Bedankt voor al het duimen! Ik mag nog niet naar huis (teveel eiwitten in de urine), maar ik word wel morgen al ingeleid! Dus heel binnenkort kunnen we ons knulletje in onze armen sluiten :inlove: .
Francis, veel plezier morgen op de rondleiding!
Lekker babies kijken op de kraamafdeling dus.
LadyC, balen dat je dan toch niet thuis kan bevallen in het bad.
Maar wel lekker dat je morgen waarschijnlijk al wordt ingeleid, bijna jullie zoontje in je armen … heerlijk!
Noemi, inderdaad jammer van het bad, maar ik vind het toch belangrijker dat hij gezond ter wereld komt! En helaas is dit een reden voor een medische indicatie. Gelukkig heb ik er nog wel twee keer in kunnen zitten voordat we het bad weer terug moeten sturen. Is het niet helemaal voor niets geweest. Volgende keer proberen we het gewoon opnieuw
Francis, veel plezier morgen!
francis; idd erg ja…
ladyC, heel veel succes!!!
LadyC: balen meid dat je niet thuis kan bevallen in je bad maar fijn dat je snel je zoontje in je armen kan gaan houden
heel veel suc6 :-*
sja verwacht… ik weet niet eigenlijk er waren eiblaasjes gezien en geen eisprong bij luna is er gezien dat mijn lichaam zich klaarmaakte voor een eisprong en er was geen eisprong :think: (tuurlijk hoeft niet hetzelfde te zijn maar ik weet niet hoe betrouwbaar is zo’n eisprong test nou…)
Ik ben nu ook een beetje met Darius aan het overleggen dat hij ook maar eens weer naar het ziekenhuis mag… voor het zelfde geldt is er bij hem ook wel het een en ander verandert en voorals nog kijken die *%&#$@#@ alleen naar mij wat ik niet geheel begrijp dus vind dat hij zich ook wel weer mag onderzoeken
kunnen wel wachten tot ik ooit echt helemaal op m’n gewicht zit en dan pas weer naar hem kijken maar waarom al die maanden wachten…toch?
morgen ga ik trouwens de dokter bellen voor Luna aangezien ze ook nu angst begint te krijgen voor drinken :twisted: en dat is nou net iets waar ik niet op zit te wachten zo in het weekend (vanmorgen had ze een beetje melk op :wall: en toen spoot het er weer uit van onder en sindsdien drinkt ze zeer weinig :? )
Angel, arme Luna zeg :hug:
Hoop echt dat ze snel opknapt. Niet durven drinken is niet goed natuurlijk.
LadyC, tuurlijk is het veel belangrijker dat hij gezond ter wereld komt!!
Wel lekker idd dat je dan toch 2x in bad bent kunnen gaan.
heb even snel tussen de migraine-aanvallen door een buikfoto geplaatst van mijn 24 weken buikje
Lady, Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes morgen!!! :dance:
Angel, Ja idd misschien zit er bij hem ook iets niet goed wel goed dat te laten onderzoeken natuurlijk.
@Angel & Luna wrote:
LadyC: balen meid dat je niet thuis kan bevallen in je bad maar fijn dat je snel je zoontje in je armen kan gaan houdenDank je.
heel veel suc6 :-*
sja verwacht… ik weet niet eigenlijk er waren eiblaasjes gezien en geen eisprong bij luna is er gezien dat mijn lichaam zich klaarmaakte voor een eisprong en er was geen eisprong :think: (tuurlijk hoeft niet hetzelfde te zijn maar ik weet niet hoe betrouwbaar is zo’n eisprong test nou…)
Ik ben nu ook een beetje met Darius aan het overleggen dat hij ook maar eens weer naar het ziekenhuis mag… voor het zelfde geldt is er bij hem ook wel het een en ander verandert en voorals nog kijken die %&#$@#@ alleen naar mij wat ik niet geheel begrijp dus vind dat hij zich ook wel weer mag onderzoeken
kunnen wel wachten tot ik ooit echt helemaal op m’n gewicht zit en dan pas weer naar hem kijken maar waarom al die maanden wachten…toch?
morgen ga ik trouwens de dokter bellen voor Luna aangezien ze ook nu angst begint te krijgen voor drinken :twisted: en dat is nou net iets waar ik niet op zit te wachten zo in het weekend (vanmorgen had ze een beetje melk op :wall: en toen spoot het er weer uit van onderen sindsdien drinkt ze zeer weinig :? )
Voor jou een :hug: . Balen dat ze geen eisprong hebben geconstateerd. Als ze Darius trouwens niet willen controleren, kun je ook zelf-tests via internet bestellen. Dan kan hij het zelf controleren voor alle zekerheid.
En sterkte met Luna. Ik hoop dat de dokter kan helpen :- .
Welterusten! Ik ga proberen nog een beetje te slapen voor morgen

Angel, heb je nou babyboom gekeken vanavond??
Enne, daarin hoorde ik vorige keer dat de kwaliteit van het zaad wel kan veranderen op een korte periode. Ene week goed, andere week bijvoorbeeld niet. Maar ik vind het ook verstandiger hoor als je hem gewoon ook laat testen!
Francis, hoe ging het met de buurvrouw? Niet teveel last meer van die ks ontsteking?
Ik weet als de echoscopiste het goed heeft wat wij krijgen :dance:
Joseetje en en en???
Pm’en als Missy het nog niet mag weten :mrgreen:
Joseetje, Wat leuk dan kun je nu inkopen doen he :mrgreen:
Noemi, Ja het ging goed met har de ab begint aan te slaan :thumbup:
jose… :dance: :dance: :dance: das mooi dat jullie het weten… nu lekker genieten meid… :dance: :dance: :dance:
hier is de kinderkamer bijna klaar… alleen de lamp moet nog ff hangen en de klamboe… dus dan komen de foto’s ook
Lady C:heel veel succes vandaag. Over een paar uurtjes beginnen ze met inleiden. Ik hoop dat alles voorspoedigaat en dat het inleiden niet al te lang gaat duren. Succesid en geniet van je kleine frummel als die er is. :-*
Missy: ga zo meteen foto’s kijken. Het klinkt als een druk dagje bij jullie.
Jose: Ik ben nieuwsgierig! :mrgreen: Wisten jullie het bij Thijmen ook wat het werd?
Bij Dionne wisten wij het namelijk niet, maar ik zou het bij een 2e wel willen weten, maar Bert niet. Dus ik wil je ervaring wel weten met het wel weten ervan. (snap je dezin nog :think: )
Angel: ik vind het toch vreemd dat ze alleen maar naar jouw gewichtkijken en niet eens een aantal andere ondezoeken doen.
Gerdy: :hug:
Francis: is zeker lastig he, als je niet bij je familie in de buurt woont. Ik merk nu het verschil.
Nou, aan het tijdstip kun jezien dat ik niet kan slapen. Ik sliep heerlijk tot Bert begon te vertellen in zijn slaap. Hij vroeg mij om de ontwerptekeningen. Daarna wilde hij iets te drinken, want aan zijn kant was het op. Ik dus even doorgevraagd of hij wel echt wakker was. Ent was hij op den duur wel. Dus hij kreeg mijn drinken. Hij sliep weer binnen 1 minuut en ik ben nu al anderhalf uur wakker. :doh: :twisted:
Hallo meiden.
Volgens mij heb ik een goede dag in het vooruitzicht. Voel me super vandaag. Geen hoofdpijn, dus duimen jullie dat het ook zo blijft?
Heb het wel ontzettend druk. Boodschappen doen, hondenbrokken halen, kado voor Kelly kopen, was bijwerken, keuken opruimen: lijkt wel of er een bom ontploft is, tas voor de meiden inpakken; die gaan dit weekend weer naar papa en misschien iets poetsen; is ook geen slecht idee, er blijft veel liggen als ik migraine heb en natuurlijk kokken. Zie jullie later…
ps. de buikfoto is van er dichtbij genomen, dus de buik lijkt groter dan dat die is… denk ik.
Had gister nog een idee. Ik ga een collage maken van mijn buikfoto’s en die op de babykamer hangen.
mogguh
zo vanmorgen me rot geschrokken Luna was behoorlijk verzwakt :?
die lag er echt bij als een vaatdoekje :?
heb haar gelijk laten drinken had de fles al boven gelukkig en dat ging er gelukkig wel in
toen ben ik met haar naar beneden gegaan en had ik haar op de bank gezet en ze zat er maar heel slapjes nog te slap om d’r armpjes op te tillen :shock:
nog meer drinken gegeven wat er gelukkig goed in ging en toen kwam ze langzaam weer bij gelukkig maar pffffffffff wat was dat schrikken zeg
en nu heeft ze weer praatjes :dance: ze heeft ook al 1 fles water op dat is zo’n 400 ml en 2 boterhammen (zonder korstjes alhoewel ze die langzaam toch opeet :D)
Hellen: ja snap ik ook niet hoor denk eigenlijk omdat we Luna hebben en ze zoiets hebben van het is 1x gelukt dus zal vast een 2e keer lukken :? terwijl die gyn nog harder stond te springen dat we zwanger waren dan wij wij moesten het nog door laten dringen toen :oops: :lol:
Noemi: ja we hebben hem gekeken :D:D en toen zei ik ook gelijk tegen Darius van misschien handig dat jij je weer eens laat testen wie weet is er wel wat veranderd
LadyC: dankje ik denk idd dat we voor een thuistest gaan aangezien hij al begon te mieren dat hij dan weer zo vaak naar het ziekenhuis moest :? mannen!!! :twisted:
Noemi: Na yoga heb ik gerard ff lief aangekeken dus die heeft mij rug nog ff gemasseerd (gemarteld kun je beter zeggen, oh wat doet dat pijn) en daarna ben ik gewoon plat op mijn rug gaan liggen en dat voelt een stuk beter aan.
ja het is vandaag mijn laatste dag, maar ik hoop niet dat ze echt afscheid gaan nemen want daar zal ik nu helemaal niet tegen kunnen.
Lekker dat niks doen hé, en vooral een beetje uitslapen :mrgreen:
Veel plezier vandaag met je vriendin, en lekker pannekoeken eten dat gaan wij vanavond als ik terug kom ook eten :lol:
Francis: ja raar idee hé, mijn hele leven word compleet anders :think:
Veel plezier met je rondleiding!!
LadyC: balen dat je nu niet thuis in bad kan bevallen!
maar je ziet je kindje nu wel sneller, veel succes vandaag!
Joseetje: en en krijg ik een pb???
Angel: het lijjkt mij een goed idee dat Darius zich ook weer laat onderzoeken, het is tenslotte al een lange tijd geleden sinds dat bij hem is gebeurd. Maar wil hij dat ook?
Balen dat Luna nu niet wil drinken, en dat terwijl het zo belangrijk is.
Hellen: :mrgreen: :mrgreen: sorry hoor!!! maar die verhalen in zijn slaap. Balen dat jij er niet van kon slapen
Goeiemorgen, ik ben net een 20-tal minuutjes mijn bed uit. Heerlijk! :mrgreen:
Angel, oooh jeetje was dat even schrikken vanmorgen! Bah, dat moet heel eng geweest zijn om Luna zo slap aan te treffen. Gelukkig wil ze wel weer drinken en eten en is ze weer opgeknapt.
Hellen :lol: jij wakker en Bert sliep weer. Sorry, maar is toch zo grappig.
Hoop dat je uiteindelijk nog wel lekker hebt kunnen slapen!
Hoe ging het gisteren in het oude huis? Denk je dat de kijkers het gaan kopen?
Bigsby, ja, je moet je ook niet laten martelen natuurlijk :mrgreen:
Echt wel heerlijk dat nietsdoen en uitslapen. Kan jij vanaf morgen ook mee beginnen :thumbup:
Ooh lekker dat je ook pannenkoeken gaat eten! Ik moet nog even hopen dat ze die om 16u nog wel kunnen klaarmaken in het caféetje (meestal mag je maar tussen bepaalde tijden zoiets bestellen :? )
Missy, ben benieuwd naar de foto’s!
LadyC, succes vandaag met de bevalling!
Nog even en je hebt jullie kleine frummeltje in jullie armen :inlove:
Gerdy, probeer toch maar een beetje rustig aan te doen.
Francis, heerlijk dat de AB aanslaat bij haar!
Enne, hoe was de kraamrondleiding??? (je moet nog vertrekken, maar als je terugbent, lees je dit wel :mrgreen: )
Hellen: bij thijmen wisten we het ook, ik vond het heel speciaal om het te weten.
al gerichter inkopen doen en het kindje al bij de naam noemen.
Gisteren heeft de echoscopiste het opgeschreven.
Ik was namelijk met dinnetjes naar de jonge gezinnenbeurs en daar kon je echo’s laten maken.
Eerst vroeg ze wil je het geslacht weten en toen zei ik nee omdat Randy er niet bij was.
Maar toen dacht ik als ze het kan zien, kan ze het net zo goed opschrijven en dan kan ik samen met Randy kijken wanneer ik thuis ben.
Het was wel spciaal :inlove:
Aan de ene kant wil ik het echt van de daken schreeuwen, aan de andere kant wil ik daar ook nog even mee wachten tot de 20-weken echo om het nog even gechekt te zien :mrgreen:
En hier in topics schreeuwen zal niet gaan omdat Hennie het niet wil weten