1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Francis, ja, ben al over de yoghurt heen 8)

Heb de foto’s gezien. Echt een superkamertje!

dames bedankt voor julie advies :-*

wij zijn er nu redelijk uit… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

het kamertje is nu bijna klaar…

alleen het plankje nog boven de commode ophangen en de sierrand op de muur plakken…

dan kan ik de klamboe ophangen en de schilderij die wij hebben gekregen voor de baby…

mijn moeder heeft vandaag voor mij gestreken aangezien ik vandaag echt amper kon lopen en ook heeft ze de volgende was gedraaid en opgehangen op zolder…

alleen nog een aantal dingetjes op de hand uitwassen en dan is het klaar…

dus eind van de week is babykamer babyklaar :dance: :inlove:

Missy, hoe gaan jullie het nu doen?

Ben benieuwd naar de foto’s eind deze week.

En wat lief dat je mams je zo geholpen heeft!

we hebben gekozen voor optie 2… bedje recht tegen de muur…

mocht dit uiteindelijk toch niet praktisch zijn dan kunnen we altijd nog de kamer anders indelen…

:inlove: heb ik dan ook weer wat te doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Missygirl1983 wrote:

:inlove: heb ik dan ook weer wat te doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dan heb je genoeg te doen hoor :mrgreen: :mrgreen:

Het gaat niet zo lekker met me. Ik ben in de fase beland waar ik zo bang voor was: migraine. Gister weer een aanval gehad. Deze was iets erger dan die van een dag eerder. Ik baal hier zo ontzettend van.

:hug: Balen zeg. Sterkte, Gerdy! :-

Ik hoop dat de aanval niet te lang duurt! :-

Hier nog geen nieuws. Bloeddruk was vanochtend wel weer iets lager, maar dat zegt nog niets.

@gerdy… :hug: :hug: meid balen van je migraine… ik hoop niet dat je nu de ene aanval na de andere krijgt…rustig aan doen meid hoor… :hug:

@ladyC:pray: voor goed nieuws meid… hopen dat je bloeddruk straks lekker op niveau is en dat je naar huis mag… :hug:

@hellen… idd dan heb ik idd wel andere dingen te doen dan kametje veranderen :lol: :lol: :lol: :lol:

hier gaat het iets beter dan gisteren…

heb vandaag heerlijk uitgeslapen was om 10.30 pas uit bed…

was wel wakker maar vond het nog wel ff lekker voor mijn rug om te blijven liggen en het helpt ook :thumbup:

zo ff met hondje wandelen en vanmiddag oppassen op mijn neefjes en nichtje…

dus weer druk druk druk… ook zou mijn moeder nog ff langskomen want ik mag van haar niet de handwas alleen doen ivm constant moeten bukken…

dus dan ga ik de kleertjes strijken en zij handwasjes doen… :lol: :lol:

@Karin1981 wrote:

hey, ff een berichtje van mij :slight_smile: . De baby houd zich de laatste dagen mooi rustig :slight_smile: . Gelukkig geen problemen meer gehad met de hartslag. Heb nu wel op het einde van de dag wat last van harde buiken. Voor de rest is de baby klaar om te komen, maar we hebben liever dat het nog even blijft zitten.

een berichtje van karin afgelopen dinsdag

Missy, lekker drukke dag dus! Probeer toch maar beetje rustig aan te doen in zoverre dat dat gaat.

Gerdy, balen van de migraine zeg. Hoop dat het niet zo’n aanvallenreeks wordt en dan het met rust en veel slapen wegtrekt.

LadyC, mooi dat de bloeddruk vanochtend weer naar beneden was, nu zo houden! Hoop echt voor je dat je gewoon lekker thuis kan bevallen.

Karin, dat klinkt al positief. Hoop dat je beebje nog een tijd mag blijven zitten!

Hier heerlijk geslapen, wel vroeg wakker omdat ik moest plassen, maar daarna lekker teruggekropen en nog tot 11u geslapen. Had dat echt even nodig!

hoi hoi

met mij gaat het al een stuk beter met Luna nog niet echt :cry:

en het is toch een virus alleen een beetje traag virus (dus zal mij ook niks verbazen dan als ik het op de beurs heb opgelopen net als m’n moeder in februari :?) Darius, m’n vader en broer hebben het nu dus ook :twisted:

ik heb de uitslag gehad van de gyn (was het al bijna vergeten dat ik gebeld zou worden :oops: ) maar ik heb geen eisprong gehad :?

weet alleen ff niet hoeveel waarde ik daaraan moet hechten :oops: (met Luna had ik ook geen eisprong dus Luna komt niet uit een ei :lol: :lol: :oops: )

en ik ben al bijna op m’n streefgewicht :dance: :dance: :oops:

Angel: super dat je al bijna op je streefgewicht zit. Helaas is een heleboel ook door de buikgriep. Veel kans dus dat je wel iets bijkomt de komende dagen, maar wie weet als je goed oplet, misschien valt het dan mee.

Balen dat je geen eisprong hebt gehad. En nu dan? wilde je wel nog een zw.test doen? of kun je bijna een sfapraak maken bij de gyn, omdat je al bijna je streefewicht hebt?

Hoop dat Luna snel opknapt. :hug:

Ga zo meteen alles akken om naar ons oude huis te gaan. We hebben vandaag weer kijkers. Alleen, komen ze pas om 18.00u En dan is het al donker. We hebben er niets meer van verlichting hangen, dus we gaan maar even lampen ophangen. PFFFF, effe anderhalf uur enkele reis. :wall:

Hellen: ik krijg 2 bloedprik dingen toegestuurd die kan ik dan binnenkort weer laten doen

hoop maar dat er datums opstaan :smiley:

verder heb ik ff geen id hoe veder en kan het me op dit moment ook weinig schelen eigenlijk :shifty:

eerst maar zorgen dat ik straks niet teveel weer ga aankomen en dat ik langzaam wel blijf afvallen zoals ik nu afval is niet goed maar wel lekker :silenced: :lol: (misschien dat als ik op gewicht ben dat ze ons dossier ook willen gaan inkijken :silenced: )

misschien dat ik een test ga doen als ik klachten ga krijgen maar eerder niet hoor ik zit nu “pas” op dag 46 dus en mijn langste “cyclus” was 63 dagen ofzo :think: dus nog tijdzat :wink:

ik hoop dat het kopers zijn :pray:

Goedemiddag allemaal,

Hellen, Dat is wel een rot eind rijden he ff voor een paar kijkers heen en weer maar ja het zullen maar de goede zijn :pray:

Angel, Jammer dat je geen eisprong ha dmaar zo t elezen was je dar al helemaal op ingesteld, het is bij jou denk ik eerder een zaak van afvallen en de molen in dus ik snap best dat je stiekum de buikgriep een beetje dankbaar bent :wink:

Als je je nou helemaal wezeloos drinkt aan water zou je niet zovele aan moeten komen hopen dat het lukt :thumbup:

Missy, Handig zo’n mama ik heb helaas geen fam in de buurt wonen en soms als je hulp nodig hebt mis ik dat echt wel :?

Gerdy, Klote dat je er nu zo’n last van hebt maar is het met vlagen of komt het nu steeds terug??

Marco ligt nog steeds op ben door de nachtdiensten hij ging pas om 0830 slapen dus die zie ik nog ff niet :mrgreen:

ik heb hier het hok vol…

ben ff achter de comp gevlucht…

mijn ouders zijn er, mijn schoonouders, mijn 2 neefjes en nichtje en dan marcel en ik zelf nog… :?

beetje druk…

rompertjes en kleertjes zijn gestreken de sierrand is nu opgeplakt en ze zijn nu bezig met het plankje boven de commode…

gerdy :hug:

angel, balen van die eisprong… :frowning:

lady c; fijn dat het beter gaat!

hier nog steeds geen ongi, maar ook verder geen kwaaltjes ofzo…

ik wacht het rustig af…

Noemi: een beetje niks doen kan geen kwaad, jij krijgt al zo weinig tijd om te niksen omdat jij nog volledig werkt.

En weet je al wat je morgen met je vriendin gaat doen?

francis: heerlijk alleen morgenmiddag nog ff :dance:

Ik heb nog steeds niet het idee dat ik vanaf morgen daar weg ben :? ik dacht dat het deze week wel zou komen maar tot nu toen nog niets!

gerdy: balen dat je weer last heb van migraine :hug:

LadyC: ik :pray: dat je morgen weer naar huis mag!

En Missy is alles nu klaar?

Angel: nou dan ben ik benieuwd waar Luna dan wel vandaan komt :wink: :? :mrgreen:

Fijn dat het al wat beter met je gaat, hopelijk gaat het met luna ook snel wat beter.

En wat goed dat je nu op je streefgewicht bent :dance: :dance:

Hellen: balen dat je zo ver moet rijden om je huis te laten zien, ik hoop dat ze het dan ook gelijk kopen :thumbup:

Amy: jeetje nog steeds geen ongie :shock: dat is harstikke mooi :thumbup: :thumbup:

Mijn moeder belde vanmorgen, zij had een vrije dag genomen en ging ff de stad in. Dus ben ik maar ff met haar mee geweest, ondertussen zijn we 3 uurtjes in de stad geweest, maar jeetje wat heb ik nu een verschrikkelijke rugpijn zeg!!!Het enige wat ik nu wil doen is op de bank gaan liggen maar dat kan niet want we moeten zo naar Yoga :cry:

Bigsby, balen van je rug zeg meid. Meteen vanavond na de yoga je bed in anders. En morgenochtend kan je gelukkig langer blijven liggen!

Raar eh om te bedenken dat je na morgen niet meer hoeft te werken. Hoop dat ze toch een leuk afscheidsfeestje voor je geven!

Missy, hihi gevlucht met zoveel drukte in huis. Is de rust weer teruggekeerd?

Angel, balen dat je geen eisprong hebt gehad, maar dat had je ergens toch al verwacht was het niet?

Lekker dat je bijna op je streefgewicht zit, maar zal idd wel door het virus komen. Nu gewoon veel water drinken en proberen gezond te eten en niet te veel te snoepen. Succes ermee meid.

Hellen, poeh hee, dat is wel lang rijden om het huis even te laten zien. Balen ook dat jullie weer allemaal extra licht mee moeten nemen.

Hoop dat de mensen het kopen!

Amy, nog even volhouden met wachten! :hug:

Francis, hoe was het babyknuffelen vandaag? :inlove:

Hier vandaag gewoon helemaal niets gedaan. Om half 8 vanochtend wakker om te plassen en daarna lekker terug in bed gekropen en geslapen tot 11u. Dan gegeten, beetje rondgelummeld, film gekeken, weer geslapen, gegeten, en nu op KOK :mrgreen:

Bigsby, ga morgen met die vriendin hier in de buurt iets drinken (en misschien pannenkoek eten, heb ik wel trek in …) en even bijkletsen.

Bigsby, Ja gek idee het dat het morgen over is, jij komt natuurlijk niet meer terug

Noemi, Veel plezier morgen, en ik heb de baby zien slapen maar ging ook langs om te kijken hoe het mama ging aangezien haar ks ontstoken was.

Amy, Erg he dat wachten :?

Morgen in het ziekenhuis 12 uur rondleiding over de kraam afdeling enzo…