1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

welke opstelling vinden jullie mooier… :think:

uuuh de tweede, dus het bedje recht tegen de muur.

Een klamboe staat hartstikke leuk, dus ook leuk als ie kan hangen.

Na een aantal maanden zal de klamboe eraf moeten, maar dan nog zou ik voor deze opstelling kiezen omdat die grijpgrage handjes overal komen en dan staat het bedje toch wel dichtbij de verwarming :wink:

Oja en als je denkt, maar het bedje staat er toch ver genoeg vanaf; ik weet niet wat voor fratsen Thijmen uithaalt maar het bedje verandert hier regelmatig van positie door zijn acrobatentrucs :mrgreen:

En ik vind hem tegen de muur ook gewoon mooier staan, die hoek waar het bedje anders zou staan blijft gewoon vrij, mischien kun je over een tijdje het bedje nog iets richting kledingkast doen en dan heb je ruimte voor een lekkere stoel.

Joseetje: gelukkig dat deze zwangerschap makkelijker voor je is, vind je het niet vermoeiend met nog een klein kind die rondloopt?

Missy: balen van je rug, bij mij helpt het vaak als ik ff een tijdje op mijn rug gaat liggen!

Ik zie het probleem ja, wij hebben dat met de commode, ik weet ook niet hoe die staan moet.

Ik vind het ledikantje mooi zo schuin in de hoek maar volgens mij mag die niet zo onder het raam staan :think:

Noemi: oh jij hebt lekker lang weekend hé??

Ja ik ben morgen ook vrij, en ze hebben gevraagt of ik vrijdag middag wil komen ipv s’morgens, kunnen ze beter afscheid nemen zeggen ze :mrgreen:

Wat een sukkel is die collega zeg!!! dat vergeet je toch niet!!!

Francis: haha jou mening is denk ik heel duidelijk over gekomen :mrgreen:

En toch een leuk idee dat jij gewonnen hebt :dance:

wat een mazzel dat je nog ff 2 stoelen bij kon bestellen anders had je een hele nieuwe eethoek moeten kopen.

Dus ik moet het zeker maar bij 2 kinderen houden, want ik weet niet of ze deze stoelen nog verkopen :think:

LadyC: wat balen dat je nog een nacht in het ziekenhuis moet blijven, ik hoop dat je morgen weer naar huis mag en gewoon in je bad mag bevallen zoals jij dat graag wilt :pray:

ik ben weer bij de vk geweest, en alles was weer goed :dance:

Beeb groeit goed en zit zelfs al met zijn hoofdje een gedeelte in mijn bekken, dat dacht ik dus ook al steeds te voelen,

En mijn rhesus D factor is nagatief, dus ik maak geen antistoffen tegen mijn kind aan :dance:

okay jose das idd wel weer zo…

en bigsby ik vond hem in de hoek ook mooier ogen…

En in een andere hoek?

De combi hoek en klamboe kan denk ik alleen als de muur recht naar boven gaat?

Kan het dat je de kast daarzet waar nu het bedje staat en dan het bedje in de hoek?

Ik kan zo niet zien hoe breed die muren zijn.

Edit: zie dat dat wel krap zou worden.

dat hadden we eerst maar dan lijkt de kamer erg druk en klein…

vandaar dat marcel en mijn moeder de kast hebben verplaatst zodat het nu iets ruimer lijkt… :think: :think: :think: :think: :think: en minder druk natuurlijk…

denk dat ik hem recht tegen de muur aan zet ipv schuin… en naar de praktische tip van mijn vader luister…

je kan het altijd nog anders indelen als het je niet bevalt…

:lol: :lol: :lol:

Hoever loopt die schuine muur bij het raam?

Staat het als je het bed een bedje de kamer in schuift zodat er een klamboe aankan?

Ik snap jou kant ook wel hoor, het is ook weleens leuk om de meubeltjes eens niet tegen een muur aan te zetten :mrgreen:

nee dan staat hij heel ver de kamer in… hebben we ook al geprobeert :lol: :lol: :lol: :lol:

vandaardat marcel en ik jullie maar in schakelden :lol: :lol: :lol: :lol:

maar ik ben er voor nu eerst wel uit…

ga gewoon elke dag een aantal keren de kamer in lopen en dan kijken hoe het me bevalt en als het me niet aanstaat gooien we de boel om :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

zal ff bij het eten kijken :-*

:lol:

Met de klamboe erbij zal het vast een heel knus bedje zijn en zal het prima staan :thumbup:

Missy, ledikantje in de hoek staat leuker, maar recht is praktischer denk ik. Ook voor jullie om de baby in en uit bed te tillen (als het ledikantje schuin staat heb je meer kans dat je je hoofd stoot (zo lijkt het toch op de foto)).

Maar idd goed idee om eerst even neer te zetten en dan af en toe binnenlopen en dan pas beslissen.

Bigsby, oh, leuk dat ze vragen of je 's middags komt. En dan kan je 's morgens wat langer blijven liggen, lekker hoor!

Jaaaa, eindelijk weer lang weekend!

Hellen, hoe ging je sollicitatie???

missy; ik ga voor de 2e optie van het kamertje…

hier nog geen ongi…

verder weinig te melden eigenlijk, sorry…

Missy lastig hé, ik denk dat je toch een paar keer rond moet blijven kijken voordat je zeker weet hoe alles moet blijven staan. Zo doe ik dat ook ivm commode

Noemi: ga je nog wat leuks doen met jou lange weekend?

Amy spannnend hoor! al 3 dagen overtijd.

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog voor je

Amy, spannend. Nog een weekje wachten meid! :hug:

Bigsby, slapen :mrgreen:

Voel me niet helemaal lekker (beetje grieperig, overal pijn, …), dus het is echt heerlijk nietsdoen en relaxen.

Weet jij al wat je gaat doen als je na vrijdag niet meer moet werken?

Sollicitatie ging goed, super leuk gesprek. Heb ook al de uitslag. Ben afgewezen. Ik was een heel goede kandidaat, maar iemand anders die even goed was, was bereid om op termijn meer dagen dan 2 te werken en dus handioger voor de school. :eh: :cry:

Ach, ga ik gewoon lekker groep 6 doen in geldrop.

Francis, mag ik dan een keer bij jou op visite komen?

Lady C: ik hoop dat je morgen naar huis mag. :pray:

Hennie: optie 2. Lijkt mij gewoon handiger.

Francis: je hebt toch maar mooi gewonnen!

Hellen, balen zeg :frowning:

Maarja, lekker werken in groep 6 en ondertussen op zoek naar iets anders voor na die 16 weken!

Hellen: wat balen dat je niet aangenomen bent :hug: maar gelukkig had je nog iets achter de hand en ondertussen kun je toch nog verder zoeken?

Noemi: lekker uitrusten kan ook, heb je verder geen afspraken of zo staan?

lekker hoor 4 dagen vrij :dance:

Ik ga volgende week beginnen met het kamertje schoonmaken en inpakken/inrichten :dance:

en ik moet nog 1 krat met knuffels uitzoeken want ik wil dat ook wassen maar niet alles mag in de wasmachine dus de rest moet denk ik met de hand :think:

En verder moet ik denk ik ook maar eens rustig aan gaan doen want ik merk wel dat ik steeds meer last van dingen ga krijgen. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat als ik niet meer vroeg hoef op te staan, dat helpt vast al een heel stuk

Bigsby, denk dat dat idd een heel stuk gaat helpen. En ook niet meer constant zitten zal ook al helpen.

Lekker hoor bezig zijn met het kamertje en de laatste dingen uitzoeken en wassen.

Ja, vrijdagmiddag heb ik met een vriendin afgesproken, maar dat gaat nog wel. De andere dagen heerlijk lekker niets doen momenteel :mrgreen:

Hellen, Wat jammer dat je bent afgewezen maar wel fijn dat je weet dat het niet aan je voorkomen lag, en natuurlijk mag je op bezoek komen :smiley:

Bigsby, Lekker he bijna verlof :dance:

Nomei, Ben je al over je yoghurt heen :wink:

heb de baby kamer foto’s neergezet in het showtopic