Echt alsof het gisteren was dat ik die test in mijn handen had.
En ik wacht eigenlijk nog steeds tot wanneer de zwangerschap eens goed begint haha :doh:
Ja mijn buik groeit en i voel af en toe wat voorbij glippen, maar nog steeds wacht ik op het echte zwanger zijn gevoel :lol:
Maar daarom ben je niet met jezelf bezig hoor :-*
Ik zit eigenlijk bij jou ook af te tellen :oops: :lol: :inlove:
vreemd eigelijk…ik had ook pa laat het gevoel echt zwanger te zijn en nu ik dat eindelijk volop heb ben ik al aan het aftellen…
enne ik tel wel met je mee…
ik moet eigelijk met de hond om maar het lopen doet me zo zeer… en marcel komt over 1 uur uit bed maar vind het zo sneu om dat beestje dan maar te laten zitten…
pfffffffffffffffff ff moed verzamelen en dan maar een klein blokje…
Joseetje: je kunt natuurlijk ook veel dingen hergebruiken das waar, maar qua aandacht en zo lijkt mij 2 voldoende, en zooo leuk vind ik zwanger zijn nou ook weer niet. Begrijp me niet verkeerd maar ik heb wel iedere dag veel pijn, er zijn ook leuke dingen en ik ben heel blij dat ik zwanger mag zijn maar ik wil dit niet 4x meemaken!
En wat jij zegt wat belangrijk is zo denk ik er ook over!
Ik heb altijd geroepen (na 2 vreselijke zwangerschappen) dat ik er nooit geen meer wilde. Maar je leven kan veranderen. Zoals in mijn geval een scheiding en een nieuwe partner die geen kinderen van zichzelf heeft.
Ik heb nooit meer dan 2 kinderen gewild ivm. mijn zwangerschappen. Voor de eerste riep ik ook dat ik er zeker 3 of 4 wilde. Nr. 3 gaat zeker uitkomen, maar nr. 4 heb ik zeer zeker mijn twijfels over. Bij mij begint langzaam ook mijn leeftijd een rol te spelen.
Wat betreft de kosten als het om baby’s gaat: De tweede kost lang zoveel geld niet als de eerste (dan moet je alles aanschaffen). Maar als ze groter zijn: dan gaat het aantal kids natuurlijk wel tellen. Maar dan nog, je kan nooit in de toekomst kijken. Op het moment dat je kiest voor nr. 3 of 4 omdat het financieel goed haalbaar is, kan je situatie zo anders zijn als tegen de tijd dat ze naar het voortgezet onderwijs gaan.
leuk gesprek hier over hoeveel kids we allemaal willen. Grappig om die verschillen en de redenen te lezen.
Ik hoop gewoon dat ieders wensen mogen uitkomen.
Zelf had ik graag de eerste en de 2e kort op elkaar gehad. Minder dan anderhalf jaar ertussen. Maar ja, dat mocht niet zo zijn. Als ik nu zwanger mag zijn, zit er precies 2 jaar tussen. Van Dionne was ik uitgerekend op 25 juli en als ik nu zwanger ben, dan is mijn uitgerekende datum 20 juli. Zou leuk zijn! :mrgreen:
Hellen: voor dat ik het vergeet: HEEL VEEL SUC6 VANMIDDAG.
Ik ga een bammetje eten en dan even een uurtje of zo plat. heb gister laat in de middag een migraine-aanval gehad en heb er nu nog last van. Heb wel gewerkt vanmorgen, maar we waren gelukkig vroeg klaar. Dus tot later op de middag.
Nou geloof het of niet ik ben het weer vergeten hoor die zwangerschap.
Ja soms was het niet leuk en ik kon amper lopen maar dat mocht de pret niet drukken.
Deze zwangerschap gaat zoveel makkelijker.
Het enige waar ik nu een beetje tegenop begin te zien is weer een bevalling :shifty:
Tsja verwerken van de vorige is er een beetje bij ingeschoten zeg maar, als de gyn of iemand anders zei ‘nou mevr dat was heftig’ dan had ik snel al zoiets van ach viel wel mee, juist omdat het ahcter de rug was.
Maar nu is de volgende bevalling in aantocht en ik merk aan mezelf dat het mischien toch iets heftiger was dan moeder natuur mij deed geloven :shifty:
GOH JE ZULT TOCH MAAR MARCO HETEN EN EIGENLIJK 2 KINDEREN WILLEN EN MET MIJ GETROUWD ZIJN :mrgreen: :mrgreen:
Ik wilde er hoe dan ook 3 maar hij had daar duidelijk een andere mening over heeft hij even pech gehad :mrgreen:
Maar 1 ding is zeker ik wil noooooooooooooooit meer zwanger zijn!!!
Hellen, Ja we zijn eruit we hebben al een andere auto een skoda fabia station :thumbup: Heel veel succes met je sollicitatie.
Joseetje, Ik snap dat je opziet tegen de bevalling die van mij ging super goed ik zie er ook niet tegen op ofzo mar ook k heb nu soms zoiets van jaha binnenkort… :shifty:
Noemi, Van bedorven zuivel ga je hoogstens zelf over je nek ik heb toen ik 6 manden zwanger was van Brian een milkshake gehad die niet goed was het kwam er aan 2 kanten tegelijk uit ik was echt gruwelijk ziek maar die dikke in de buikmerkt daar niets van. Dat is anders met bedorven vlees maar zuivel is geen probleem.
Angel, Van harte beterschap aan jullie kant :thumbup:
Lady C, Meis ik hoop datje snel naar huis mag
We zijn gisteren gebeld door de meubelwinkel dat onze 2 eetkamer stoelen binnen zijn, we hadden een 6 persoonstafel maar 4 stoelen vonden we genoeg, nou de rest kunnen jullie zelf wel invullen he :mrgreen:
Gelukkig verkochten ze onze meubelset nog en bedacht ik me optijd dat we er echt 6 nodig gaan hebben en geen 4 :mrgreen:
Er zit echt geen gezond verstand in die collega van me :wall:
Prijzen zijn gewijzigd, heb hem gezegd dat hij dan de facturen moet nakijken, zodat we ook wel aan de goede prijs inboeken en als de prijzen niet kloppen met de nieuwe prijslijst, dat we een nieuwe factuur vragen. Heeft hij dat niet gedaan, dus 4 facturen aan de verkeerde prijs ingeboekt en doorgerekend (vind je het gek dat de klanten straks gaan klagen dat ze teveel moeten betalen). :doh:
Hoi meiden, even kleine update vanuit het ziekenhuis. Bloeddruk is stabiel, maar nog wel aan de hoge kant. Helaas ook beetje eiwit in urine, dus 24 uur urine verzamelen. Dat betekent dat ik ook vannacht in het ziekenhuis nog blijf, maar hopelijk zijn de uitslagen morgen goed en mag ik morgen naar huis. Ik blijf het hopen!
Sorry dat ik even niet op iedereen reageer :oops: .