Jose: Ik zou er geen 4 willen, :oops: denk ik nu. Ik denk dat ik 2 genoeg zou vinden. ik heb me altijd gezien als een mama van 2. Ik ben ook erg praktisch ingesteld. 4 lijkt me echt lastig met auto enzo. Nee, ik heb altijd gedacht dat ik 2 keer zwanger wilde zijn.
Ik vind het echt bijzonder als je jezelf ziet als mama van 4.
Ach ja, die 2e moet eerst maar eens lukken.
Joseetje, anders moet je net doen zoals Francis, zorgen dat de 3de een 2-ling is, dan heb je meteen kindje 3 en 4 :mrgreen:
(en dan heb jij je zin met 4 kindjes, hihi)
Bigsby, ja, kan me herinneren dat het bij jou ook zo begon.
Bij mij mag het gewoon niet doorzetten! :snooty:
En lekker dat je weer naar de VK mag!
Hellen, veel succes straks met de sollicitatie! Duim voor je!!
Joseetje: hahah normaal zou je zeggen" laten we eerst maar eens kijken hoe het met 2 gaat" :mrgreen:
Maar jij wilt dus een groooot gezin?
Noemi: ik denk niet dat jij het zelfde zou krijgen als ik want bij mij begon dat op het begin van mijn zwangerschap al
Het liefst zou ik er 5 willen :oops:
Maar dat ziet Randy absoluut niet zitten :mrgreen:
Ja het lijkt me heerlijk een grooooooooot gezin.
Grappig hoe iedereen dat toch weer anders ziet.
Ik weet nu al dat ik hoogstwaarschijnlijk niet klaar ben na 2 zwangerschappen…sterker nog ik verfoei nu al de dag waarop we besluiten dat het kinderen krijgen genoeg is geweest :eh:
Echt ik zie op tegen de dag waarop ik weet NU zal ik niet meer zwanger worden.
KLinkt gek of niet?
Tuurlijk als het me sterk afgeraden word om ooit nog zwanger te worden, dan kies ik voor wat ik al heb.
Maar dan nog zou ik het liefste kijken naar andere manieren van gezinsuitbreiding
hallo allemaal…
ben vandaag brak…slecht geslapen, last van mijn rug en :shock: misselijk :shock:
zou eigelijk vandaag lekker rustig aandoen maar het word toch weer een drukke dag aangezien we de post nog moeten lopen en mijn vader enschoonvader vandaag weer verder gaan met de kinderkame…het latje is gisteren binnengekomen :dance: :dance: :dance:
@jose… waarom heb ik zo’n vermoeden dat randy toch wel overstag gaat en jullie gewoon 4 kids krijgen :lol: :lol: :lol:
@lady C… hoop dat alles vandaag goed gaat dat je weer naar huis kan… he bah meis wat vervelend :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
hoi hoi
zo met mij gaat het al een stuk beter geen last meer van overgeven of diaree :dance: alleen nog heeeeeeeeeel erg moe :?
gisteren ook meerendeel van de dag geslapen en vanacht gewoon doorgeslapen dus dat was wel lekker
en ik heb geen koorts meer gisteren avond had ik nog 38.7 en vanmorgen 37.2 :D:D
en 1 voordeel aan het geheel ik ben 2 kilo kwijt :silenced: :shifty: (zal er vast ook zo wel weer aanzitten ook als het weer helemaal beter gaat :wall: )
met Luna gaat het nog niet lekker die heeft om 2 uur vanacht voor het laatst over gegeven maar durft nu verder niet meer te eten ze begint de link te leggen met als ik wat eet komt het er weer uit
Luna heeft bij m’n ouders geslapen zodat ik gewoon kon uitzieken en Darius ook gewoon kon doorslapen zodat ie naar z’n werk kon vandaag
ze is ook elk uur wakker geweest afgelopen nacht en wou dan drinken dus dat scheelt ook weer en dat is er tot nu toe allemaal wel ingebleven :dance:
Luna heeft nog verhoging (of is dat koorts bij die kleintjes?!?) 37.7
hoop maar dat Luna er ook gauw vanaf is
had het maar gewoon de pizza geweest… :twisted:
en het stomste is nog wel dat ik helemaal geen erwtensoep lust en precies nu ook een hapje heb genomen :roll:
ik denk ook nog steeds niet dat het het virus is want als die zo ongelooflijk besmettelijk is zouden darius m’n ouders en broer het ook moeten hebben gehad nu en die hebben nog steeds nergens last van gelukkig
Angel laat Luna dan vandaag alleen maar drinken.
Zodra ze zich echt weer lekker voelt lust ze het eten wel weer.
Ik moet als ik misselijk ben ook geen eten ook al weet ik dat het dan mischien beter gaat, maar ik leg ook heel vaak de link met het komt er weer uit.
LadyC, denk aan je hoor meid!
Hoop dat je bloeddruk weer zakt en dat je thuis in je bad mag bevallen.
Angel, fijn dat het beter met je gaat!!
Wel balen dat Luna nog zo ziek is :? Hopelijk knapt zij ook snel op.
Missy, yes! Dus jullie kunnen weer verder met de babykamer, heerlijk!
@joseetje wrote:
Angel laat Luna dan vandaag alleen maar drinken.
Zodra ze zich echt weer lekker voelt lust ze het eten wel weer.
Ik moet als ik misselijk ben ook geen eten ook al weet ik dat het dan mischien beter gaat, maar ik leg ook heel vaak de link met het komt er weer uit.
ja idd ik vind drinken op het moment ook belangrijker voor haar dan eten
ze vraagt wel om eten maar durft het dan toch niet te eten

arme luna…
idd veel drinken en alle hapjes eten wat binnenkomt is mooi…
misschien iets ligt verteerbaars??? dat dat beter valt… :think: hoop dat ze zich snel beter voelt
Angel: fijn dat jij je weer wat beter voelt :hug: Hopelijk knapt Luna ook snel weer op.
Joseetje: haha idd kun je nagaan dat iedereen daar anders over denkt, ik zal er niet aan moeten denken om 4 kinderen te hebben, of is dat heel gemeen gezegt? :think:
Ik vind 2 wel genoeg!
En Noemi: zijn de bazen weg?
Missy: loop jij nog steeds de post??? hoevaak per week?
Ik kan me niet voostellen dat je dat nog lang volhoud :shock:
kan best wezen dat je er straks anders overdenkt bigsby…
:lol:
maar denk dat het gewoon een bepaald droombeeld hebt van je ideale gezinssituatie en jah je eigen jeugd speelt daar ook een belangrijke rol in…
ik heb maar 1 broertje en kan nu prima met hem vinden maar toen we jonger waren vochten we elkaar de tent uit… en toch konden we niet zonder elkaar… nu zit er ook maar 1 jaar en 3 maanden leeftijdsverschil tussen ons maar ik had soms nog wel behoefte aan een broer/zus…
mijn ideale gezinssituatie zou 3 kinderen zijn maar marcel wil eerst kijken hoe het allemaal komt met de eerste en tegen die tijd zien hoe we er financieel voorstaan… is ook erg belangijk
Bigsby, ja, mijn directe baas is op vakantie, dus die kan niet op mijn scherm kijken. Nu kan er niemand op mijn scherm kijken, valt het op?? :mrgreen:
Angel, laat haar maar lekker veel drinken. En gewoon eten aanbieden als ze erom vraagt.
Joseetje, leuk hoor zo’n groot gezin. Ik wilde vroeger ook altijd 5 kinderen. Ben er nu wel op teruggekomen, 2 (heel misschien 3) is genoeg. Zeker financieel gezien.
Ik denk dat ik vanochtend slechte yoghurt heb gegeten. Had cruesli erin gegooid, nam een hap en het proefde redelijk zuur en anders dan anders. Dacht dat het gewoon aan de eerste hap lag, dus toch nog een paar happen genomen. Hmm, de smaak bleef ... Toch beetje de cruesli eruit proberen te vissen (maar daar zat natuurlijk toch ook wel yoghurt omheen). En het laatste beetje weggegooid.
Zou het kwaad kunnen voor de baby dat ik dit gegeten heb?
missy: ik ben enigst kind, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 jaar was, dus ik ben wel met 2 stiefzusjes opgegroeit maar ik had liever een eigen broer of zus.
Mijn vriend heeft nog 2 zussen dus die wil graag 2 kinderen, en het liefs gelijk achterelkaar :mrgreen:
Haha bigbsy das niet gemeen gezegt hoor, zo ziet iedereen het weer anders.
Ik heb altijd een beeld gehad van veel kindjes om me heen, heerlijk!
En mannen zijn daar veel nuchterder in, die hebben zoiets laten we het per kind bekijken.
En dat is natuurlijk ook wel verstandig, maar ik weet gewoon nu al dat er heel wat moet gebeuren wil het hier bij 2 blijven.
Een derde zal mischien niet zo snel komen als de tweede nu, maaar toch er zullen geen jaren tussen zitten.
Tenminste er van uitgaande dat alles goed gaat.
Angel ze krijgt vanzelf honger en ook het vertrouwen om weer te eten.
Vind ze overgeven zo naar? gaat het moeilijk bij dr?
Anders iets eten en daarna veel drinken, dan gaat het eventuele overgeven makkelijker.
Nee hoor Noemi kan geen kwaad, als het echt verkeerd is zal je lichaam het er wel weer uitgooien.
Oja ik heb toruwens 2 broers en vond dat meestal wel gezellig, ook al zie ik ze nu bijna nooit meer.
Maar ik zie geen gezin voor me met 2 kinderen, eerder 3 het liefst 4.
grappig hoe iedereen dat toch weer anders ziet he :mrgreen:
jupz…wel leuk… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
maarre jose… wat ga jij alweer hard…
:shock: je zit haast alweer op de helft… :shock: :shock: :shock: :shock:
ben de laatste tijd heel erg met mezelf bezig geloof ik… :shifty: :shifty:
Noemi: neehoor valt niet op :liar: haha ik vind het juist gezellig dat je ook ff langkomt s’ochtends.
en nee ik denk niet dat het kwaad kan, of je moet je nu heel erg ziek voelen
Joseetje: Lijkt me qua kosten ook zwaar om 4 kinderen te hebben? :think: maar idd misschien verander ik wel van gedachten, maar eerlijk gezegt denk ik dat niet. 2 lijkt mij meer dan voldoende. En ik denk ook niet dat mijn bekken zoveel zwangerschappen aan zou kunnen!
Nou ik vind het zelf ook hard gaan hoor :shock:
Echt alsof het gisteren was dat ik die test in mijn handen had.
En ik wacht eigenlijk nog steeds tot wanneer de zwangerschap eens goed begint haha :doh:
Ja mijn buik groeit en i voel af en toe wat voorbij glippen, maar nog steeds wacht ik op het echte zwanger zijn gevoel :lol:
Maar daarom ben je niet met jezelf bezig hoor :-*
Ik zit eigenlijk bij jou ook af te tellen :oops: :lol: :inlove:
Tsja qua kosten.
Baby’s kan je zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk.
Maar we zien wel graag dat ze vooral wanneer ze ouder worden allemaal netjes in de kleren zitten (daar bedoel ik mee dat ze mee kunnen gaan met de mode als ze dat willen) en ze moeten natuurlijk allemaal de mogelijkheid krijgen een goede studie te kunnen volgen.
Maar voor die studie kun je sparen.
Het hang ook van je inkomen af denk ik…zag laatst ergens staan dat 3 kinderen ongeveer 33% van je inkomen zal kosten.
Als je maar weinig inkomsten hebt dan is 33% heel veel om te moeten missen.
maar dat is voor iedereen verschillend of dat veel is.
En ik vind het niet raar hoor dat een hoop 2 genoeg vinden.
Prima toch als dat iemand zijn wens is.
Mijn wens is alleen om toch hopleijk 1 of 2 extra te mogen krijgen :mrgreen: