1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Ja Thijmen zit nu in een autostoel tot 3 jaar.

Frummel komt straks eerst in de cosi en daarna in dezelfde soort stoel als thijmen.

Maar we moeten 4 jaar met de auto doen en in die 4 jaar komt er hoogstwaarschijnlijk nog wel een derde bij (als alles goed gaat)

Dan zit thijmen nog steeds op een verhoging, frummel zit nog in de autostoel en dan moet er nog een cosi/vervolgstoel naast.

Dacht ik ook meteen: 3 autostoeltjes??? Is er iets dat wij nog niet weten Joseetje?

Gelukkig was het weer op tijd droog. Het zonnetje is weer lekker terug.

Ga straks pannenkoeken maken. Heb er zo’n zin in.

Het word een A6, maar Willian weet nog niet zeker welke toeters en bellen die er op wil hebben. Daarom zijn we ook in Duitsland aan het zoeken. De auto’s daar zijn vaker van een luxere uitvoering en veel minder kilometers op de teller dan in Nederland. Moeten dan nog wel rekening houden met de bpm-bijtelling. En hoe meer luxe, des te meer bpm.

Hallo allemaal,

Gerdy, Wat vervelend dat ze bij jou destijds ok zo hebben moeten ingrijpen, mar voor mij zeer fijn te horen dat alles ok is gegaan.

Die audi A6 is idd een goede keus wij hadden tot een half jaar geleden de A4 maar wat Joseetje zegt 3 autostoeltjes lukt niet vanwege de diepere zitting en ja wij hebbn er natuurlijk wal 3 nodig :mrgreen:

Hellen, Lekker hoor de stad in en lekker dingen voor jezelf kopen dat is ook het eerste wat ik ga doen als ik straks weer mijn 18 kilo kwijt ben :mrgreen:

Ik ga nu ff stoofpeertjes schillen daar had ik zo’n zin in :smiley:

Oh, zo 3 autostoeltjes :mrgreen:

Francis, zijn de stoofpeertjes gelukt?

pestweer vandaag?? ben verdorie 2keer helemaal zeiknat geregend :wall: eerst vanmiddag in de pauze tijdens een wolkbruik, en vanavond onderweg naar huis op de fiets…

hier… nog steeds geen ongi!!! :dance: :dance: :dance:

had vandaag ontzettend zere linkerborst, constant steken enzo, echt pijnlijk!! en ik ruik allemaal rare luchtjes op de wc :sick:

je maakt het wel weer ontzettend spannend amy :pray:

Lekker stoofpeertjes francis :drool:

Ik heb de hsg maar net aan overleefd :? wat een pijn zeg :shock: En nu loop ik lekker leeg. Ik lijk wel ongi. Maar ja de boel is tenminste lekker doorgespoeld 8) :silenced:

ja ik weet het luna, ik deel ook alleen maar mede wat ik ervaar :wink:

heb 2 foto’s op showforum gezet :inlove:

heeyz iedereen vandaag begonnen met de 1e was te draaien…

het was hier heerlijk weer dus lekker een hele lijn vol met baby spulletjes…

was nog niet helemaal droog dus hangt nu op zolder…

morgen de volgende was heb ik nu geen fut meer voor…

mijn vader en moeder zijn hier de hele middag geweest… mijn moeder heeft mij geholpen met wat huishouding en mijn vader heeft samen met marcel een aantal kabels van internet weggewerkt in de meterkast en opnieuw naar boven getrokken…

druk druk druk…

ga zo nog ff lekker douchen en dan ff puzzelen of zo…

Luna, fijn dat de hsg achter de rug is. Was alles in orde?

En balen dat je zo leegloopt, maar idd, misschien is het wel eens even goed voor je lichaam.

Amy, maak jezelf nou niet zo gek meid! :-*

Ik hoop heel hard voor je dat het raak is, maar zou niet willen dat je erg teleurgesteld bent.

Missy, heerlijk dat je ouders je geholpen hebben.

En je eerste was gedraaid :dance:

Noemi alles was gelukkig in orde. dus nu weer 3 maanden met Clomid proberen.

Missy lekker het eerste wasje gedaan :thumbup:

Luna, super dat alles in orde was!

Hoop dat de volgende clomidronde raak voor je is!!

Luna, Fijn dat het goed is allemaal!!

Amy, ik heb de foto’s gezien leuk.

De stoofpeertjes zijn echt lekker!!!

iemand trouwens enig idee hoe het met edith jose is? :think:

Amy, Nee dat vroeg ik me ook al af…

Francis, super dat de stoofpeertjes lekker zijn!

Amy, wat ik van EJ weet is dat ze erg druk is op het moment.

zooo was ik weer ff vor deze dag… brei er zo een eind aan ben :zzz:

spreek jullie morgen weer… :-*

Luna: wat is HSG? :oops:

Amy: maak jezelf niet te gek he? :wink: Ik duim gewoon naog tot volgende week verder voor je. En dan pas testen, he. :mrgreen:

Francis: al nagedacht over welke auto het wordt voor 3 autostoeltjes. lijkt me echt lastig. Volgens mij past dat niet in veel?

vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek voor een vaste baan in Sittard. een groep 1-2 voor op de woensdag. Ik ben heel benieuwd. Ik zou het echt super vinden als ik dat kn gaan doen. Duimen jullie?

Als het niets wordt, begin ik 14 november in geldrop. Maar dat is maar voor 16 weken. Ben ik erna weer werkeloos. Sittard zou zo gaaf zijn.

Noemi: dus jij begint ook al last te hebben met lang zitten? zo begon het bij mij ook eerst. Probeer toch maar regelmatig te bewegen anders word je zo stijf!

Maar zo te horen hou jij het wel vol :thumbup:

Joseeetje: zo jij gaat gelijk voor de derde? maar dat wisten wel al hé toen jij begon over de rhesusprik :lol: Wil je geen even aantal? 4 stuks bijvoorbeeld :wink: :mrgreen:

Amy: maar jezelf niet gek hé, nog ff volhouden :thumbup:

Luna: wat fijn dat alles in orde is, op naar de volgende ronde :dance:

Hellen: veel succes straks met je sollicitatie :thumbup:

Gerdy: mannen moeten ook altijd zo lang over iets doen hé

Ik mag vanmiddag om 15:30 weer naar de vk :dance:

Ja bigsby ik zou het liefste 4 willen :inlove:

maar kindjes maak je nog altijd samen en Randy wil eerst maar eens kijken hoe het met 3 gaat :roll:

Geef hem ook wel gelijk, we weten natuurlijk niet wat een 2de allemaal met zich mee brengt en dan nog kijken hoe de 3de gaat.

In iedergeval hebben we al afgesproken om de mogelijkheid gewoon open te houden.

En daarbij nog belangrijker!! Lady C had gister een verhoogde bloeddruk dus die heeft een nachtje ter observatie in het ziekenhuis moeten liggen (hopelijk ook slapen in die bedden ><).

Ik hoor vandaag meer van haar of ze wel weer naar huis mag! Dus even goed duimen dat het afzakt en dat ze weer lekker thuis mag komen…

Dit kwam ik bij de novembermamma’s tegen!