Gerdy: bah wat een nare droom zeg!!
Hellen: hoezo slecht weer? :shock:
Hier is het stralend mooi weer!
Hellen, slecht weer??? De zon schijnt!!
Gerdy, bah wat een nare dromen zeg!
Missy, wat vond Marcel van het kaartje?
Amy, laat je nou aub niet gek maken. Gewoon even afwachten :-*
Angel, beterschap voor jou en Luna!
Laat jullie maar goed verwennen door Darius.
Bigsby, hier gaat het goed hoor. Gisteren voor de laatste keer naar de fysio geweest. Moest meteen terugbellen als ik merkte dat het weer slechter ging. Niet door blijven lopen met mijn rug.
En bij jou? Nog maar een paar daagjes!! :dance:
hoi hoi
nou met mij gaat het al weer redelijk ik moet alleen niet teveel doen want dan is het weer raak met overgeven diaree heb ik gewoon al de hele nacht door
Luna heeft de hele nacht lopen overgeven en heeft geen diaree Darius is nu overgenomen door m’n ouders omdat ik te slap ben om voor Luna te verzorgen en hij heeft de hele nacht bij Luna gezeten omdat die dus gewoon bleef liggen met overgeven :shock:
ik weet niet of het het virus is want Darius heeft nog steeds nergens last van
Angel: doe maar lekker rustig aan dan, des te eerder is het weer over. Fijn dat Darius bij Luna is gebleven vannacht, en dat je ouders nu bij haar zijn.
Beterschap :hug:
Noemi: fijn dat je nu klaar bent met fysio, heb je nu geen last van je rug meer? En met werk gaat ook nog goed?
Ik hoef alleen woendag en vrijdag nog :dance: ik besef het zelf nog niet maar ik ben wel blij dat ik dan klaar ben!
sorry ff snel…
marcel heeft nacht dus die ligt nog op bed…
heeft het kaartje nog niet gezien…
angel… beterschap voor jullie en laat je lekker verwennen…
@gerdy…gadver das een echte nachtmerrie :hug: en nee :naughty: ik zeg niets over het kaartje :silenced:
@amy…meid spannend maar als je ervan uitgaat dat je ongi word valt het altijd mee
Ja, het was hier vanochtend tot 9.30u ofzo echt pestweer. Het regende de hele tijd, maar na 10.00u was het droog en ben ik lekker de stad in gewesst. Ik heb wel 6 shirts voor mij gekocht. :oops:
Nu Ligt Dionne op bed en ik ben mijn haren aan het verven. Moet effe 25 minuten inwerken, dus lekker kokken.
Hellen, jeetje 6 shirts, dan ben je goed geslaagd!
Wel lekker dat het uiteindelijk toch nog even droog was dan.
Hier is het daarstraks heel hard beginnen regenen, maar nu is het weer blauwe lucht.
Welke kleurtje ben je in je haar aan het doen?
Missy, ooh, laat Marcel dan nog maar even slapen.
Zullen het straks wel horen als hij het kaartje gezien heeft.
Bigsby, heerlijk hoor nog maar 2 dagen. En dan nog wel halve dagen.
Mja, werken gaat nog wel, maar merk toch wel dat lang zitten vermoeiend is voor mijn rug en mijn spieren. Moet dus veel bewegen, maar dat lukt niet altijd.
Angel, fijn dat je ouders nu even voor Luna zorgen.
Beterschap hoor!
Zo, eerste kleurtje is uitgespoeld en nu zitten de licht plukjes erin om te kleuren. Nog een kwartiertje en dan kan ik alles eruit wassen.
Ik verf mijn haren altijd buin (met een beetje rode schijn) met iets lichtere plukjes.
Het is de bedoeling dat de kleur van de verf redelijk dicht bij mijn eigen haarkleur licht. Ik ben altijd wel tevreden hierover. Wel een leuk kleurtje, maar niet ontzettend opvallend en stukken goedkoper dan bij de kapper.
En ik verf ook niet alle 6/8 weken. Pas als de grijze haren :oops: beginnen te irriteren, dan verf ik weer. Het was nu echt nodig hoor. :mrgreen:
Hellen, wel lekker dat je het zelf kan doen toch?
En ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat :mrgreen:
Nou Noemi, speciaal voor jou heb ik zojuist foto’s gemaakt. Ik ga ze nu op de computer zetten en bewerken.
Willen jullie niet meer over pestweer praten? De hele tijd heeft hier lekker het zonnetje geschenen en ik ben jullie stukjes aan het lezen en jawel hoor!!! Het regent… Hoop dat het over een uurtje weer over is, dan moeten we Kelly halen. Heb net de ha gebelt voor een afspraak voor Ilse. Volgende week dinsdag mag ze er naar toe. Heb het idee, dat Ilse nu slecht hoort. Zijn we eindelijk klaar met Kelly haar oren, begint de volgende met slecht horen. Vraag meteen een doorverwijzing voor de kno-arts.
Van die nachtmerrie over Kelly en Ilse heb ik dus echt de hele zondag last gehad. Bij het minste of geringste kwamen de tranen weer. Willian zei op een gegeven moment:“ik kan beter mijn mond maar dicht houden, want telkens als ik iets zeg, begin je weer” Lang leven de hormonen :wall:
Angel: fijn, dat je ouders nu op Luna kunnen passen. Hoop dat jullie snel weer opknappen.
Trouwens: Willian loopt mij nu al een hele week lekker te maken met een andere auto. Een Aud* a6 stationwagen. Ik ben meer het type, als we de beslissing genomen hebben om iets te kopen, dan ga ik niet weken en weken lopen zoeken. Willian dus wel. Alle duitse autosites hebben we al 100 keer bekenen en telkens is er weer iets anders, wat die als eis stelt. Heb nu gezegt:“als je echt van plan bent om te gaan kijken, dan hoor ik het wel” Verder wil ik er niets meer over horen.
Noemie: foto’s in het showforum. :mrgreen:
- Een A6 station, gerdy. Lekkere bak. Hoop dat Johnsnel iets vind dat aan alle eisen voldoet.
Je bedoelt Willian. Of je moet zijn broer kennen, die heet John
Ilse komt hier net helemaal over de flos aanrennen. Een speelgoedbezem in der handen. Zat er een lieveheersbeestje in de speelkamer en zij heeft het kapot geslagen. Dat kind is hartstikke bang voor lieveheersbeestjes (?) en we hebben er hier nogal een hele boel zitten, dat is echt niet normaal meer. Dus Ilse kan haar lol nog op (en de bezem in de aanslag houden :mrgreen: )
@gerdy wrote:
Je bedoelt Willian. Of je moet zijn broer kennen, die heet John:oops: :doh: Hoe ik nu weer aan john kom? Ja, ik bedoel Willian :oops: :mrgreen:
Bang voor lieveheersbeestjes, :lol: Hoe verzint ze het.
Moet ze ook maar niet hier komen. :mrgreen:
Gerdy, ben benieuwd wat Willian uiteindelijk voor auto kiest!
Enne, ik snap wel wat van de angst van Ilse voor lieveheerstbeestjes hoor. Had ik vroeger ook, gaat nu gelukkig beter :oops:
Hellen, ik ga kijken naar de foto’s :mrgreen:
Wow mooie bak hoor die a6jes
Wij hebben nu een a3, superwagen, maar natuurlijk veel te klein voor een gezin.
Over anderhalf jaar mogen we een nieuwe uitzoeken, maar het word waarschijnlijk geen audi, passen geen drie autostoeltjes op de achterbank
Joseetje, 3 autostoeltjes???