Amy, Vergeet niet dat je deze maand waarscheinlijk geen normale cylus hebt he :-*
nee daar heb je gelijk in… maar na die donderdag (dat gyn zei dat ei op springen stond) hebben we tot zondag flink geklust, daarna ietsjes minder…
ach ja ik zie het wel…
Amy, gewoon even afwachten. Laat je niet gek maken.
Rustig afwachten tot volgende week :-*
Francis, van de week? van de week? MORGEN!!! :mrgreen:
Nee hoor, van de week is goed :mrgreen:
Angel, oh, wel balen dat je was bijgekomen, maar komt dus door het brood!
En de chocomelk pads wel tegenover de zaak van de diëtiste … hmm, zo houden ze elkaar lekker bezig met klanten :mrgreen:
Bigsby, hihi, “balen” dat Gerard je dan zo goed kent :mrgreen:
Missy, leuk dat je de kaartjes zelf maakt. Moeten wij nog helpen kiezen welke de uiteindelijke versie gaat worden?? :mrgreen:
nee jullie mogen niet helpen kiezen :lol: :lol: :lol: het kaartje blijft een wereld geheim nr 1 tot na de geboorte…
dan zal marcel hem zeer waarschijnlijk heel snel plaatsen… :lol: :lol: :lol:
owh en ik ga zo ff een paar foto’s plaatsen in het showforum van de kleertjes die we gekocht hebben…
vind ze zooooooooooooooooo mooi… en daar mogen jullie wel van meegenieten… :inlove:
flauw hoor hennie :? :mrgreen:
Doe je ook gelijk een buikfoto erbij :shifty: :mrgreen: :inlove: :dance:
nee… had in showforum net gezegd dat die met 32 weken komt… nog ff wachten tot zondag… :lol: :lol: :lol:
vind het leuk om tot 36 weken om de 4 weken een foto te doen en daarna elke week 1…
Missy, flauw hoor dat we niet mee mogen kiezen
Ga even in het sf kijken naar de kleertjes van je!
wat is het hier de laatste tijd rustig zeg… :shock: :shock: :shock:
nou ik ben nog ff aan het prutsen geweest met het geboortekaartje…
moet alleen nog ff het resultaat aan marcel laten zien…
kijken wat hij er van vind…
ga nog ff lekker boekje lezen en dan koese :-*
oant moarn…
ik heb waarschijnlijk voedselvergiftiging
gelukkig als enigste :shifty:
Luna had erwten soep en Darius en ik een pizza allebei een eigen pizza en ik ben de gelukkige :wall:
het was de erwtensoep
ofwel Luna heeft het ook :twisted: :twisted:
maar Luna lijkt er gelukkig wat minder last van te hebben als ik terwijl zij behoorlijk wat op heeft :think:
Darius niet dus die mag ons lekker verzorgen
het kan ook nog een virus zijn maar dat weten we pas zeker als Darius ook begint :wall:
schijnt heel erg te heersen op dit moment :wall: :wall: en zeer besmettelijk
Angel: ik ga voor het virus. Geen voedselvergiftiging. Hier heeft het ook huisgehouden. Het is echt een pittig virus, maar na 1 nacht (dag) alles eruit te gooienmeestal aan 2 kanten begin je je al iets beter te voelen. Dan een dagje ontzettende dorst en de dag erna kun je ook al weer wat eten. Je herstlet redelijk vlug, maar het is echt een vreselijk virus.
Lijkt me heel zielig voor Angel.
Dionne moestwel een paar keer :sick: , maar was verder wel gewoon vrolijk. (datk on je van Bert en mij niet zeggen.)
Francis: wat goed je nog terug gebeld hebt naar de gyn. heeft dat je een beetje gerustgesteld.
Zullen we het eens van de positieve kant bekijken. Je geeft die 2 al 34 weken het beste van jezelf. Endat is al een hele tijd, zeker bij een tweeling. En als je het nog 3 weekjes vol houdt, dan is het gewoon binnen de normale termijn dat ze komen.
Ik ga voor nog zeker 3 weken, flink levendige kindjes in je buik, geode ctg en dopler volgende week en een mooie groeiecho de week erna. :-*
angel :hug: beterschap voor jullie!!
missy; leuke kleertjes!!
hier nog geen ongi :dance:
hehe
mogûh Hellen :mrgreen:
jij ook goede morgen, eveline.
Ik ben toch niet de enige die al vroeg achter kok zit.
Amy: spannend tuwens daje nog niet ongi bent. Ik duim flink voor je. Maar houd e ook rekening mee, dat je cyclus even van slag kan zijn. Al ben ik het ook met je eens dat je wel redelijk weet wanneer je eisrong is geweest door de echo.
Nou ja, ik duim gewoon.
Hellen ja ik hou er zeker rekening mee dat ongi nog gaat komen… al vind ik het nu wel lang duren :think:
gelukkig zit ik door die negatieve test vaker tegen mezelf te zeggen dat ik ongi ga worden dan dat ik toch nog wel eens zwanger zou zijn :mrgreen:
ga nu naar mn werk, tot vanavond!! :-*
Angel: het is niet te hopen dat je voedselvergiftiging hebt :?
balen dat jullie beide nu ziek zijn :hug: ik hoop dat jullie snel weeer beter zijn.
Amy: laat je niet gek maken hé, we wachten gewoon deze week even af :thumbup:
Noemi: als het mannen uitkomt dan kennen ze je :mrgreen:
gaat met jou alles goed?
Missy: en wat vind marcel van jou uitgezochte kaartjes?
Goede morgen damens.
Francis: heel veel sterkte met afwachten. Spannend volgende keer de groeiecho. Ik heb het bij Kelly ook gehad. Daar kwamen ze met de 38 weken controle achter dat ze veel te klein was. De vk. dacht dat ze in een stuit lag en daarom moest ik een echo laten maken. Ik heb een gyno nog nooit zo kwaad gezien als toen zij met het onderzoek begon. Het bleek al uit mijn papieren dat mijn buik al zeker anderhalve maand niet meer gegroeidt was. Dat had al alle alarmbellen moeten laten rammelen bij de vk. Bij de echo bleek ze een flinke achterstand te hebben. 2 weken later weer een echo en ze bleek niks meer gegroeidt, dus toen zijn ze gaan inleiden. Ik was de 40 weken al voorbij, dus dat was geen enkel probleem. En het is wel zo, als de kleine in je buik niet meer groeit, kan die er beter uit en dan goed gaan groeien van de melk.
Angel: heel veel sterkte met de zieken. Laat jullie maar lekker verwennen door de enige niet zieke in huis.
Missy: wil je ook niet een klein tipje van de sluier oplichten??? :mrgreen: Niet dat je denkt dat ik nieuwsgierig ben, want dat ben ik niet :liar: :liar:
Verder ben ik het eventjes kwijt, sorry voor diegene die ik vergeten ben.
Las nog wel iets over nachtmerries. Ik had er zaterdag op zondagnacht 2. De eerste was echt heel erg en leek zo ontzettend echt. Ik droomde dat mijn ex belde en vertelde dat Kelly en Ilse dood waren en dan op een toon alsof hij over het weer vertelde. Toen Willian thuis kwam vertelde ik het tegen hem en hij zei:“oh, fijn dat je dat even verteld. Is het eten al klaar? want ik moet zo gaan sleutelen”. Toen werd ik gelukkig wakker. De tranen liepen in dikke stromen over mijn wangen. Willian schrok er heel erg van. Is wel een half uur bezig geweest om me te troosten. Toen ik weer in slaap viel droomde ik dat het hele huis helemaal vol zat met spinnen. En dan echt helemaal vol !!! Krijg er nog de kriebels van als ik er aan denk. Ben dan ook maar meteen opgestaan toen ik wakker werd. Wilde niet meer het risico lopen dat ik nog en enge droom zou krijgen.
Gerdy: soms is opstaan echt het beste. Brrr, wat een vervelende dromen.
Ik heb niet zoveel meer te doen. Wil misschien dadelijk maar even de stad ingaan. Ondanks het pestweer.