Angel, denk je dan dat je bent aangekomen?
Heb je je wel aan je dieet gehouden?
Nou ik heb mijn groeiecho weer gehad
Het meisje gaat nog gewoon in haar curve mee natuurlijk wel kleiner dan een maar dat is normaal.
Het jongentje heeft met de hoofd en bovenbeenmeting wel een gelijkmatige curve maar de buik is blijven steken op 29.4 ofzo dat is het zelfde als 2 weken geleden met andere woorden het buikje is niet gegroeid.
De gyn heeft het nog na gemeten want de groeiecho is op de biometrie afdeling maar ook zij kwam op het zelfde uit.
Ik kreeg meteen een dopler onderzoek en een ctg die waren in orde dat is ook de reden dat ik toch naar huis mocht.
Volgende week moet ik terug komen voor weer een ctg en een dopler en de week erna is er weer een groeiecho omdat ze op een week niet kan bepalen hoe het met de groei is houden ze gewoon die 2 weken aan, mocht dan blijken dat hij idd niet meer groeit of niet hard genoeg dan wordt er binnenkort een eind aan de zwangerschap gemaakt
Ik ben na de ctg naar huis gestuurd met de mededeling dat het gewoon verantwoord was om naar huis te gaan maar dat als ik het idee had dat ik minder beweging voelde dat moest ik meteen aan de bel trekken.
Eenmaal in de auto had ik nog een hoop vragen zo van: waar komt dit door is het niet gevaarlijk of wat dan ook en wat gebeurt er nou als het stagneerd ik heb toen het ziekenhuis terug gebeld en toen had ze alles even nader uitgelegd.
Helaas had ik niet mijn eigen gyn die werd vanmorgen weg geroepen dus het hele verhaal dat ik toch besloten had nog geen medicatie te nemen is niet aan de orde geweest het ging allemaal net even anders vandaag.
Ik maak me nu nog niet heel erg veel zorgen maar leuk is het absoluut niet natuurlijk maar volgende week mag ik al weer gelukkig.
Francis :hug:
Jeetje, dat is even schrikken dat nieuws zeg!
Gelukkig mag je volgende week meteen weer op controle komen.
Wel fijn om te horen dat de ctg en het doppler-onderzoek in orde waren. Als het niet goed was geweest, hadden ze je echt niet naar huis gestuurd, dus dat is op zich toch “goed nieuws” (nouja, je weet vast wel wat ik bedoel)
Sterkte hoor meid!! :-*
Noemi, Ik zat net je droom te lezen maar ik denk dat ik schuld heb ana het kakkerlakken verhal is het niet :doh: sorry,
Angel, Nee idd niet t ehard gaan schelden mocht het zo zijn he.
Missy, Als je eenmaal ana het strijken bent vind je het misschien toch wel leuk :mrgreen:
Ik stond gisteravond om kwart over 12 nog mijn 2e gordijn om te zomen, nu is het af :thumbup:
Francis, jeetje, nog zo laat met de gordijnen bezig geweest.
Maar … nu is het af!! :dance:
Dusse, wanneer komen de foto’s?
Zou best kunnen dat jij de oorzaak bent :lol: van het dromen over het stukje van de kakkerlakken. Maar waarom dan nu pas??? :think:
Oohja, Missy, als je strijken opeens leuk begint te vinden, mag je mijn strijk ook doen :mrgreen:
Hellen: en het is zo leuk om die kleine kleertjes aan de waslijn te zien hangen :inlove:
Missy: ga jij alle kleertjes strijken dan?
hahaha dan ben je iedere week echt lang bezig
Ik heb weinig gewonen kleertjes, maar idd dat komt vanzelf
Angel: lijkt me wel leuk om te zien :mrgreen:
Moet je daar ook niet naar kijken, daar wordt je idd niet vrolijk van. En er is al zoveel ellende
Noemi: trapt hij meestal niet in, hij kent mij daarin te goed :mrgreen:
En hij weet precies wat niet nodig is :?
Francis: dat was vast ff schrikken? maar fijn dat je volgende week weer terug mag komen. Hopelijk is het buikje dan weer gegroeit :thumbup:
Het kan me voorstellen dat je achteraf pas op de vragen komt :think:
Probeer je niet te veel zorgen te maken, als het ernstig was dat mocht je niet gelijk weer naar huis :hug:
zo daar ben ik weer
ik ben idd aangekomen maar dat kan dus zijn omdat ik nu brood eet
Francis: gelukkig word je wel goed in de gaten gehouden :hug:
francis meid das idd effe schrikken… :hug: :hug: :hug:
blijf goed voor jullie 3 tjes zorgen hoor… enne als er iets is zijn we er voor je…
hier is alles goed… ben druk bezig een ontwerp te maken voor het geboortekaartje… heb er nu een paar af en wil straks nog ff verder prutsen…
ook hebben we een matrasje gekocht…was gewoon heerlijk op voorraad dus weer 1 zorg minder… :lol: :lol:
zal ff bij het eten zien…
oh en ik heb de chocomel pads gevonden :dance: :dance: overal uitverkocht en de winkel tegenover de diëtist had ze nog haha (of het is neiuwe lading :think: )
:eh: niet echt denderend… en dat voor een choco verslaafde haha
girls, ben ik weer
francis; jeetje, sterkte meis… fijn dat je wel goed in de gaten wordt gehouden…
karin; jij ook sterkte meid!!
angel; mooi bed!!
hoor ik hier iets over strijken? :mrgreen:
verder ben ik nog steeds niet ongi geworden!! :dance: ga er wel vanuit dat het nog gaat gebeuren, dan valt het altijd mee…
echt, ik heb nog 1 cbdigital liggen… zou het liefst woensdag ofzo gaan testen maar mn vriend zegt volgende week pas :shock: damn, dat is nog echt lang :mrgreen:
maar ik ga het nu écht proberen vol te houden :oops: serieus! :shifty:
suc6 met niet testen Amy hoop dat je volgende week een positieve test heb hoor maar goed we wachten net als jou geduldig :liar:
hihi
en we zijn allemaal echt zoooooooooooooo geduldig :liar:
ik ga nu écht proberen niet te testen :mrgreen:
Amy: zoooo nog een hele week wachten met testen :shock: dan moet je wel heeeel geduldig zijn :mrgreen:
Fijn dat je nog niet ongesteld bent geworden, ik ga :thumbup: voor een postieve test volgende week!
Angel: jij mag helemaal geeen chocolade :naughty:
jij verslaafde
hahahahahaha ik mag wel chocola alleen niet teveel
hij is geen sonja bakker :silenced:
ja goed he Monique :mrgreen:
ben straks echt trots op me als ik dat vol ga houden :mrgreen:
ja, ALS ja hahahahaha
Amy: tuurlijk ga je dat volhouden
Amy: dat zal pas het toppunt zijn van geduld :mrgreen:
Angel: GEEN chocolade!!!
Eens verslaafd altijd verslaafd!
Angel, Wel toevallig dat je die choco dingen nou precies voor de deur van de diëtist te vinden waren :mrgreen:
Amy, Niet testen meis ff volhouden, mijn week is ook spannend ziten we samen in spanning
Missy, Wat leuk dat je het kaartje zelf maakt
Noemi, De foto’s van de kamer zal ik van de week maken
@bigsby wrote:
Angel: GEEN chocolade!!!
Eens verslaafd altijd verslaafd!
:mrgreen: :mrgreen: zonder chocolade hou ik een dieet niet vol

Francis: ja toevallig he hahahahaha
ok francis, ik zweer hierbij plechtig dat ik het vol ga houden
zeg tegen mezelf steeds dat ik ongi ga worden, dan hou ik het veel makkelijker vol :mrgreen: waar een negatieve test goed voor kan zijn
wel apart trouwens, als die een paar dagen voor mijn NOD was, dat ik gewoon nog helemaal geen hcg in urine had, terwijl test vorige keer zo super positief was… :think: