Oma Hinke: Leuk dat je ons hier ook hebt gevonden, ik wil uw updates met plezier hier neerzetten hoor, geen probleem.
Lief dat u ook Angel haar vraag heeft beantwoord :-*
Ik wens u, Marcel, Cindy en alle andere ook hele fijne feestdagen, voor zover dat mogelijk is :hug:
Angel: :lol: :lol: :lol:
Ik zou op zijn minst ff gebleven zijn uit beleefdheid :oops:
Monique: :lol: :lol:
nee kijk was het in het lokaaltje waar Luna zit ok maar ik moest dan naar boven in het schoolgebouw om met weet ik hoeveel onbekende moeders een koppie thee of koffie (wat ik beide niet lust haha) te gaan drinken…
daar voel ik mij echt niet geroepen voor hoor :lol:
zo wij zijn net thuis
de borrel was super saai :shifty:
ik heb na een half uurtje gezegd tegen manlief veel plezier ik ga de stad in :lol:
en hij is mij een half uur later geloof ik gevolgd en toen zijn we heerlijk samen uit eten geweest :drool: :drool:
heb lekker krab sushi gegeten aangezien dat de enige was die niet rauw was en we hebben gewokt :thumbup:
zo en dan morgen de pretecho!!! :dance: :dance:
oh en vanmiddag heb ik minime voelen schoppen heel even maar toen ik mijn had op m’n buik legde :dance: :dance: andere keren hield minime zich gelijk stil :twisted:
weet niet of jullie het al weten maar Mirthe van Joseetje ligt in het ziekenhuis
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67080&postdays=0&postorder=asc&start=0
:shifty:
Joseetje, Meis een hele dikke knuffel voor jullie, ik hoop dat ze snel weer lekker met jullie mee naar huis mag! :hug:
KARIN, HEEL ERG GEFELICITEERD MET IVAN :dance: :dance: :dance:
en ja met ons is alles goed
Francis: fijn dat alles goed gaat :thumbup:
@bigsby wrote:
Wij vertrekken dinsdag heeeeel vroeg, we gaan naar Egypte voor 11 dagen :mrgreen: Ik kom dus 2 januari weer terug :dance:
Oja zaterdag je pretecho :dance: :dance: spannend!!!
Oh wat lekker zeg!
veel plezier!!
Maar vind je het niet raar om met de feestdagen weg te zijn?
@bigsby wrote:
@tantetoe wrote:Jongens…
BUB van Karin, Ivan Wim Dani is geboren, hij weegt bijna 3 kilo en is helemaal gezond!!!
Lieve Karin en Erwin en Daan :: gefeliciteerd met jullie Ivan. Daan grote broer, pas maar goed op hem van boven!!
Mennn ben zoooo blij!!!
Ohhhh ik ben ook zo blij voor ze :mrgreen:
Karin, Erwin en Daan :: van harte gefeliciteerd :dance:
Oh, wat fijn, Karin gefeliciteerd!!!
En wat super dat alles goed is!! :dance:
Joseetje: hopelijk mag ze snel weer uit het zkh
Angel: veel plezier met de pretecho vanmiddag :dance: :dance:
Esther: hoe gaat het nu met jou? en je man? :hug:
ja ik vind het wel een vreemd idee zo met de feestdagen weg te zijn, en helemaal naar een warm land. Ik heb er ook erg veel zin in hoor! :mrgreen:
WE hebben alleen geen kerstspullen in huis staan, dat is ook heel raar.
mogguh
ohhhhhhhh ik wou dat het al 14.20 was haha ik ben zoooooooooooo nieuwsgierig :oops:
Het schiet al aardig op Angel :mrgreen:
Niet dus :lol: :lol: :lol:
Vooral niet als je wacht!
Ik baal dat ik je berichtje niet meer vandaag kan zien want dan zit ik al op een verjaardag, en vanavond als we terug komen gaan we hier de kamer versieren. Dan zie ik het morgen pas :roll:
Bigsby :hug:
Hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt!
Angel, oooh zo spannend!!
Oma Hinke, wat lief dat u hier ook een update geplaatst heeft.
Het moet wel fijn zijn om Marcel en Cindy zo vaak bij u te hebben?
Zal voor jullie neem ik aan toch even slikken zijn geweest dat Marcel een nieuwe vriendin heeft? Voor hem heel fijn en ik denk dat Hennie :**: niet anders gewild zou hebben, maar hoe dan ook, het lijkt mij als ouders toch moeilijk. :hug:
Karin, lekker aan het genieten van Ivan? Vast wel!
Ben heel benieuwd naar foto’s!
Esther, alles goed met jouw meiden?
Joseetje, aaah arme Mirthe en arme jullie! Jullie meisje weer in het zkh Ik hoop dat ze snel weer opknapt en dat jullie de kerstdagen weer lekker thuis zijn :hug:
Angel, en en en???
ja ik denk ik kom ook even spieken wat Angel nu in haar buik heeft.
Maar nog geen nieuws dus… :think:
wij krijgen een…
baby
ok ok een zoon :dance: :dance:
Ooo wat leuk, gefeliciteerd Angel!!!
was alles goed verder?
gaaf zeg :dance:
Leuk Angel! Jeeeeeeh!
Had Luna toch gelijk :mrgreen:
ja alles zag er goed uit maar de 20 weken echo hebben we 2 januari pas
maar nu zag alles er goed uit hartje zag je goed het schotje enzo en maag en blaas waren goed gevuld
idd Luna had heel de tijd gelijk met d’r broertje hahahaha
Fijn dat alles er goed uitzag!
Show je ook foto’s??
Tja, kinderen weten het het beste wat ze krijgen