1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Ons show-topic

meld!! :mrgreen:

angel nog 150 dagen!! :dance:

waar woon jij eigenlijk ergens in r’dam?

als je het leuk vindt wil ik straks wel op kraamvisite komen hoor :inlove:

jayden vandaag 3 maanden!! :shock: :dance:

:dance: :dance: gaat hard alweer 3 maanden (stomme banners ook ik kijk altijd naar het 1e stukje :wall: )

ik woon in Rotterdam zuid (Beverwaard) vlakbij Ridderkerk is dat en gezellig :wink:

Nieuw deeltje alweer, leuk!

Wij zijn gezellig een weekendje weg geweest en nu ben ik ziek thuis :frowning: .

Eveline, haha, zei het toch dat dat snel kon gaan, weer zwanger willen zijn :lol: .

En over een derde kindje en door leeftijdsverschil buiten de boot vallen, hier is Elliott alles alles goed gaat nog net geen drie als nummer drie geboren wordt :mrgreen: (en er zit toch echt nog wel wat meer tijd tussen als bij Martine :wink: )

Ejb: :hug: beterschap

waar zijn jullie geweest?

Martine gebruikte ik als voorbeeld van wat is snel :lol: (al heeft ze het goed bekeken als ik kijk naar hoeveel aandacht Luna nu vraagt had ik liever gelijk weer zwanger geweest :silenced: )

m’n nieuwe bed is er :dance: dus hopelijk vanacht lekker slapen :pray: (wel rot eind lopen naar zolder…)

Angel, heerlijk dat je nieuwe bed er is, hopelijk beloofd dat een super nachtrust!

We zijn naar Zuid-Limburg geweest en zijn vanuit daar ook even naar Monschau geweest en naar de Kerstoptocht in Valkenburg, was erg leuk allemaal.

Martine had er zelfs bijna 3 in 2jaar tijd, dat is echt super snel, niet dat wij niet snel zijn natuurlijk :mrgreen: .

hooi :slight_smile:

@ejb wrote:

Angel, heerlijk dat je nieuwe bed er is, hopelijk beloofd dat een super nachtrust!

We zijn naar Zuid-Limburg geweest en zijn vanuit daar ook even naar Monschau geweest en naar de Kerstoptocht in Valkenburg, was erg leuk allemaal.

Martine had er zelfs bijna 3 in 2jaar tijd, dat is echt super snel, niet dat wij niet snel zijn natuurlijk :mrgreen: .

ja idd want nr 2 was eigenlijk een 2-ling en voor Rosa had ze nog een mk dus dat had 4 in 3 jaar geweest als alles helemaal goed was gegaan

@Angel & Luna wrote:

@ejb wrote:

ja idd want nr 2 was eigenlijk een 2-ling en voor Rosa had ze nog een mk dus dat had 4 in 3 jaar geweest als alles helemaal goed was gegaan

Nou, zelfs 4 in 2 jaar en 1 maand volgens mij als alles helemaal goed was gegaan :shock: .

:lol: :lol: ja… dus wat is vlug :lol: (na 3 maanden weer zwanger willen zijn dan toch niet echt :think: :lol: :lol: )

Haha, nee, na 3 maanden weer zwanger zijn is dan eigenlijk vrij normaal :mrgreen: . Ik ben eigenlijk best traag :think: :mrgreen: .

:lol: :lol: nee ik ben lekker vlot… :roll: (ach als alles helemaal goed had gezeten bij ons had ik ook “direct” na Luna weer zwanger kunnen zijn :silenced: )

@Angel & Luna wrote:

:lol: :lol: nee ik ben lekker vlot… :roll: (ach als alles helemaal goed had gezeten bij ons had ik ook “direct” na Luna weer zwanger kunnen zijn :silenced: )

:mrgreen:

bed ligt lekker voor zover ik er van heb kunnen genieten :? Luna had niet veel zin om te slapen :frowning: :zzz:

er is er een jarig hoera hoera dat kun je niet zien want dat ben ikkkkkkkk

gefeliciteerd :-* Loessie

dank u

Gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: Luna mag na de vakantie op haar nieuwe school beginnen :dance: :dance: :dance: :dance:

Haha Loessie, GEFELICITEERD :dance: .

Angel, fijn dat het bed goed lijkt te liggen, maar jammer dat je het zo kort uit hebt kunnen proberen.

Ik heb net 3 uur geslapen :shock: en dat terwijl ik het gevoel had niet echt moe te zijn, rot griep :? .