1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Loessie, gefeliciteerd!!! :dance:

Angel, slaap lekker vannacht :wink: :zzz: Ik hoop dat je bed lekker slaapt enz… :wink: :mrgreen:

Over aantal kindjes. Manlief roept altijd: ik wil er wel 10! :shock: Ja, het is goed met je, denk ik dan, baar jij ze dan? :shock: :wink: Ik heb altijd gezegd: als het lukt minimaal twee en maximaal vier, maar ach, we zien wel hoe het loopt. We komen allebei uit een gezin van drie kinderen. Dat is ook leuk :mrgreen:

Angel, hoop dat het bed lekker slaapt!

Loessie, gefeliciteerd!

Berichtje gelezen over Karin:

@tantetoe wrote:

Dames ff berichtje van Karin

Ze is opgenomen, hoge bloeddruk en leverwaardes niet meer goed. Net in het smsje zegt ze dat het niet verontrustend is, ze krijgt vanavond nog een hartfilmpje en morgen prikken ze weer bloed.

Waarschijnlijk blijft ze tot beeb komt

Allemaal duimpjes voor Karin dus!!

Bedankt voor het posten, Noemi!

Karin, heel veel sterkte! :hug: :-*

Karin sterkte :hug:

@Lady C wrote:

Over aantal kindjes. Manlief roept altijd: ik wil er wel 10! :shock: Ja, het is goed met je, denk ik dan, baar jij ze dan? :shock: :wink: Ik heb altijd gezegd: als het lukt minimaal twee en maximaal vier, maar ach, we zien wel hoe het loopt. We komen allebei uit een gezin van drie kinderen. Dat is ook leuk :mrgreen:

:lol: :lol: ik riep vroeger toen ik nog gek uhhh klein was dat ik 13 kinderen wou :doh: :wall:

:lol: hihihi, 13 kinderen! na de bevalling van luna kwam je daar vast wel op terug :wink: hihi

:lol: :lol: ja toen vond ik 1 zat haha maarja na een jaar begon het toch weer dat ik er nog 1 wou :lol:

Karin, sterkte :hug: , ga hard voor je duimen dat alles helemaal goed gaat en beebje er nel gezond mag zijn :-* .

Wow, Angel, 13 kids, haha.

Loessie, jouw hubbie zou er dus gewoon wel10 willen :shock: . Ik vind een groot gezin erg leuk, maar 10 zou mij ook wat veel worden :naughty: :mrgreen: .

ejb, volgens mij haal je mij en loessie door de war :wink: Mijn manlief roept dat hij er wel 10 zou willen! :wink: Ik denk dat als puntje bij paaltje komt hij dat toch ook niet zou willen, maar je weet het maar nooit. Gelukkig heb ik zelf een paar grenzen gezet :wink: ; ik was toch echt niet van plan de rest van mijn leven als broedkip te slijten :lol: :roll: :wink:

Karin zou toch ook 1 van deze dagen ingeleid worden?

mogguh

zo het bed slaapt heerlijk :thumbup:

enige nadeel is dat we op zolder echt alles horen en dat zijn we niet gewend :shifty: en dat ik helemaal de trap af moet om naar de wc te gaan :lol:

Angel, haha, elk nadeel heb z’n voordeel hè :wink: :mrgreen: .

ja idd :smiley:

en het voordeel is dat Darius nu eindelijk de zolder wil afmaken haha hij vind het niet knus boven hahahahahaha

karin sterkte meid!! :hug:

Karin :hug:

Ben moe, Mirthe is ziek en heeft vanaf 2 uur vannacht de hele nacht gekrijst.

:zzz:

José :hug: , beterschap voor Mirthe :hug: .

Joseetje beterschap voor Mirthe :hug:

update van Karin

@Karin1981 wrote:

hoi dames

bloeddruk en de ctg waren goed , enig iets is dat ik hier niet weg kom zonder beeb, straks een echo hoe de kleine het doet en moet 24 uur urine opvangen

waarom de waardes niet goed waren is nog een raadsel

(hopelijk vind ze het niet erg dat ik het hier voor haar plaats)

Karin, wat fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, hopelijk dient je kleine mannetje zich snel gezond en wel aan :-* .

Karin: fijn dat je zo goed onder controle word gehouden :hug:

Angel: haha lekker dat Darius nu de zolder wil afmaken :wink:

Fijn dat jullie nieuwe bed lekker ligt!

Wij hebben vanmiddag (van 15:00 uur tot 17:30 uur) een werkuitje gehad, we gingen borrelen en lasergame met de hele afdeling. Met een behoorlijke groep dus :mrgreen: het was erg gezellig