1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

karin meid fijn dat je zo in de gaten gehouden wordt zal wel een klein beetje opluchting zijn ~!!!

hoop dat je snel je mannetje in je armen mag houden gezond en wel!!!

beterschap voor mirthe :hug:

angel fijn dat je bed goed slaapt !

bigsby oh cool laser gamen heb je veel mensen geraakt!! leuk dat ze dat zo maar is doen met je werk!!

Loessie: het was erg gezellig, alleen vonden sommige het nogal raar omdat ze dat wilde doen voor de kerst :wink:

Vannacht weer een beroerde nacht gehad, Luca wilde niet slapen (vanaf 00:30 uur) en rond 4:00 uur viel hij bij ons in slaap. Nu ben ik moe :zzz:

zo lekker nachtbrakertje bigsby

hier gilt eline al weer een paar nachten ineens heel hard en dan wil ik er heen gaan en dan op de gang is t weer stil en slaapt ze weer :?

ze is gaan zitten in bed!!

en loopt nu langs de tafel :dance:

Loessie, nou das ook niet erg prettig s’nacht, dan ben je wel wakker steeds :?

Nou met dat langs de tafel lopen moet je blij zijn, zet maar vast alles aan de kant :wink:

Dat doet Luca dus al een tijdje, niks is veilig. We proberen het hem af te leren dmv afleiden met zijn eigen speeltje, maar het helpt nog niet echt!

@Karin1981 wrote:

hoi dames

Tara en Yessi van harte met je verjaardag

hidr gaat alles nog goed, bloeddruk was wel weer gestegen

de datum van ks is ook bekend

helaas nog een geheimpje :angel:

Karin, spannend voor je meid!

Nog even en je hebt broertje in je armen!

Bigsby, klinkt gezellig!

Angel, lekker dat het bed goed slaapt en dat Darius nu de zolder verder gaat afwerken!

Joseetje, beterschap daar bij je thuis!

Karin: fijn dat het beter gaat en dat je een datum weet alleen jammer dat wij het niet mogen weten :frowning: :wink:

Noemi: ja het slaapt heerlijk alleen slaap ik “minder” omdat ik een nachtlampje op de trap heb hangen :lol: ik ben namelijk nachtblind dus nogal bang dat ik zonder licht van de trap donder :lol: maarja met licht slaapt toch niet zo fijn als in het donker…

ben blij als er een deur in de kamer zit straks…(ooit)

ho dames bedankt voor updaten angel,noemi en bigsby

het gaat goed hoor het kleine mannetje doet het perfect. bloeddruk is goed en urine ook . we zijn er hlemaal klaar voor :inlove: wel spannend

Karin: fijn dat alles goed gaat, nog een paar dagen :dance:

(ga ik vanuit omdat je niet langer dan 38 weken zou lopen :wink: )

Karin: fijn dat het allemaal goed gaat :thumbup:

:think: niet langer dan 38 weken dan uh morgen of overmorgen de ks dus :lol: :lol: neem aan dat ze dat niet in een weekend plannen :wink: :stuck_out_tongue:

Karin, spannend! Dus de komende 2 dagen kan broertje geboren worden! :mrgreen:

oh karin spannend hoor heel veel succes en we wachten geduldig :liar: af!!!

zo 19 weken alweer :dance: gaat die tijd toch hard nog een weekje en dan ben ik alweer op de helft :dance:

kan niet wachten tot ik flink wat getrappel ga voelen in m’n buik :smiley: nu is het heel af en toe maar en als ik m’n hand op m’n buik leg houd minime zich stil :twisted: :lol:

:think: volgens mij krijgen we vandaag een bub melding van Karin

SPANNEND!!! :mrgreen: :mrgreen:

@tantetoe wrote:

Jongens…

BUB van Karin, Ivan Wim Dani is geboren, hij weegt bijna 3 kilo en is helemaal gezond!!!

Lieve Karin en Erwin en Daan :: gefeliciteerd met jullie Ivan. Daan grote broer, pas maar goed op hem van boven!!

Mennn ben zoooo blij!!!

Ohhhh ik ben ook zo blij voor ze :mrgreen:

Karin, Erwin en Daan :: van harte gefeliciteerd :dance:

Ik heb gewoon kippenvel :mrgreen:

WOW!!

Karin, Erwin en Daan :**: , gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Ivan!! :inlove: :inlove: :inlove:

Karin, Erwin en Daan :**: Gefeliciteerd met jullie zoon broertje

angel 19 weken :dance:

wie gaat jouw bubmelding straks doen?? :inlove:

enne, topictitel kan weer aangepast worden :angel:

Karin! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ivan!!! :dance: :clap: :inlove: