1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

@Amy82 wrote:

angel 19 weken :dance:

wie gaat jouw bubmelding straks doen?? :inlove:

enne, topictitel kan weer aangepast worden :angel:

jaja ik was nog niet zo vlot haha Luna wou tv kijken boven en toen ben ik gelijk de was gaan vouwen :lol:

maar de titel en lijstje zijn weer up to date

uhm… goeie vraag eigenlijk met Luna heb ik het zelf gedaan :lol: ik was zo hyper dat ik tot het laatste moment op internet zat bwv en gelijk toen ik thuis was de melding heb gedaan maar nu…

ik hoop dat ik dan weer zoveel energie heb maar zal vast niet als ik al kijk dat ik nu al zoveel moeier ben :lol: :lol:

angel je hebt nog ff om daarover na te denken :mrgreen:

NOg 1 week en dan kom je hopelijk te weten of het een jongen of een meisje is :dance:

nog 2 nachtjes is dat ook goed :wink:

@hinke wrote:

Hallo dames.

Hier weer ff een kleine update aangaande Cindy.

Ik ben gister met haar naar het cb geweest en daar heeft ze 2 prikjes gehad. ging best wel goed moet ik zeggen. Ze weegt nu 9090 gram en is 75 cm lang. Al met al waren ze dik tevreden over haar. Afgelopen nacht heeft ze ons echter aardig bezig gehouden want ze had dus ook nog wat last van haar mond. ja en dan die prikken erbij helpt niet echt. maar goed dat hoort er allemaal bij. Vanmiddag de laatste keer fysio gedaan voor de voorkeurshouding. ook daar waren ze tevreden. wel moeten we blijven oefenen zodat ze meer dingen rechtsover gaat doen. ook wil ik al de kindjes en ouders natuurlijk die al jarig zijn geweest nog feliciteren.

dus bij deze van harte.

liefs en groetjes voor iedereen.

Hinke

@hinke wrote:
Allereerst wil ook ik Karin en gezin feliciteren met de geboorte van hun zoon en broertje.

Met ons gaat het wel redelijk hoor. Hoewel dit natuurlijk de moeilijke maanden zijn. elke maand is moeilijk maar in deze periode zagen we Hennie met haar dikke buik nog lopen.

Met Marcel gaat het ook wel goed. Hij heeft sinds de zomer een nieuwe vriendin. En inderdaad bezorgt Cindy ons op dit moment ook wel eens slapeloze nachten hoor. Verder heeft ze op het moment toch best wel veel last van haar mond. Vandaag wou ze dus helemaal niet eten. Na ja dan maar wat vaker een papfles. Hoort er allemaal bij. Iedereen een prettige avond verder.

liefs en groetjes van Hinke.

@Angel & Luna wrote:

nog 2 nachtjes is dat ook goed :wink:

ohhhhh dat is nog beter, dan weet ik het nog net voordat ik het vliegtuig instap :dance: :dance:

Ik ben zoooo benieuwd.

:lol: :lol: wanneer en hoelaat en waarheen gaan jullie vliegen :smiley:

zaterdag om 14.20 heb ik pretecho

begrijp ik nou goed dat Cindy bij opa en oma woont?

zo Luna heeft vandaag kerstdiner gehad :smiley: en er was een “optreden” op het plein

best leuk afscheid zo voor d’r ok morgen nog 1 dagje op die school en dan na de vakantie naar de andere school :dance:

Angel: ik begreep dat Cindy vaak bij opa en oma is, Marcel moet natuurlijk vaak werken. En ik geloof dat Marcel ook bijna nooit thuis is omdat hij het te moeilijk vind om daar te zijn. Dus zal hij en Cindy wel min of meer bij opa en oma wonen :think:

Misschien dat Joseetje hier duidelijker over kan zijn?

Wij vertrekken dinsdag heeeeel vroeg, we gaan naar Egypte voor 11 dagen :mrgreen: Ik kom dus 2 januari weer terug :dance:

Oja zaterdag je pretecho :dance: :dance: spannend!!!

Karin, hub en Daan :: gefeliciteerd met de geboorte van Ivan :dance:

Echt super fijn dat alles goed is. Daan :
: is een goede beschermengel!

Angel, ooh, nog 2 daagjes, spannend.

Bigsby, thanks voor de update over Cindy.

Dit is idd een extra moeilijke maand, net zoals volgende maand extra moeilijk is :frowning:

ok ja begrijpelijk lijkt me ook ongelooflijk moeilijk allemaal

wel fijn dat hij opnieuw de liefde heeft gevonden :thumbup:

Ik was vergeten om de 1e update hier te plaatsten vandaar dat ik er nu 2 te gelijk hier neerzetten :wink:

Ik doe mijn best om eraan te denken, maar soms vergeet ik dat ze hier ook meeschreef :cry:

Oma Hinke heeft ons trouwens ook haar hyves pagina gegeven, misschien zijn hier ook mensen die hem willen?

Monique: oh lekker gewoon weg met kerst en oud en nieuw :thumbup: veel plezier hoor

en zondag je nod he spannend hoor :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Noemi: ja heel spannend ben zo nieuwsgierig

Luna zegt de hele tijd dat ze een broertje krijgt en ik wil graag nog een dochter dus… erg spannend :lol:

Nog 2 dagen en je weet wie er gelijk krijgt :mrgreen:

Bigsby, pff, vroeg opstaan dus :mrgreen:

leuk angel pret echo spannend ook wel!

bigsby leuk hoor egypte ben wel jaloers!!!

karin erwin en daan :**: vanharte met jullie zoon/broertje ivan!!

Noemi: niks vroeg opstaan, nou ja 8:30 uur :wink:

Ik denk dat ik maar moet afwachten of ik morgen ongesteld word, ik heb net getest maar die was negatief :cry:

Misschien was het nog te vroeg :pray:

Monique :hug: hoop dat je te vroeg hebt getest :pray: :pray:

zo voor Luna is het de laatste dag op deze school en dan na de vakantie een stuk korter lopen :D:D

was net op school ja de ouders moeten naar de ouderkamer :eh:

ik zo hoezo dan

zegt die andere juf ja is koffie of thee drinken en iets lekkers voor kerst :lol:

ben gewoon naar huis gegaan

ik hou nooit zo van moeten :shifty:

Angel: kun je toch niet maken :naughty: :mrgreen: :mrgreen:

Hallo iedereen.

Ik lees dat er een vraagje aangaande Cindy en Marcel is.

Marcel werkt in ploegendienst en daarom zijn Cindy en hij van zondagmiddag tot donderdagochtend of middag bij ons. En dan gaat hij naar zijn ouders met Cindy. Ik las tevens dat Hennie ook bij jullie meeschreef dus wil jullie voortaan ook wel een beetje op de hoogte houden over het wel en wee van Cindy en Marcel. Zal ff puzzelen worden want ik werk namelijk ook in ploegen. Maar dit gaat zeker lukken.

Verder wil ik iedereen fijne feestdagen wensen en een gelukkig 2009.

liefs en groetjes van Hinke.

Monique: haha waarom niet :lol:

nee ik vind 1 onbekend iets per dag wel voldoende voor mezelf :oops: (vanaaf kerstborrel van Darius z’n werk :roll: zo’n zin in :liar: )

Hinke: fijn dat je ons ook op de hoogte wilt houden :thumbup: (en als dat niet lukt zijn er vast meiden die het wel deze kant op willen kopieren :wink: )

fijn hoor dat jullie hun zo goed opvangen :thumbup:

ook fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar :hug: :hug: