1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

ja idd die lijken dat op de een of andere manier te voelen ofzo :think: (ach ben wel blij dat zij mij een beetje heeft voorbereid anders was het een grote “schok” geweest :oops: :oops: :oops: )

ja ik ga zo foto’s uitzoeken :inlove:

ja je had een beetje op een meisje gerekend he?

ja had mij wel leuk geleken 3 meisjes maarja een zoon lijkt me ook wel heel gaaf hoor

toen ik zwanger was van Luna wou ik dolgraag een zoon :lol: :lol:

Angel: een zoon… super… gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Nu kun je nog ff 20 weken aan dat idee wennen :lol: :lol: :lol:

@Angel & Luna wrote:

ja had mij wel leuk geleken 3 meisjes maarja een zoon lijkt me ook wel heel gaaf hoor

toen ik zwanger was van Luna wou ik dolgraag een zoon :lol: :lol:

3 meiden nog wel, haha!!

nou ik heb er 2 en het is geweldig hoor.

wij willen ooit nog wel een derde en iedereen zal dan wel zeggen dat ik nu graag een jongetje wil maar het maakt me echt niet uit

3 meiden lijkt me ook een feest

ik denk dat ik aan een jongetje zou moeten wennen

ik ken het natuurlijk niet…

maar het is net zo welkom hoor!

vooral voor erwin zou ik het heel leuk vinden

en gewoon ouderwets een stamhouder :mrgreen:

weet niet of jullie het al hadden gezien maar foto’s staan in het showforum :wink:

ik kan nu idd 20 weken aan het id wennen en ik heb 20 weken de tijd om een garderobe aan te schaffen voor die kleine en dat vind ik zoooooo erg :liar: :liar: :liar:

gefeliciteerd angel

nieuwe buikfoto in sf :wink:

Wij hebben alles klaar staan voor de visite, en Luca ligt nog ff lekker te slapen :thumbup:

1 jaar alweer 8)

oh gefeliciteerd Monique :oops: :-*

:dance: :dance:

1 jaar alweer hij is dus tegelijk met m’n oom jarig daar waren wij net op verjaardagsvisite :mrgreen:

toevallig :mrgreen:

pfffff zo eindelijk ff lekker rustig zitten :wink: het was erg gezellig maar heel druk.

Luca heeft het zo naar zijn zin gehad, hij is ook super verwent zeg :shock: Hij heeft heeeel veel gekregen :shock:

En je moest hem eens taart zien eten, hij nam een hand vol en propte het gewoon in zijn mond :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

OOOH Gefeliciteerd met Luca!!

ook alweer 1.

wat geweldig he zo’n eerste verjaardag!

haha dus de taart viel lekker in de smaak bij Luca :thumbup:

Esther: ja hij had het goed naar zijn zin :mrgreen:

Hij heeft zich ook zo lief gedragen, hij heeft nog een tijdje met de andere kinderen hier gespeeld. Die zijn wel wat ouder dan hem maar ze waren zo lief met zijn speelgoed aan het spelen :inlove:

Angel: ja hij vond taart erg lekker :mrgreen:

dat was de eerste keer dat hij dat at.

luca, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! :dance: :dance: :dance: en papa en mama natuurlijk ook :wink:

en Angel, een jongen!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: leuuuuuuuk!!!

mogguh

Monique fijne vakantie :-*

zo ik ben doodmoe Luna heeft de hele nacht lopen spoken :zzz: :zzz: :zzz: om 2 uur stond ze voor m’n neus :shock: ze wou tussen in slapen :twisted:

toen ze uiteindelijk tussenin lag was ze alleen maar aan het zeiken licht moest aan ze wou op schoot en naar beneden en blablablablabla :zzz: :twisted: :twisted: :twisted:

om 4 uur hadden we het helemaal gehad en d’r in d’r eigen nest geflikkerd

dat was janken natuurlijk :zzz: :zzz:

nog geen uur later helemaal in paniek gillen en schreeuwen :shock: ze had een mug gehoord :zzz: :zzz: :zzz: :wall:

toen maar weer tussen in genomen en toen hebben we eindelijk kunnen slapen

Darius moest er om 7 uur alweer uit :? en Luna besloot om 9.30 dat het tijd was om op te staan dus zette het licht aan :shock: :x :zzz: :zzz: :zzz:

Angel: nou daar was je dan mooi klaar mee :x

Luca was vanochtend om half 6 al klaar wakker :roll:

Verder ga ik vast gedag zeggen , voor het geval ik daar straks geen kans meer voor krijg. Ik ga zo nog ff bij een oud collega op kraamvisite, en na het eten komen mijn schoonzus en man hier slapen. Nou ja slapen, we vertrekken om 4:15 vannacht :eh:

Vanochtend hebben we de koffers gepakt, en we zijn nog ff naar de stad geweest voor de laatste dingetjes. Alle troep van gister hebben we opgeruimd alleen de slingers blijven nog maar ff hangen :lol:

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen toe, en een gelukkig nieuwjaar!

Angel, wowh, vermoeiende nacht :zzz:

En een zoon is zooooooooooooo super :inlove:

Luca, alsnog gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!

Super dat je zo goed verwend bent, zo hoort het! :mrgreen:

Bigsby, veel plezier op vakantie.

En hele fijne feestdagen en een goed uiteinde.

Monique: ook prettige feestdagen en gelukkig nieuwjaar