Angel, hoe gaat het nu? Nog last? Ben je naar de dokter geweest?
En wat is je haar kort :shock: Het staat je wel!
Amy :hug:
pff beetje stress denk ik… door kolven op het werk… en verder druk op werk, en alles verder erbij…
kolfde eerst 4x half uur, nu 2x uur per dag. nou ja, ik krijg 2x uur tijd. ben er niet volledig uur mee bezig hihi. dat geeft me ff wat meer rust, hoef ik niet steeds heen en weer te rennen…
Hoop dat het je meer rust brengt! :-*
Lukt het kolven nog wel?
En hoe gaat het met de voorbereidingen van jullie huwelijk? Of staan die nu op een laag pitje?
Amy, Een dikke knuf voor jou :hug:
Oooh mijn pols doet weer zo’n pijn ik zit er zelfs aan te denken om hem in te laten tapen zodat ik er echt niets meer mee kan :?
Laat je pols voor de zekerheid maar intapen dan!
Liever dat dan dat je er straks niets meer mee kan … :-*
vandaag fotoshoot gehad dus foto’s in showforum (niet de allermooiste natuurlijk want die komen op het geboorte kaartje :P)
Ik ga eens kijken :mrgreen:
Francis: ik zou je pols ook maar laten intapen, balen dat je zo’n pijn hebt :hug:
Amy: fijn dat het kolven zo goed gaat, ik vond het altijd zo’n gedoe :roll:
Angel: ik vind je haar leuk staan :thumbup:
Heb je nog veel last van je buik?
Esther: hoe gaat het met jou dan?
Angel, ik ga ook eens kijken :mrgreen:
Hallo allemaal,
Heel gek vandaag heb ik ineens weer helemaal geen last van mijn pols :wall: Ik kan er nu echt geen touw meer aan vast knopen :? Maar de eerst volgende keer dat het weer pijn doet ga ik op mijn werk meteen naar de poly om het daar te laten verbinden :thumbup:
vreemd Francis maar goed als het nu dan gewoon goed blijft gaan met je pols :thumbup:
Francis: gewoon doen, al is het maar voor de zekerheid :-*
Francis, raar hoor. Ik zou je pols toch maar even laten nakijken nog voor de zekerheid.
Ik heb hoofdpijn :?
Bijna 17u … dan kan ik naar huis! (positief denken eh!!) :mrgreen:
Goedemorgen,
Ik heb nog steeds geen last van mijn pols, ik ben nu dus al weer 2 dagen pijnloos :dance:
Papa heeft Brian gisteren van zijn wiebeltand verlost door er perongeluk met de stofzuigerstang tegenaan te butsen :wall: :mrgreen: Hij had er duidelijk nog niet uit gemoeten er zit nu een gat, de twee tanden er naast mist hij ook al en ook daat zit nog niets nieuws. Hij kan nu zijn toch uitsteken met zijn kaken opelkaar :mrgreen:
Ha ladies,
Hoe is het hier? Heb een klein beetje gelezen, maar niet heel veel, ben een paar weken niet op het forum geweest, druk, druk druk, maar zal even plaatsen wat ik gisteren bij een paar andere topics heb geplaatst:
Hieronder even een updatje van mij:
Hier even een updatje van mijn kant (beginnened met het berichtje dat ik Mariska (februari 2008 mama) via Hyves had gestuurd):
Update aan Mariska nav haar Hyves berichtje van een paar weken terug:
Niks schokkends aan de hand hier, maar allemaal in de lappenmand geweest. Hubbie is 2 1/2 week ziek thuis geweest, flinke griep die door is geslagen in een flinke voorhoofdsholte ontsteking. Ik ben niet echt ziek geworden, maar kreeg wel een flinke tik van de griep en was erg moe, ging de dagen dat ik niet moets werken 's middags gelijk met de kids slapen en 's avonds vroeg naar bed (niets voor mij ) en zodoende weinig tijd en energie voor internet en KOK. De tijd die we toch online waren hebben we besteed aan het uitzoeken en uiteindelijk boeken van onze vakantie! En een computerprobleem oplossen. Verder tussen de bedrijven door nog de doop van Amayra voorbereid (die is zondag de 15e gedoopt). Deze week dachten we dat alles eindelijk weer goed ging (met hubbie en mij iig wel), werden beide kids ziek en Amayra is vandaag voor het eerst weer redelijk opgeknapt, hoop dan ook morgen of anders uiterlijk in de loop van de week weer langs te komen op KOK.
En dan verder ;-). De week daarop werd Amayra weer ziek. Wellicht kwam het omdat ze niet meer door mij ‘ondersteund’ werd, ik ben namelijk toen ik zelf niet lekker was toch maar gestopt met de bv, ze heeft in totaal dus ruim 11 maanden bv gehad, maar nu moet ze het dus helemaal zelf doen qua afweerstoffen. De week daarop was Amayra natuurlijk jarig en zijn we druk geweest met de voorbereidingen daarvoor. De dag zelf hebben we het lekker met het gezinnetje gevierd, ’s ochtends taart gegeten en cadeautjes van ons en mijn schoonouders gegeven, daarna zijn we naar Ballorig in Houten geweest en ’s avonds hebben we thuis lekker pannekoeken gegeten. Ze vond het allemaal even geweldig. Zaterdag hebben we haar verjaardag voor familie en vrienden gevierd, vond ze ook helemaal leuk en al gauw had ze het concept van cadeautjes helemaal door .
Op het moment besteed ik bijna elke vrije minuut aan Amayra haar nieuwe kamertje. We willen haar een beetje bijtijds over hebben zodat ze niet het gevoel krijgt dat de nieuwe baby haar kamertje inpikt. Ik heb het dus gewoon even druk, maar zal proberen wat vaker langs te komen, als jullie het me dan willen vergeven dat de berichtjes wat ego zijn en dat ik dus niet op iedereen/ op niemand reageer :oops: …
Verdere update. Met mij gaat het goed. Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en…we weten wat het wordt :inlove: (maar ik vertel het lekker niet ).
De kids doen het ook allebei erg goed. Elliott praat in flinke zinnen en denkt echt over dingen na. Verder blijft de interesse in alles waarmee je je kan voortbewegen, naast automerken begint hij nu ook type auto’s te onderscheiden en hij ziet soms al vanaf een afstand aan het model wat voor een merk auto iets is :shock: . Ook is hij erg zorgzaam voor zijn zusje. Amayra loopt los vanaf dat ze net 11 maanden was, een week voor haar verjaardag ging ze ineens zelfsatandig de glijbaan op en af :shock: . Ook met praten gaat het goed, ze zegt af en toe zelfs al twee woordjes achter elkaar (vooral ‘mama zitten’ is favoriet :inlove: ). Het is een pittig dametje die haar broertje met enige regelmaat wegduwt (en hij laat dat gebeuren).
Nou, volgens mij zijn jullie weer bij en ik zal echt proberen wat vaker van me te laten horen, als jullie me dan wel vergeven dat (veel) reageren er voorlopig denk ik even niet in zit :oops: .
EJB: zo wat een ziekenboeg zeg gelukkig gaat nu weer beter :thumbup:
pfffffffff ik ben jullie aan het verwaarlozen :oops:
heb het gewoon heel druk :oops:
zaterdag fotoshoot gehad
zondag Luna d’r kamer verhuisd naar de babykamer moet ik nog steeds foto’s van maken
maandag allemaal accessoires gekocht voor de babykamer en 's middags naar het ziekenhuis geweest de kleine loopt zo’n 1 1/2 week voor op groei suiker hebben we goed onder controle en de kleine ligt met hoofdje naar beneden verklaard ook gelijk waarom ik zoveel buikpijn heb/heb gehad
dinsdag weer naar samen bevallen geweest hadden pufles :lol: kreeg beetje dejavu met al die puffende mensen om mij heen haha (Darius en mijn moeder stonden met mij mee te puffen toen ik ging bevallen van Luna)
woensdag zou ik samen met Luna nieuwe gordijnen gaan kijken maar toen was de accu van m’n auto kapot :? dus werd een nieuwe accu ipv gordijnen
's avonds rust gekregen want Luna is bij de buren blijven slapen
en dan krijgen we vandaag :lol:
ik ga zo die kleine uit school halen naar oma brengen en dan vanavond weer naar samen bevallen :lol:
Hallo allemaal.
We zitten hier met een zieke Joël hij kan inmiddels wel lachen maar dat was 2 dagen geleden wel anders hij had hoge koorts en was heel ongelukkig Hij had een paar keer gespuugd, vannacht ook nog en was daarna voorover gekukeld en zo in slaap gevallen :?
Ejb, Oh fijn he als je goed nieuws hebt bij de 20 weken echo, bij mijn vriendin konden ze niet zeggen wat het was want hij of zij hield de beentjes ervoor :mrgreen:
Angel, Druk druk gekkenhuis :mrgreen:
Angel, ook al druk zo te lezen :-* .
Francis, :hug: voor Joël. Eigenwijsje dus van je vriendin :mrgreen: .
Ejb: fijn dat je een goede 20 weken echo hebt gehad :dance:
Enne lekker druk zo te horen :mrgreen:
Francis: haha dat had mijn vriendin ook, ze moest 2x terug komen.
Alleen moeten ze maandag naar het zkh omdat het hartje nogal langzaam klopt, ik hoop zo dat wel alles goed is
Angel: En is samen bevallen een leuke cursus? heb je er ook echt wat aan?
Francis beterschap voor Joël :hug:
Monique: ja hoop goede tips maar merk wel dat m’n angst toch weer goed begint te groeien naarmate we verder komen :oops: :oops: