Nog ff Angel en dan is het weer voorbij, of gaat het nu ineens heel langzaam voor jou?
het gaat veelte hard :shifty:
babykamer is nog niet eens gedaan :oops: :oops:
Hallo allemaal
Gisteren in de dierentuin in Arnhem geweest. Het was zo mooi weer en iedereen was weer beter dus dat was een zeer leuk uitje met dat mooie weer :thumbup:
Angel, Jeeh jij weet ook niet wat je wil he, dan gaat het te langzaam en dan gaat het weer te snel :lol:
Bigsby, Oh ik hoop dat alles goed is met de baby van je vriendin. Mijn vriendin moet over 2 weken weer een echo ze heeft een voorliggende placenta is dat nog zo dan wordt het een ks :?
:think: wanneer zei ik dat het te langzaam ging?
volgens mij heb ik alleen maar geroepen dat het hard ging sinds ik zwanger ben :think:
hey meiden ben ik ook weer is
hier gaat t wat minder eline is al 2 dagen ziek had gister 40 graden koorts en wil niks drinken bijna en vanav gooide ze er alles weer uit :?
slaapt heel onrustig en piept de hele dag dan staat ze even en dan begint ze uit t niets te huilen en hangt het liefste de hele dag bij mij of papa
ik weet even niet wat ik met r aan moet want ze ligt nu ook weer te huilen in bed
Goedemorgen
Angel, Ik kan me herinneren dat we in het begin zeiden dat het zo snel ging en dat jij het nog langzaam vond maar misschien ben ik in de war met iemand anders.
Loessie, Ja dat had Joël dus ook, hij was er met 4 dagen vanaf.
Ik ga weer verder
:lol: geen id hoor
ik vind het nu iig veelste hard gaan ik wil een rem hebben!!! :oops:
zo zitten we uit te kijken naar de 1e les samen bevallen en zo hebben we morgen alweer les 6 :shock: :shock: :shock:
daarbij is de babykamer nog niet af en hebben we nog niet eens een naam voor onze zoon :oops: :oops: (Darius vind de naam die ik mooi vind niks en komt zelf met namen als Paul, Benjamin, enz :sick: :sick: :sick: dus schiet lekker op en alsof het niet nog erger kon gaat naam nr 3 ook niet door (ja onze zoon gaat 3 namen krijgen als het lukken wil :lol:) want Darius z’n vader wou niet vernoemd worden :roll:)
Oh wil hij niet vernoemd worden, dat is toch een eer? :?
Angel, ik ga heel hard voor je duimen dat je bevalling dit keer heel erg mee gaat vallen (al maakt dat de angst vooraf natuurlijk niet minder :hug: ). Vervelend dat jullie niet uit de namen komen , jammer dat de vader van Darius niet vernoemd wil worden (mijn sv vindt het alleen vernoemen als je in de eerste naam vernoemd, neefje van hubbie is dus in zijn tweede naam naar zijn opa genoemd, maar gelukkig heet zijn andere opa hetzelfde en die waardeert het geloof ik wel…).
Loessie, beterschap voor Eline, hopelijk knapt ze heel snel weer op :hug: .
Francis, leuk hoor, een dagje dierentuin!
Monique, hopelijk is alles gewoon goed met de baby van je vriendin.
m’n schoonvader zegt niet zo heel veel meer (is zo’n 17 jaar geleden overleden geloof ik) maar hij schijnt toen gezegd te hebben dat hij niet vernoemd wil worden
EJB: dankje ik heb gewoon weer heel veel spookbeelden in m’n hoofd op het moment :? (komt ook omdat er gewoon zoveel ruk is gegaan met de bevalling van Luna als ik nu hoor hoe het zoveel anders kan ok ik ga nu in een ander ziekenhuis bevallen ben blij dat ik doorgezet heb maarja wie weet handelen hun wel net zo ruk als dat andere ziekenhuis)
opzich denk ik van aan die cursus heb ik redelijk veel ik weet waar ik op moet letten en ademhalen enz enz en belangrijk proberen zoveel mogelijk te blijven lopen ipv gaan zitten (maar klap ik niet gewoon weer dicht dadelijk als de ween beginnen enz)
en Darius weet nu ook wat hij dan met mij aan zou moeten ipv help m’n vrouw heeft pijn :lol:
pfffffff adem in adem uit hahahahahaha
Angel: ik dacht dat je het nu misschien langzaam vond gaan
Enne je mag wel opschieten met namen bedenken :lol: :lol:
Ik hoop ook zo dat met de baby alles goed gaat, ze gaan nu naar het zkh toe
Ze zouden het vanavond laten weten :shifty:
had ik al verteld dat ik foto’s in het sf heb gezet? :think:
Monique: oei spannend ik hoop dt je vanavond goed nieuws krijg van je vriendin
en stoer hoor Luca z’n nieuwe coupe :inlove:
Mooi hoor, Luca z’n nieuwe coupe :inlove: .
Ik heb ook weer eens gespammed in ons sf (Angel, bij de eerste post in dit topic staat nog de link naar ons oude deeltje in het sf).
zo word weer tijd voor een nieuw deeltje
deze is gesloten!!