1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Francis: fijn dat je zo snel geholpen word :thumbup:

Francis, super dat je zo snel geholpen wordt!

Je bent net zo druk aan het werk als ik … :mrgreen:

Bigsby, geen idee. Wel gek dat ze een ander entschema hebben hier.

Francis: fijn dat je zo snel terecht kan :thumbup:

Goeiemorgen.

Vanavond eters, collegaatje van me met haar vriend.

Nu dus even alles schoonmaken en zo veel mogelijk al voorbereiden (vind het nl. niet leuk om heel de avond in de keuken te staan als ze er zijn).

Noemi: wat ga je koken dan?

Heel veel plezier vanavond!

Goedemorgen…

Voor mij voelt het als morgen ook al is het al half 3 :zzz: maar ja dat is mijn eigen schuld :stuck_out_tongue:

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan van het weekend? Ik alleen 2 keer op stap en gisteren zijn we naar de kampeerwinkel gegaan. We moeten nog een bijzettentje hebben, die groot genoeg is om straks 3 kinderen in te laten slapen. Ik wil ze niet tot hun 18e in de caravan hebben :lol:

De zon schijnt hier en Brian vraagt meteen of hij zonder jas naar buiten mag :wall: :mrgreen: Ach hij vroeg vorig jaar bij de eerste zonnestralen of hij in het badje mocht buiten :mrgreen:

ja uh… het ziet er ook wel erg lekker uit toch als je naar buiten kijkt :wink: :mrgreen:

leuke dingen… niet echt ik heb een beetje toegegeven aan m’n nesteldrang :lol:

oh en gisteren ben ik eendjes wezen voeren met Luna :inlove: en toen ben ik ingehaald door een oude vrouw met rollator ook altijd erg leuk :wall: :wall: :wall:

haah angel waggel waggel hihi

francis nee dat lijkt me idd een beetje crowded met zn 5 en in een caravan

we zijn vandaag naar fort kijkduin geweest in den helder is een aquarium en een oorlogs museum

eline vind vissen helemaal geweldig en heeft t ontzettend naar haar zin gehad vandaag en heeft zelfs een rog geaaid!!!

om 4 uur waren we eruit en eline weer in de auto en ze was dat de motor gestart was gelijk weg in slaap!!! :inlove:

heerlijk weer was het ook zo mag het van mij wel blijven weg met die rot kou!

ik wil ZOMER

Francis, hahaha, die B. Leuk als de kids zo enthousiast worden met het mooie weer. Jammer genoeg is het nog veel te koud.

Angel, ingehaald door een rollator … tja, dat zegt genoeg :mrgreen:

Vond Luna het leuk om brood te voeren aan de eendjes?

Loessie, wat leuk dat Eline het zo naar haar zin had.

En zelfs een rog geaaid, goed van haar hoor!

Bigsby, we hadden een gerechtje met kip, saus en rijst. Een 1pansgerecht, erg lekker :drool:

Hoe gaat het met het zoeken naar werk?

staat nu iedereen al op het lijstje die wilden komen met de meeting? (meeting topic)

zo vanmiddag naar de kapper geweest :lol: :lol:

Oh nou dat ziet er leuk uit zeg maar voortaal wel een beetje lachen he op de foto :stuck_out_tongue:

was al moeilijk genoeg om te richten hoor :stuck_out_tongue: als ik dan ook nog eens moet lachen… 8) :lol: :lol:

zaterdag zal ik proberen te lachen naar de fotografe :wink:

holy moly wat kort ineens!!

vond je dat niet eng?

maar staat je leuk hoor!

En alweer 30 weken zag ik :shock:

dat gaat snel…

hoe voel je je?

@Angel & Luna wrote:

oh en gisteren ben ik eendjes wezen voeren met Luna :inlove: en toen ben ik ingehaald door een oude vrouw met rollator ook altijd erg leuk :wall: :wall: :wall:

:lol: :lol: :lol: :lol:

ben ik ook weer eens :shifty:

hoe is het met je Amy?

trek je het nog een beetje…

:hug:

hmm het gaat… ups en downs… ben ook zo moe momenteel… pffffff…

ja dat ik me voorstellen…

is ook een heftige periode geweest natuurlijk…

sterkte!

dank je :-*

@Esther28 wrote:

holy moly wat kort ineens!!

vond je dat niet eng?

maar staat je leuk hoor!

En alweer 30 weken zag ik :shock:

dat gaat snel…

hoe voel je je?

:lol: :lol: :lol: nee eens in de zoveel tijd laat ik het meestal zo drastisch kortwieken :wink:

ik voel me op het moment :thumbdown: ik heb veel last van m’n buik :frowning: denk dat ik morgen als ik nog zoveel last heb maar eens langs de dokter ga als ik het nog heb…

en anders mag ik maandag weer naar de gyn

Amy :hug:

hoe komt het dat je zo moe bent?