1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

LadyC: weet je wat het is ik ben doodsbang voor de bevalling :lol: :lol:

sommige zijn doodsbang voor operaties en ik dus niet ik krijg al bijna nachtmerries als ik bedenk dat ik straks weer mag bevallen :oops: :oops: :oops:

en dat terwijl ik er wel weer naar uitkijk dat ik straks geopereerd ga worden aan m’n galblaas :shifty: :lol:

zo Luna is lekker uit logeren vandaag net haar van de psz gehaald :smiley:

en op de psz hebben ze een pop puk heet dat geval :lol:

en die mag dus vandaag gezellig bij Luna logeren hahahahahahahahaha dus ik tegen m’n moeder hahahaha leuk je krijgt 2 logee’s 8) :lol: :lol:

alleen morgen gaat ze dus niet naar school :wall: :wall: dus heb ik die stomme pop ook nog een dag ARGH!!

shijnt dus dat puk alles moet mee doen ofzo (of het is dat ze willen testen hoe “debiel” kinderen met een pop kunnen zijn nou… dan hebben we een goeie aan Luna want die zal puk wel helemaal als d’r vriendje gaan zien en dat ding zal dus alles moeten meedoen wat zij doet :wall: :wall: )

Angel, Met een bevalling ga je op dat moment misschien door een hel maar met een ks mag je 6 weken helemaal niets, het is een flinke operatie en je hebt natuurlijk Luna al rondlopen.

Ik snap dat je bang bent maar toch zou ik hopen op een normale bevalling.

Ik bedoel dit niet belerend maar denk er goed overna!

Oh en zo’n pop heeft Brian in de klas ook, Flip heet hij, het is een beer. Je moet dan in een schriftje een verhaal vertellen wat hij allemaal gedaan heeft en dat wordt dan de volgende dag voorgelezen aan de andere kinderen. Ik vond het best leuk, hij is al 2 keer hier geweest :mrgreen:

:think: 6 weken is wel lang he… 8) :lol:

dan maar plat spuiten met een of ander goedje :silenced: misschien ga ik er dan de lol nog van inzien :wink: :lol: 8)

ochjee… gaan ze dat ook nog voorlezen… lol nou dan mag Darius alles opschrijven anders zien we door de taalfouten het verhaal niet meer :oops: :lol: :lol:

Angel: ondanks dat ik geen slechte bevalling heb gehad, zal ik er de volgende keer ook weer bang voor zijn. Dus ik begrijp wat je bedoelt.

:hug:

Francis: haha treintje spelen :inlove:

Noemi: ik geloof de mazelen en MKD?

En ze zeggen dat hij er over 5 dagen ziek van kan worden, rode vlekken en koorts :roll:

Goedemorgen,

Angel, Ach spelfouten daar letten die kleintjes toch niet op :stuck_out_tongue:

Bigsby, Ja ze racen heel de kamer door met die stoel :mrgreen:

Ik ben weer lekker aan het werk maar ik heb deze week helemaal geen zin :?

ik moet ook aan t werk thuis en vanmiddag werken op werk(snappen jullie t nog :? )

t was weer drama vanmorgen op het kdv eline was weer helemaal overstuur vind t zo moeilijk om dan weg te gaan al weet ik dat ze in goede handen is!

ook had eline vanmorgen dat ik haar uit bed haalde gewoon nog een droge luier :shock: :shock: :shock: :shock: daar schrok ik wel een beetje van eigenlijk

weten jullie of dat voor kan komen of is dat gelijk een reden om de ha te bellen!!

Loessie: geen id eigenlijk…

als je bang bent voor uitdroging moet je even haar handje pakken en het vel naar elkaar knijpen (van de bovenkant) en als het dan direct terug veert is er in principe niks aan de hand

maar je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid de ha bellen

Loessie, Hier is dat ook wel eens gebeurt hoor. Als de luier erna maar goed vol zit :wink: Bovendien als ze gewoon drinkt is er niets loos.

Loessie: en heeft Eline goed geplast vandaag?

ja gelukkig heeft ze goed geplast vandaag ze hebben er op het kdv extra oo gelet en haar ook meer drinken gegeven!

gelukkig weer alles goed pfff dacht al gaan we weer…

zo we hebben de 2 dagen met puk overleefd :wink:

vanmorgen kwam Luna samen met puk tussen in liggen ARGH!!!

das schrikken hoor als je je ogen open doet en je ziet zo’n lelijke pop ineens naast je liggen :silenced: :oops: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Leuk gedaan Angel!

En je hebt het logeerpartijtje dus weer overleefd.

Loessie, fijn dat Eline weer een plasluier had!

Bigsby, ooh, die prikken heeft R. al een maand geleden gekregen. Toen hij net 1 jaar was :think:

Volgende prikken zijn als hij 15 maanden is geloof ik.

Francis, bijna weekend meid, bijna weekend! :-*

Hallo allemaal

Angel, Dat heb je leuk gedaan zo, en dat is een stuk minder tekst :mrgreen:

Noemi, Jaaah bijna weekend nog een dagje :mrgreen:

Heel fijn ik heb een beugel gehad en nu heb ik zo’n spalkje achter mijn tanden maar op 2 tanden is het plaksel los gelaten, fijn kan ik weer terug :wall:

Francis: nee de bladzijde ernaast staat helemaal volgeschreven haha en dat dus 2x :oops: :lol: :lol:

Francis: balen dat de lijm is losgelaten :?

Kunnen ze dat wel weer fiksen?

Noemi: zijn ze bij jullie veel sneller met die prikjes dan?

Goedemorgen,

Nou ik kan vanmiddag om 2 uur al terecht om mijn spalkje te laten maken, snel he :thumbup:

Verder niet veel te melden ben druk aan het werk :angel: