1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Noemi: veel plezier

Kennen jullie me nog :oops: :shifty: :wink: . Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar ben vooral druk bij de november 2007 dreumessen en de juli 2009 mama’s :shifty: . Maar wilde even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben! En dat ik van de week de 20-weken echo had en ik weer een zoontje krijg! Perrin krijgt een broertje :mrgreen: :dance: . Klikkie hier voor de echofoto’s :smiley:

ohh wat leuk lady, gefeliciteerdd!! :inlove: :inlove:

LadyC leuk een broertje voor Perrin :dance:

LadyC: joepie een broertje voor Perrin :dance: :dance:

Gefeliciteerd!

Mooie echo hoor :inlove:

hey wat leuk een broertje voor perrin en wat een ontzettend duidelijke echo s zeg :mrgreen:

zo ik ben weer terug uit het ziekenhuis :dance:

ik mag definitief blijven :thumbup:

m’n zwangerschapsdiabetes valt heel erg mee ik moet gewoon uitkijken met de porties van de langzaamwerkende koolhydraten en ook nog niet eens allemaal :wall: ofwel ik moet gewoon gaan puzzelen waar reageer ik op en waar niet en waar ik op reageer door boven de 7 te komen moet ik wat minder nemen :wink:

en wil ik niet minder dan moet ik zeggen ik neem later op de avond nog een beetje :lol: :lol: :lol:

bij de gyn weer een echo gehad :dance: ze zijn er alleen wel erg zuinig met foto’s uitprinten heb er nog steeds geen gehad :frowning:

de kleine loopt iets voor met groeien maar niet zorgelijk en hij zit in stuit :thumbup: :lol: als dat met 35/36 weken nog zo is dan moeten we daar over gaan praten :lol: (ik was echt verrast dat ie in stuit zat ik dacht echt duidelijk boven trappen gevoeld te hebben :think: of misschien draait ie zich nog zoveel dat kan natuurlijk ook)

NOu zo te horen gaat alles prima, en super dat je bij de gyn mag blijven. Krijg je lekker vaak een echo :lol: :lol:

Gelukkig dat je suiker geen probleem is!

LadyC, wat leuk een broertje voor Perrin! :dance:

Duidelijke echofoto’s hoor.

Angel, nou lekker duidelijk … dus eigenlijk kan je gewoon alles blijven eten maar dan in kleine beetjes.

Moet je nu elke keer bloedprikken na het eten? Want hoe weet je anders dat je te hoog uitkomt met je suiker?

Ik voel me niet lekker, (buik)grieperig. Ben vandaag ook thuisgebleven en ga straks vroeg slapen.

Monique: zeker vaak een echo :inlove:

Noemi: ik moet 2x per week een dagcurve maken (7x prikken) en verder gewoon af en toe zelf in de gaten houden waar ik op reageer

Fijn dat je mag blijven Angel! En dat het gelukkig meevalt met je suiker, dat het vooral blijft bij goed opletten. En stuit, nu maar hopen dat ie nog gaat draaien :pray:

Noémi, beterschap!

:silenced: ik zal het niet erg vinden hoor als die in stuit blijft of overdwars gaat liggen :silenced: :oops: :oops:

:shifty: hoi :shifty:

Ik heb een klein beetje veel rsi in mijn pols en moet zo veel mogelijk achter de pc weg blijven :?

Hoe is het met jullie, ik ga gewoon weer hier schrijven ik kan jullie toch niet missen dan typ ik maar met links :mrgreen:

Angel, Oh ik hoop dat de beeb gaat draaien of zou die nu al lekker eigenwijs zijn :stuck_out_tongue:

Noemi, Beterschap :hug:

Lady, Leuk 2 jochies :inlove:

Chayenne kan sinds 2 dagen staan :inlove: Joël probeert het af en toe perongeluk :mrgreen:

Francis: gezellig dat je toch weer hier komt schrijven :thumbup:

hoe is het met de kleintjes?

ik hoop dat ie eigenwijs is :oops: :oops: 8)

Noemi: beterschap :-*

Francis: gezellig dat je er weer bent!

En wat goed van Chayenne :clap:

Wij zijn vandaag weer bij cb geweest, Luca weegt nu 11 kg, hij volgt gewoon de middellijn :mrgreen:

Ook heeft hij weer 2 prikjes gehad, ze zeiden dat hij daar van het weekend ziek van kan worden :?

Bigsby, arme Luca :hug:

Netjes hoor dat hij de middenlijn volgt!

Welke prikjes heeft hij nu gehad eigenlijk?

Francis, en jij bent??? 8)

Grapje hoor :hug:

Hebben je hier gemist!

Goed van C zeg dat ze al kan staan!

Nu J nog!

Angel, het komt allemaal goed :hug:

Angel, je hoopt gewoon op een eigenwijs haha :lol:

Bigsby, Zielig he die prikjes :frowning: al moesten ze de laatste keer niet eens huilen :shock:

Het gaat zeker goed met de kleintjes ook met de grote trouwens :stuck_out_tongue:

De 2 draken op een rij

:inlove: :inlove:

:inlove: :inlove:

ik hoop op geen normale bevalling :silenced: :oops:

Francis, :inlove: :inlove:

Angel, wil je zo graag een ks? Lijkt me nou ook helemaal niks :think: . Ik ga thuis voor de badbevalling (hopelijk gebeurt het nu wel :wink: :pray: ). Ach, als het kind er maar heelhuids en gezond uitkomt en wij er ook zonder al te veel kleerscheuren vanaf komen :wink: