ben ik ook weer eens!
gerdy al meer dan 30 weken! nog even meid!! :dance: :inlove:
angel wat leuk dat jullie ook Samen Bevallen doen. Deze cursus hebben wij ook gedaan! Vond dat er echt goede dingen allemaal verteld werden! Vind jij het puffen en zuchten af en toe ook zo lachwekkend? :lol:
bigsby lekker geshopped :dance:
hier gaat het wel. jayden komt sinds begin januari weer 1 of 2x per nacht :wall: terwijl hij met 3 weken doorsliep :wall: maar 3 dagen geleden en vannacht weer doorgeslapen! :dance:
zal proberen hier weer wat vaker te komen :oops:
Amy: wij hebben pas 1 les gehad maar zal vast nog komen het lachwekkende gedeelte haha
balen van de gebroken nachten :thumbdown: hopen dat hij het doorslapen weer gaat volhouden
Amy: balen van die gebroken nachten, maar dat zal vast niet de laatste keer zijn.
Luca komt nu ook iedere nacht weer, zo is er elke keer wat. Volle luier, honger, dorst, nachtmerrie :roll:
Het word hier wel steeds rustiger :think:
ja idd bigsby t wordt hier idd steeds rustiger waar is iedereen en ik wil weer is fotos van al die kids en beebs hier in ons sf want ik ben nieuwschierig naar de kids
hebben er nog mensen overde meeting nagedacht of willen we niet meer meeten :shock:
jaaa wil wel meeten loessie!! maar zo druk allemaal
ik zal ff link zoeken van foto’s van jayden in septembermama topc
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69126&postdays=0&postorder=asc&start=660
even naar beneden scrollen
:wall: en ik iedere keer maar hier kijken en zag niet dat er nieuwe berichten geplaatst waren :?
dacht dat er niemand meer kwam hier en om nou tegen mezelf te gaan zitten praten :lol:
maar hier gaat het goed (op de griep na) ben wel 3 dagen suiker aan het prikken nu :? maarja hoort erbij zullen we maar denken… en ze houden het iig goed in de gaten :thumbup:
gisteren weer naar samen zwanger geweest en was weer leuk :thumbup:
morgen komt er weer een nieuwe buik foto van mij hoor
babykamer schiet nog niet erg op dus geen foto’s om te showen
babynaam zijn we ook nog niet uit schiet lekker op dus :lol: :lol:
Ik ben lui, dus doe het zo:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69135&start=135
Angel, balen al 3 dagen suiker prikken, maar wel goed dat ze je zo opvolgen! :thumbup:
Amy, hoe gaat het met je? :hug:
Bigsby, lukt het met solliciteren?
Loessie, slaapt het bed al beter?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67746&postdays=0&postorder=asc&start=195
ff naar beneden scrollen :inlove: :inlove:
Noemi: wat een knapperd :inlove:
Die ballenbaan heeft Luca ook, eerst was hij er bang van, maar nu kan hij hem zelf aanzetten en speelt er vaak mee!
En nee het schiet niet op met solliciteren, er zijn geen vacatures voor mij.
Amy: zo die Jayden is al een grote knul aan het worden :inlove:
Angel: dus je beeb krijgt geen naam? ach je hebt nog ff :lol: :lol:
Monique: bzn (baby zonder naam :lol: :lol: :lol: )
:inlove: leuk hoor die foto’s en stoer die boxer :thumbup:
noemi, ach het gaat wel… ups en downs… je zal het wel kennen…
angel; ben zooooooooooo benieuwd naar jullie naam! :inlove: :inlove:
luna en jayden klinkt wel erg leuk
Angel: ja stoer hé, rompertjes zijn zo lastig. En ze zijn heel snel te klein, we hadden zelfs al 2 maten groter en nog passen ze niet goed :shock:
haha bzn, dat was een band weet je nog?
Amy: ja ik ben ook benieuwd naar de naam hahahahahaha
Noemi: ja ik begin nu langzaamaan ook wel te balen van het prikken moet met zoveel rekening houden omdat je 1 1/2 uur na eten moet prikken :?
Monique: ja die band ken ik nog wel hahahahaha zzn dan zoon zonder naam hahahahaha
Goed verzin dan toch maar een andere naam :lol: :lol:
:lol:
ahhh wat een stoere mannen allemaal zeg
wat word jayden groot zeg en wat een pretbekkie
en noemi wat een prachtige kijkers heeft r zeg en nieuwe kapsel is :thumbup:
en luca is een grote charmeur !!!
Hoi, heb niet veel te melden …
Morgen vrijgezellendagje. We gaan buikdansen, opdrachtjes laten vervullen en eten.
dat klinkt goed Noemi, veel plezier morgen!