maandag mag ik weer naar de gyn :thumbup:
ja een behoorlijke zeef :thumbdown: 4x in m’n vingers geprikt en 3x in m’n armen :lol:
:wall: :wall: :wall: ze vonden het erg weinig wat ik zelf had opgevangen daar in het ziekenhuis :wall: :wall:
terwijl ze het zelf niet eens kunnen :naughty:
nu moet waarschijnlijk die hele curve over :doh:
dan gaan ze mij daar in het ziekenhuis maar laten zien dat het mogelijk is via m’n vingers 3x ipv in m’n armen te prikken
Nou daar ben je dan mooi klaar mee, weer opnieuw beginnen :shock:
Ik ga helaas door naar de volgende ronde
Monique :hug: hoelang was je bij Luca bezig?
Toen was ik binnen 3 maanden zwanger, maar ik mag nog niet mopperen natuurlijk want ik ben nu ook pas 3 maanden bezig.
Maar ja als je eenmaal iets in je hoofd hebt gehaald :roll:
:hug: dacht altijd dat een 2e vlotter ging
nieuwe buikfoto in sf ik ga proberen iedere hele week een foto te maken
gisteren het wiegje binnen gekregen en vandaag in elkaar gezet :inlove:
en hij is mooi :inlove: :inlove: :inlove:
nu twijfel ik eigenlijk of ik hem hier ook had geshowed :think: dus hier nog even de foto’s (moet zelf nog foto’s maken van de wieg zo vlot ben ik niet :oops:)
hij kan ook schommelen :inlove:
wat een mooi wiegje angel die is echt mooi en heel handig ook zeg zo veel standen enzo!
hier gaat verder alles goed
gister nieuw bed gekocht een boxpring dus vannacht heerlijk slapen zonder kuil tussen ons in (onz oude bed paste de matrassen niet goed tegen elkaas en zat er een behoorlijk gat tussen)
eline is een grote boef aant worden en helemaal gek op de teletubbies (tot mamas verdriet ) ik vind de teletubbies niet zo leuk en dat is zacht uitgedrukt!
is druk aant stappen en zo af en toe even los staan!
maar als ik haar los laat laat ze zich heel snel naar voor of op der kont vallen!
oh dat ligt heerlijk he zo’n boxspring hebben wij ook :thumbup:
thanx voor de tip angel
heb erg slecht geslapen vannacht hub kwam steeds erg dicht bij liggen erg irritant en iedere keer bijna boven op me gaan liggen en ellebogen in me ribben enzv
bed is een beetje zacht maar zal wel gewoon wennen zijn denk ik :?
Angel, wat een leuk wiegje!
En erg handig dat het ook kan schommelen.
Loessie, ik hoop dat je snel beter op het bed slaapt.
mogguh
zo gisteren zijn wij voor de 1e keer naar zwangerschaps cursus geweest :mrgreen:
is gelukkig goed bevallen (we doen samen bevallen)
en de gene die die lessen geeft heeft zelf ook bi gehad dus begeleid mij daar weer goed mee super dus allemaal :thumbup:
verder gaat het hier lekker die kleine lijkt geen moment stil te zitten :lol:
afgelopen maandag weer naar het ziekenhuis geweest en ik moet aanstaande maandag naar de diëtist en dan die week erop weer naar de gyn
heb ook weer een echo gehad en kon het toch niet laten om te vragen of ze nog een keer kon kijken of ons jongetje echt een jongetje was/is :oops: :inlove:
maar goed duidelijker kan gewoon echt niet hahahahahahahahaha anders heeft is ze wel heel groot geschapen :silenced: :oops: 8) :lol: :lol:
de gyn gaat ook een goed woordje voor mij doen dat ik in het ziekenhuis mag blijven :dance: dus ik hoef mij geen zorgen te maken dat ik straks nog eeen vk moet zoeken :thumbup:
verder heb ik niks te melden
alles goed met jullie?
:-*
Mooi wiegje Angel, lijkt me ook erg handig :thumbup:
Leuk je eerste cursus, vond je het ook wat?
ja het beviel wel :thumbup: Darius vond het ook mevallen gelukkig :thumbup:
Gaat Darius elke les mee?
ja wij doen samen bevallen dus hij moet elke les mee :lol:
Fijn dat je in het ziekenhuis mag blijven Angel. Lekker samen een cursus volgen. Ik doe geen cursus. Bij Inge al niet meer gedaan. Vond 2 cursussen wel voldoende
De meiden hebben zich mogen uitleven op mijn buik. Kijk maar in het showforum.
Vandaag ben ik lekker met een vriendin in Arnhem wezen winkelen, het was erg gezellig :mrgreen:
Ik heb alleen een spijkerbroek gekocht