1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Nee ik krijg (voor zover ik weet) geen ks. Tot nu toe was alleen mijn eerste bevalling een lange van 27 uur (niet eens zo heel vervelend, gewoon lang). Nr. 2+3 heb ik in 3 1/2 uur ‘afgewerkt’. Daarom, misschien helemaal onterecht, dat weet ik zelf ook heel erg goed, ga ik er van uit dat nr. 4 ook wel weer een ‘vluggertje’ gaat worden. Ik zie het als een soort van zelfbescherming en op die manier kan ik persoonlijk heel positief de bevalling tegenmoet zien en straks ook positief aan beginnen.

Ga even de badkamer een schrobbeurt geven en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag. Mag ik aan het jurkje van Inge werken. Schiet al aardig op, is ook geen ingewikkeld geval :mrgreen:

vandaag in het ziekenhuis geweest en de gyn vond die waardes ook wel erg laag

woensdag mag ik een halve dag in het ziekenhuis vertoeven :zzz: dan word er een dagcurve geprikt

ze gaan gelijk weer eens kijken naar mijn schildklier of die nog z’n best doet :thumbup:

en het belangrijkste 8) ik mag in het ziekenhuis onder behandeling blijven :dance: :dance: :dance: :dance: ik hoef niet meer terug naar de vk’s :dance: :dance: :dance:

als ik niks medisch mankeer gooien ze het gewoon op mijn schildklier :thumbup: omdat ik nog maar 1 helft heb :thumbup:

en maandag krijg ik alle uitslagen en dan zien we of ik op medische reden moet blijven of gewoon mag blijven en we het dus op die schildklier gooien :thumbup:

ik heb ook nog een echo gehad :inlove: geen foto’s maar ach was wel weer leuk even naar binnen te kijken :inlove:

Super Angel :dance:

Alleen is het natuurlijk niet leuk dat je een halve dag daar moet rondbrengen :roll:

ach als het maar goed in de gaten gehouden word :wink: :thumbup:

Ja dat is nu wel het belangrijkst :wink:

Angel, morgen dus een hele dag in het zkh.

Wel fijn dat je bij de gyn mag blijven :thumbup:

Foto’s in showforum

Luca zou morgen voor het eerst in 1 1/2 week weer naar het kdv gaan, nou belden ze vandaag op dat er een epedemie is, van spugen en diaree :evil: En had nog wel plannen voor de donderdag en de vrijdag :evil:

Klinkt misschien lullig maar na zolang dag in dag uit hem bezig houden vond ik het wel ff weer lekker dat hij naar het kdv ging :oops: :oops:

Succes morgen Angel :-*

Monique :hug: balen maarja beter dan dat hij dadelijk weer ziek is

ja dat denk ik ook, maar ik had me zoooo verheugd op wat rust :oops: :oops:

kan ik mij wel voorstellen hoor :hug:

Klinkt eigenlijk best Lullig, en ik zit al niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd :roll:

Ik heb net het kdv gebeld, het is daar nog steeds een drama. Ze raadde me aan om Luca mooi nog thuis te houden tot volgende week.

Er liggen al 2 kindjes in het zkh wegens uitdroging :cry: :cry:

En ze waren meer ouders aan het opbellen dat ze hun zieke kindjes moesten komen ophalen :cry:

Luca was vanochtend heerlijk alleen aan het spelen, zo lief om te zien :inlove:

zo :shock: klinkt niet best die griep die daar heerst :hug:

Nee het klinkt heel ernstig!

Het was wel gezellig vandaag, Luca was erug vrolijk (echt zichzelf weer) en hij heeft s’ochtends heerlijk een tijdje alleen gespeeld :shock:

En na zijn dutje zijn we op de fiets ff boodschappen gaan doen, hij vind dat geweldig :inlove:

Morgen blijft hij mooi ook thuis, ik wil hem niet weer ziek hebben.

Maandag gaat hij waarschijnlijk weer naar het kdv.

Jeetje, wat erg daar op het kdv Bigsby.

Gelukkig was L. weer in zijn goede doen!

Angel, hoe ging het vandaag in het zkh?

ja angel hoe is het gegaan?

Foto’s van in ons sf!

Monique: mooi dat hij lekker vrolijk is geweest vandaag

ja ik voelde mij net een junk vandaag :lol: ze hebben mij 3x geprikt en ik had verwacht 1x in m’n arm voor schildklier en de rest vingerprikken maar niet dus ik ben 3x in m’n armen geprikt :thumbdown:

je ziet ook goed dat ik geprikt ben :thumbdown:

ik moest ook thuis prikken en heb hun dus gevraagd hoe en wat of ze dat even voor wilden doen

dat wilde ze wel maar dat lukte dus niet :lol: :lol: (moest een buisje vullen met 20 druppels :shock: ) nou hadden ze 3 prikkers meegegeven haha en ik heb dus met moeite 5 druppels kunnen opvangen :lol: ze bekijken het maar daar op hun gemakkie als ze commentaar hebben erop zal ik wel even vertellen dat hun prikkers het niet eens voor elkaar kregen dus hoe moet ik als onervaren iemand dan zoveel eruit krijgen :wink:

Je bent nu dus een zeef :mrgreen:

Wel balen dat je kan zien dat je zo geprikt bent. En ook dat het niet lukt voor die 20 druppels, maarja, wat niet gaat, dat gaat niet!

Wanneer hoor je nou de uitslag?