Ik heb de foto’s van het communiesetje geplaatst.
Foto’s van de echo komen ook nog. Moet ik erst nog even inscannen. Kan wel morgen worden
@Angel & Luna wrote:
bij Karin heb ik trouwens mijn twijfels denk dat dat ook niet lang meer duurt voor ze voor nr 3 gaan:mrgreen:
Ik moet zoiezo een jaar na bevalling wachten ivm 2e ks :mrgreen: maar je hebt wel gelijk :oops: zodra het mag dan willen we er voor gaan
Karin: jeetje een jaar wachten :hug:
maar dat is ivm het litteken neem ik aan? kunnen ze dan niet tussendoor checken of die mooi genezen is :think:
@Angel & Luna wrote:
Karin: jeetje een jaar wachten :hug:
maar dat is ivm het litteken neem ik aan? kunnen ze dan niet tussendoor checken of die mooi genezen is :think:
Ja is ivm het litteken dus willen ze dat je een jaar moet wachten, Maar dat vind ik niet zo erg hoor Had zelf ook een jaar eerst goed ontzwangeren, en niet belangrijk genieten van mijn kleine mannetje.
Hoe is het met jou nog ff he :inlove:
ja dat is ook belangrijk even ontzwangeren en genieten :thumbup:
ja gaat redelijk met mij m’n buik zit me behoorlijk in de weg heel de dag heb ik last van zuur :?
verder geniet ik wel hoor en idd nog ff-ies :shifty: (das toch iets wat ik minder vind hoor dat de bevalling dichterbij komt :oops: )
Ik heb net de HA gebeld om te vragen tot wanneer we die oordruppels moesten gebruiken, hij vind dat we daar nu wel weer me mogen stoppen :dance:
Hij eet weer beter (laten we hopen dat dat zo blijft )
HIj heeft ook weer wat dikkere ontlasting :dance:
Alleen is hij nog erg moe, en daarom ook wat mopperiger.
Ik ga ook vast gedag zeggen want ik weet niet of ik vandaag nog op het forum kom.
Wij gaan morgen ochtend heel vroeg op weg naar Duitsland om te gaan skieën, we komen zondag ergens weer terug.
Fijn weekend allemaal!
Monique: nou hopelijk is hij snel helemaal opgeknapt :thumbup:
veel plezier met skiën
monique veel plezier en wel in 1 stuk thuis komen he!!
ik heb net pas eline in bed gelegd arm schaap we hadden eeerst bij me so s gegeten en daarna moets hubs nog even naar me niggie der vriend toe voor de pc te maken en de auto te checken pffff
dus uiteindelijk lag eline pas om 23 uur op bed en ze was zo moe en ze bleef zo lief :inlove: :inlove: :inlove:
dan word ze helemaal knuffelig en t maakt er allemaal niks meer uit ze huilt niet piept niet gaat gewoon haar gang en legt haar hoofdje overal even neer om te testen waar ze t lekkerste ligt :mrgreen:
en meestal is dat op mama :inlove:
en morgen zal ze wel lekker saggie zijn maar daar heb mama geen last van want die moet werken dus hub mag morgen lekker met een sjagerijnig kindje zitten!!!
voor nu ga ik nog even verder lezen en dan lekker me bedje in !!
Loessie: ahh wat lief
is ze ook niet even bij je op schoot in slap gevallen?
dat deed Luna altijd wel als ze moe was nu af en toe nog :inlove:
ff kort, ons mannetje heeft de griep.
Al 3 dagen hoge koorts, zo zielig.
foto’s pretecho in showforum.
Lekker skieen. Zou ik ook wel weer willen, maar ja als je continu zwanger bent zit dat er even niet in.
Och arme, de griep hoop dat het snel weer over is.
Ik kijk helemaal niet tegen de bevalling op. Heb er wel zin in. Is bij mij maar een paar uurtjes en dan is het bekeken :mrgreen:
Inge wordt altijd vreselijk vervelend als ze moe is, dan is er geen land meer mee te bezeilen. Ze wil niet lekker tegen iemand aanliggen, ze wil alleen maar naar bed.
Noemi: beterschap voor de kleine :hug:
Gerdy: nou ik kijk er echt niet naar uit hoor zeker niet als het weer 30 uur gaat duren
Hoi, ik ben weer terug :mrgreen:
We hebben het erg leuk gehad, we hebben 2 uurtjes gelest, dat had je ook wel nodig. En we gingen als een speer, het is alleen zo jammer dat er een aantal mensen niet weten wat ze doen en dan gewoon van die grote helling afgaan om vervolgens iemand om ver te gooien :?
Daardoor ben ik ook een paar keer gevallen, heb heb mijn knie ook bezeerd. Ik kan hem niet draaien, en opstaan wil niet, slapen ook niet erg goed. Maar als ik eenmaal loop dan gaat het wel weer ff. Verder hebben we wat spierpijn :mrgreen:
Het is zeker de moeite waard om weer te doen :mrgreen:
Loessie: wat lief dat Eline dan bij je komt liggen :inlove: als Luca moe is word hij heel vervelend en wil alleen maar naar bed.
Gerdy: fijn dat je niet tegen de bevalling opziet :thumbup:
Noemi: beterschap voor je mannetje :hug:
Gerdy: :think: hoe weet je dat het maar een paar uurtjes is is het een ks? anders is het toch nooit te voorspellen? kindje zal maar niet helemaal goed liggen sterrenkijkertje ofzo denk dat je er dan gauw een paar uurtjes bij op mag tellen :think:
Monique: leuk dat het is bevallen alleen jammer van die mensen die gewoon maar wat doen :thumbdown:
ja erg goed bevallen
alleen erg gevaarlijk met die mensen die niet weten wat ze moeten doen, maar wel op de grote piste gaan skieën of snowborden. Ze gaan dan met zo’n rotvaart naar beneden maar ze weten niet hoe ze moeten sturen of remmen :roll:
:lol: gevaarlijke sport dat skieen
hoi hoi allemaal
@Angel & Luna wrote:
Gerdy: :think: hoe weet je dat het maar een paar uurtjes is is het een ks? anders is het toch nooit te voorspellen? kindje zal maar niet helemaal goed liggen sterrenkijkertje ofzo denk dat je er dan gauw een paar uurtjes bij op mag tellen :think:
:
dat vroeg ik me ook gelijk af toen ik dat las.
hoe weet je dat? een paar uurtjes?
bij noa ben ik binnen 9 uur bevallen, snel voor een eerste zei de vk en ze voorspelde bij de 2e een snelle bevalling, dus ik had me helemaal ingesteld op een stortbevalling van een paar uur…
maar duurde gewoon iets van 6 uur.
ik had tussendoor echt zoiets, van waar blijft die weeenstorm, heb ik nog geen 10 cm??
duurde me te lang omdat ik van een snellere bevalling uit was gegaan.
het persen ging bij beide wel snel, noa binnen 10 minuten, Yara in 4 minuutjes.
6.25 vliezen doorgeprikt, 6.29 geboren.
dussss ben best nieuwsgierig waar jij van uit gaat.
een ks?
@Noémi wrote:
ff kort, ons mannetje heeft de griep.
Al 3 dagen hoge koorts, zo zielig.
beterschap!!
zielig he, yara was deze week ook weer ziek, ws door de BMR prik
ook vanaf dinsdag hoge koorts, tot wel 40,4
net vandaag voor het eerst koortsvrij
de zetpillen vlogen er door
nieuwe foto van m’n buikje in sf