1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

nee dag 1 was vrijdag? dat was je 1e dag bloedverlies?

zo hey wie is er niet druk aan het oefenen voor 2e/3e/4e/5e?? nu ik zie steeds meer van hier waarvan ik nog niet wist dat ze er alweer voor gingen :think: dusse vertel op allemaal :mrgreen: (ben niet nieuwsgierig wil gewoon ALLES weten 8) :mrgreen: :stuck_out_tongue: )

Angel, wat weet jij dat wij niet weten??

Sabje, je moest op dag 3 met clomid beginnen, dus zit je nu op dag 3.

Nu gewoon elke dag een dag erbij tellen tot je op dag 28 bent.

Amy ook druk aan de klus zal jij vast al geweten hebben ik niet :frowning: :wink:

EJB al zwanger

jij en monique die druk aan de klus zijn

dus vraag me af wie ik verder over het hoofd heb gezien

:wink: :mrgreen: :angel:

Amy aan de klus? Daar wist ik niets van :mrgreen:

Ik dacht dat ze nog even wilde wachten :think:

Geen idee wie je verder over het hoofd hebt gezien …

Jij zelf ideeen?

Joseetje? Esther? Loessie? …

oh hahahaha ja ik dacht ook dat ze nog even wou wachten maar ze staat toch bij de hopelijk zwangere mutsen :wink:

ja verder heb ik ook geen id maar af en toe kom ik dus zo ineens weer een bekende tegen :wink: :mrgreen:

bij Karin heb ik trouwens mijn twijfels denk dat dat ook niet lang meer duurt voor ze voor nr 3 gaan :wink: :mrgreen:

Amy: gecondoleerd meid en heel veel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd :hug: :hug: :hug:

Ben even een tijdje afwezig geweest om drie redenen: Ik had dus een fikse bijholte ontsteking. Heb er anti-biotica voor gekregen en nu ben ik weer redelijk opgeknapt. Daarbij heb ik ook nog veel last van mijn harde buiken. Als ik ook mar iets te veel doe, dan voel ik het meteen. Dus moet ook regelmatig even gaan zitten of liggen (niet echt mijn ding, maar vooruit, voor het goede doel :wink: )
En ik ben volop bezig met de communiejurk van Kelly. Is een hels project, maar is nu bijna klaar. Het was zo lang geleden dat ik zelf iets gemaakt had en nu heb ik de smaak weer helemaal te pakken. Heb besloten om de kleding voor Ilse en Inge (voor het communiefeest) ook zelf te gaan maken.

Vandaag een echte baby-dag: Om 10.50 uur naar de vk en vanmiddag om 16.00 uur een pretecho. Dan vanavond nog lekker naar de kapper en ik kan er weer helemaal tegen aan.

Angel: Amy kletst idd bij ons mee, maar zij doet dat alleen omdat haar collega daar meeschrijft :mrgreen:

Zij wilde idd nog een tijdje wachten :wink:

Gerdy: veel plezier vandaag!

oh… omdat er staat kindje 2 nod en druk oefenend dacht ik die is weer bezig :mrgreen:

maarre :naughty: beetje mij op verkeerde spoor brengen door in een lijstje te gaan staan :lol: :lol: :wink:

Staat zij daar in het lijstje? dat is dan vast een geintje :lol: :lol:

We hebben wel tegen haar gezegd dat als ze mee wil kletsen, dat ze er ook weer voor moet gaan :lol: :lol: :lol:

ja ze staat daar in het lijstje anders had ik er nog niet zoveel achter gezocht :wink:

maar door dat lijstje dacht ik dus hey ze gaat er ook weer voor en ons niks vertellen :naughty: :lol: :lol:

Gerdy: jeetje fijn dat het nu weer wat beter gaat :thumbup: enne die jurk wel komen showen he in ons nieuwe sf :mrgreen:

Als het helemaal af is (hoop vanavond/ uiterlijk morgenavond) dan zal ik foto’s plaatsen. Heb mijn bammetje net achter de kiezen dus ga even richting naaimachine

Ik ben benieuwd Gerdy :thumbup:

haha dat ik daar in het lijstje sta is meer voor de gein hoor :wink:

we gaan voorlopig nog niet voor de 2e!! en zodra wel dan laat ik het uiteraard weten!!! :inlove:

Amy: hoe is het met je? :hug:

en ja ik zag pas laat dat het 2010 was :wall: :wall: iets met zwangerschapshormonen enzo :wink: 8) :shifty:

een tweede nou hier nog even niet hoor!!!

als t komt komt t maar ben hard aan de pil hoor ! :mrgreen:

nee geniet nu volop van eline en ben nu ook teveel met me gewicht bezig wil er eerst nog cker 12 kilo af hebben voor ik weer aan een 2e ga denken.

gerdy meid fijn dat je re weer bent vervelend hoor een bijholte ontsteking

en ben benieuwd naar kelly der jurk!

AMY hoe gaat t met jou meid?

Hoi hoi,

De jurk en het jasje zijn af. Foto volgt nog.(probleempje met de software, maar kom er wel uit)

De pretecho was helemaal geweldig. Wat heb ik weer liggen genieten. Voel me nu ook weer toppie (harde buiken even niet meegetelt :wink: )

Krijg er altijd een energieboost van als ik de kleine heb kunnen bekijken. En het geslacht is nog steeds het zelfde :mrgreen: En nee ik ga niet vertellen wat het is :naughty: :snooty:

Heb de smaak van zelf kleding maken weer helemaal te pakken. Heb het volgende project al weer in mijn hoofd. Nu alleen nog uit het stof zien te krijgen :lol:

Fijne dag verder.

Loessie: gelijk heb je hoor lekker genieten van die kleine :thumbup:

Gerdy: fijn dat er niks afgevallen of aangegroeid is in de tussentijd :lol: :lol: