1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

och ik ben echt blond,zie dat je al heel stuk heb geschreven over de naam discussie :oops: whahah

geeft niks :lol:

ik hoop dat je niet veel last hebt van de clomid hoor en dat je heel snel een mooie banner hebt :pray: :pray:

Sabje: ik hoop dat het voor jou de eerste ronde gelijk raak is :pray: :pray:

Angel: haha die discussie over jongensnamen ken ik :roll:

Noemi: veel plezier met R. zijn verjaardag vandaag :-*

Dat hoop ik zelf ook :lol:

Maar probeer er gewoon vanuit te gaan dat het allemaal nog wel even gaat duren,stukje zelf bescherming.

ik ben vandaag ongesteld geworden :dance: maar nu zei de gyn dat ik moest gaan rekenen van de eerste dag rood bloed en dan de derde dag clomid,nu had ik vanochtend rood bloed,lichtjes en nu stopt het weer,moet ik dan vandaag al als de eerste dag rekenen,mennn word er best onzeker door,ben bang dat ik het dan verkeerd doe.

de gyn zei ook als ik maar dag zou bloeden(rood)dan is dat de eerste dag.

ik denk wel dat dit de eerste dag is,dan mag ik maandag met de clomid beginnen.

dan zou ik vandaag idd als 1e dag nemen :dance:

spannend :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Eef dr papa is gisteravond overleden… :kaars:

Amy Gecondoleerd :kaars: :kaars: dikke :hug:

angel/noemi vraagje he, als ik maandag clomid neem dan moet ik met de tiende dag een echo en hoor ik of ze een eitje zien,stel ze zien een eitje en deze word bevrucht,wanneer kan je dan testen?

Amy :kaars: :hug: gecondoleerd :hug:

Sabje: ik heb geen id ik heb geen echo gehad :frowning: ik denk dat ze zullen zeggen bij de echo wanneer je ongeveer zou kunnen testen?

Amy: gecondoleerd :hug:

:cry: :cry: :cry:

Eef, gecondoleerd.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal :-*

:kaars:

Sabje, op dag 10 al een echo?? Dat is redelijk vroeg! Heb je kans dat de follikels nog aan de kleine kant zijn en nog moeten groeien.

Je kan pas op dag 28 gaan testen.

Gewoon even kijken hoeveel bloedverlies je morgen hebt. Als het vandaag bijna niets was en morgen is het normaal (of veel meer), dan tel je morgen als eerste dag.

LIEVE EVELIEN GECONDOLEERD MEID HEEL VEEL STERKTE DE KOMENDE TIJD VOOR JOU EN JE FAM! :hug: :kaars:

Eef, gecondoleerd meis, heel veel sterkte…

:kaars:

:hug:

Hoi Sabje, leuk om je hier weer te zien!

ik ga voor je duimen!! :pray:

hoi,

noemi ik heb net even gekeken,ik moet wel de tiende dag en evt de 11 of 12e dag.de gyn heeft het zelf opgeschreven dus zou het wel goed zijn.

kan je 28 dagen naar clomid testen? of 28 dagen na de inw echo.

groetjes

dag 28 van je cyclus denk ik Sabje omdat ze er toch vanuit gaan dat je een normale cyclus hebt dus dat is dan 28e cyclus dag dat je kan testen

Sabje, idd, dag 28 van je cyclus :thumbup:

Hoe was het gisteren met het bloedverlies?

Hallo,

is dan vandaag dag 1 voor mij? ik ben vandaag begonnen met clomid,zaterdag is het echt goed door gezet en bloedverlies is echt heel veel. 12 februari heb ik een echo.

oo ben zo bloed wanneer is dan dag 28 voor mij,haha erg is dit.

groetjes sab