1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

noemi, gefeliciteerd met R. 1e verjaardag!!! :dance:

hier gaat het. momenteel moeilijk, omdat met papa minder gaat.

hier ook minder te vinden in dit topic, dus je kan beter bij mijn eigen topic kijken…

:-* voor iedereen!

Dank jullie wel allemaal!

Wie foto’s wil zien:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&postdays=0&postorder=asc&start=2175

Op de volgende pagina staan er nog!

Amy, sterkte! :-*

Angel, idd dan maar even afwachten wat de gyn zegt.

Bigsby, is je laatste dag wel een beetje leuk verlopen?

Noemi nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je Prinsje :inlove:

:inlove: :inlove: oh die laatste foto Noemi met die jas en muts op geweldige ogen :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance: zo 25 weken alweer nog 5 daagjes en dan zitten we onder de 100 dagen :dance: :dance: :dance:

Zoo Angel, nu al aan het aftellen :lol: :lol: :lol:

Noemi: zooo die laatste foto is echt super mooi :inlove:

:mrgreen: :mrgreen: ja wat is 100 dagen nou :shifty: toch…? :shifty:

maar eerst die 5 dagen aftellen :wink:

haha ach dat is niks meer joh, die zijn zooo voorbij :liar:

:lol: :lol: jij vind de tijd langzaam gaan dus

ik vind het allemaal snel gaan hoor :wink:

Angel, het gaat hard!

Straks onder de 100 en dan gaat het helemaal snel.

Angel: ik ben veel te ongeduldig om te wachten :oops: :oops:

Maar zolang jij het maar snel vind gaan :wink:

@Noémi wrote:

Angel, het gaat hard!

Straks onder de 100 en dan gaat het helemaal snel.

ik vond de hele zwangerschap supersnel gaan :mrgreen:

Noemie nog gefeliciteerd met Ray!

Angel, bijna onder de 100 dagen!

kun je nu al haast niet meer wachten? :lol:

ik vind het altijd jammer als het zo snel gaat…

Amy, nee, de eerste weken gingen zo traag. Pas toen ik R. voelde schoppen was ik stukken geruster en vond ik het snel gaan. Daarvoor was het echt altijd van echo tot echo leven om even binnenin te kunnen kijken.

Angel, heeft Darius nog andere namen aangedragen? Of heb je zelf ondertussen al een andere naam bedacht?

Ik ga zo versieren, slingers en ballonnen ophangen. Ben benieuwd hoe ons prinsje er morgenochtend op gaat reageren.

En straks nog cakejes bakken om weer een zelfgemaakt verjaardagstaartje in elkaar te flansen.

noemi nog gefeliciteerd met R veel plezier morgen!

ANGEL gaat heel hard he ik vind het nu ook zo hard gaan sinds ik eline heb gaat de tijd 3 keer zo hard voor mijn gevoel!!

AMY

:hug: voor jou meis

eline is woensdag avond heel hard gevallen en heeft een tandje door haar lip gevallen hebben nog bij de hap gezeten maar gelukig hoefde het niet gehecht te worden

wat een bloed komt daar bij kijken! :cry:

zo zielig!

Monique: ja voor jou is het anders met klussen vond ik het ook moeilijk hoor al dat wachten dan wil je die testdagen :shifty: en dan weer de klusdagen en dan duurt het “lang”

maar nu ik vind het allemaal heel hard gaan hoor

Amy: ja vind ik nu ook hoor :smiley:

Esther: ja van mij mag het al zover zijn hoor :oops:

ik vind dat zwanger zijn helemaal niks :oops: :oops: tuurlijk leuk die schopjes maar hij schopt alle kanten op en de rennies zijn niet aan te slepen :lol: :lol:

en die buik gaat me ook steeds meer in de weg zitten :oops: :oops:

maar ach het heeft ook wel iets (ik moet alleen nog even verzinnen wat :lol: :silenced: )

en dan is Darius nu nog aan het verzinnen over nr 3 ik heb al gezegd dat hij die zelf mag dragen en op de wereld mag zetten hahahahahahaha

Noemi: fijne dag morgen :thumbup:

nee hij is nog niet gekomen met een andere naam en ik zit iedere keer **** is mooie naam he **** staat toch heel leuk bij Luna :lol: :lol:

Loessie: :hug: arme Eline

Hoi Hoi,

Noemi gefeliciteerd en fijne dag morgen…

Angel gelukkig vliegen de weken voorbij voor jou,gaat echt snel :lol:

en heb je al een naam?

Gr sab

hey Sabje ben je nu al met clomid begonnen?? hoe voel je je ermee? (ik had geen bijwerkingen gelukkig)

ja ik heb een naam voor m’n zoon alleen is Darius het er nog niet helemaal mee eens hahahahahaha :shifty:

Hahaha weet hij de naam al wel dan?

Ik ben nog niet begonnen met clomid,ik heb woensdagavond mij laatste primolut gehad,dus moet in deze dagen een bloeding krijgen en dan kan ik beginnen met clomid.

ik hoop dat ik er niet veel last van heb maar als dat zo zijn heb ik het er graag voor over,kom ik ook wel door heen. :lol:

Ik vind zo spannend maar gelijk vind ik het ook beetje eng,komt ook wel goed.

gr