1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Kom even laten weten, dat ik er nog steeds ben, maar ik zit hier al een aantal weken met een ziekenboeg. De een na de ander wordt/is ziek. En is eindelijk iedereen weer opgeknapt, dan wordt nr. 1 weer ziek en volgt de rest vanzelf weer. Heb zelf behoorlijk last van mijn verkoudheid. Heb behoorlijk pijn in mijn rechterwang en kaak: waarschijnlijk kaakholteontsteking. Kijk het nog even aan. Het is wel te doen als ik niet teveel voorover buk.

Ik volg julie nog gewoon op de voet, maar geen zin om te reageren.

Groetjes van Gerdy

Ejb: wat fijn dat je zo’n mooie echo hebt gehad :dance: geniet er maar lekker van :wink:

Gerdy: balen zo’n ziekenboeg, vooral als de een naar de ander elkaar aan steekt. Beterschap dan maar :hug:

Nou zijn wij allebei ziek :cry: vannacht zijn we nog een paar keer opgestaan om te :sick: . Buikgiep is ook zooo beroerd, komt er gewoon aan beide kanten uit :sick:

En Luca wilde niet slapen, dus die lag ook nog tussen ons in, zal je maar net zien :roll:

:dance: :dance: alweer 24 weken gaat de tijd toch snel :dance: :dance:

EJB: fijn dat je een goede echo heb gehad ik ga zo spieken

Gerdy: beterschap voor de ziekenboeg :hug:

Monique: :hug:

Monique, beterschap voor Gerard en jou :hug:

Angel, wow, 24 weken alweer :shock: :mrgreen:

Gerdy, beterschap!

EJ, super die goede echo!

Angel, weer fijn geslapen met alle kussens in je rug?

Noemi: nee maar dat had niks met de kussens te maken :frowning:

Luna kwam om 1.15 dat ze tussenin wou liggen ik dacht nou ok als je dan slaap brengen we je terug naar je eigen ben maar madam ging dus zitten feesten tussenin :zzz:

uiteindelijk is ze om 4 uur gaan slapen na een hoop geruzie in d’r eigen bed :zzz: :zzz: :zzz:

nu ben ik dus beetje erg moe :?

gerdy :hug: voor de zieken boeg

ennne die kaakpijn hoort ook een beetje bij de griep hoor ik heb er anderhalve week last van gehad!!!

en af en toe nog als ik wat eet of kauw!

angel luna is wel een boef he snachts! ! :mrgreen:

ejb fijn dat de echo goed was ik ga zo ff in sf kijken!!

hier was eline vanmorgen om 10 uur wakker en heeft de hele dat niet geslapen uiteindelijk om kwart voor 7 vanav in bed gelegd en tot nu toe slaapt ze !!!

ben benieuwd wat t is de laatste tijd nog al raak met gillen en wakker zijn snachts !

Loessie: ja behoorlijk en het was een tijdje goed gegaan :?

:think: misschien droomt Eline?

nieuwe buikfoto in sf

hoe is het hier behalve heel stil? :smiley:

Goed :smiley:

ja goed hoor met jou ook?

hier afgelopen zondag hele leuke dag gehad in artis

eline vond ze grote poesss erg leuk en de pelikanen

ook heeft ze een goed gesprek gehad met een gans :inlove:

verder gaat alles zn gangetje en probeert ze nu af en toe wat los te staan!

morgen weer naar het kdv en ik weer werken blech nu al geen zin in!!

ja hier gaat het ook goed :smiley:

leuk he dierentuin met zo’n kleintje :inlove: en een goed gesprek met een gans :lol: :lol: heb je het gefilmd? :lol:

:thumbup: bijna loslopen dus :wink:

Luna was precies 13 maanden geloof ik toen ze besloot om los te gaan lopen haha en die liep al vanaf een maandje of 7 aan tafel

nee heb t helaas niet gefilmd was zo onder de indruk van het gesprek dak daar niet aan gedacht heb me moeder vroeg t ook wel volgende keer proberen dat ding bij de hand te houden denk ik !

moeilijk hoor alles filmen soms heb ik ook zoiets van oh dat had ik moeten filmen maar helaas…

Loessie, leuk dat Eline het zo naar haar zin had in de dierentuin!

Angel, hoe is het nu met je suiker? En zit je nog bij de vk of ondertussen al bij de gyn?

Amy, gaat het met jou?

Bigsby, vandaag je laatste dagje niet?

Hoop dat je snel weer iets nieuws hebt!

Noemi: de 9e mag ik naar de gyn en verder hou ik mij niet aan een dieet

de vk vind dat ik dieet moet volgen en de ha niet :lol: nu mag de gyn mij vertellen wat het nu is :wink:

ik hou wel rekening ermee dat ik niet teveel snoep hoor en drink ik cola light dus in zoverre hou ik er rekening mee maar ik ga niet strikt het dieet volgen

Noemi: van harte gefeliciteerd met R. zijn 1e verjaardag!!!

Het was idd mijn laatste dag vandaag :cry: Nu ben ik weer heel druk met zoeken, alleen schiet het niet erg op :roll:

Loessie: Wat goed van Eline dat ze al bijna losstaat :dance:

Angel: dieeten kun je na de zwangerschap wel weer hé :lol: :lol:

Lekker die tegenstrijdige adviezen :roll:

:wall: helemaal niet op de banner gelet :oops:

Noemi gefeliciteerd met Ray z’n 1e verjaardag :dance: :dance: :-*

Monique: ja idd na de zwangerschap gaan we wel weer diëten hahahahaha