1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Nou ik heb het allemaal overleefd vandaag, alleen vertik ik het nu nog om eten te koken :snooty:

En straks moet ik alleen nog naar de ouder vergadering.

lekker makkelijk eten dan

:? morgen moet ik weer suiker prikken alleen nu onder het motto we moeten en zullen wat vinden :wall:

ik moet nu dus al 1 uur na het eten gaan prikken :wall:

nou maar hard hopen dat ik daarna in het ziekenhuis mag blijven lopen :pray:

Gerard heeft broodjes hamburger gemaakt :mrgreen: met spek en kaas :drool:

Maar ik heb vandaag niet zo’n zin in eten, het maakt me misselijk en mijn buik van streek :sick:

hm… als je niet ziek was zou het weleens een heel goed teken kunnen zijn :pray: :pray:

ja dat dacht ik ook, maar nu twijfel ik daaraan :think:

nog even geduld :smiley: wanneer ga je testen?

haha daar heb ik al hele discussies over bij mijn andere topics :lol: :lol: :lol:

Ik denk dat ik donderdagochtend ga testen :think:

spannend :pray: :pray:

Spannend monique, ik ga heel hard duimen enne beterschap :hug:

nieuwe buikfoto in sf :wink:

pffff dit is echt mijn dag niet geweest :cry:

moest vandaag weer suiker prikken :?

heb 2 erg lage waardes gehad 1x 1.6 1x 2.8 :shock: en de vk maar zeggen kan geen kwaad :wall:

morgen dus die meter inleveren en dan heb ik gelijk een gesprek bij de vk ik hoop heel hard dat ik eigenlijk nu al doorgestuurd kan worden naar de gyn :pray: :pray:

morgen heb ik ook een belafspraak bij de ha omdat ik de waardes niet vertrouwde en ook de mening van mijn vk niet vertrouwde

de assistent vond het ook wel erg laag dus morgen een belafspraak met m’n ha

en ik zit al een tijdje ermee in m’n maag dat de tijd van het jaar er weer aankomt

en dan doel ik op Darius die in 2007 en 2008 in eind februari begin maart die tia’s heeft gehad

ok hij is goed onder controle normaal moet hij om de 5-6 weken prikken en slikt hij 5-5-6-5-5-6-5-5-6 enz enz pillen per dag

laatste keer werd z’n controle tijd al ingekort naar 2 weken en z’n pillen verhoogd naar 5-6-6-5-6-6-5-6-6-5 enz

gisteren is hij weer wezen prikken vandaag dus weer nieuwe lijst in de bus gehad en volgende week moet hij alweer prikken en elke dag 6 pillen slikken :shock: :shock:

Jeetje, wat een lage waardes! Idd maar even met de ha bellen.

En kan je via de ha geen verwijsbrief naar de gyn krijgen?

Poeh, wat een pillen moet Darius slikken. Wel fijn dat hij zo goed opgevolgd wordt. En ik snap dat het weer even een heel moeilijke periode gaat worden :hug:

geen id of ik via de ha doorgestuurd kan worden naar de gyn

ik zal er zeker om vragen :thumbup:

ja erg he hij wil graag een hartoperatie (als dat gaat helpen om van die pillen af te komen natuurlijk) maarja hij moet van mij even wachten tot hij wat langer bij de baas zit waar hij nu zit (+ dat ik het eigenlijk doodeng vind zo’n operatie :oops: :oops: )

Oh, ik zou zo’n operatie ook eng vinden.

Maar als het hem helpt, is dat natuurlijk ook wel heel erg fijn!

ja als het helpt is het idd heel fijn :thumbup: (maarja 100% zekerheid dat het z’n hart is hebben we ook niet… er is geen andere oorzaak gevonden maar toch…)

:zzz: :zzz: kan er ook nog wel bij Luna is wakker :roll: wil niet in me eigen bed slapuh!! ik wil bij jou ligguh!!!

:shock: :shock: wauw ze wou alleen water drinken en weer naar bed uit haarzelf :dance: nu hopen dat ze blijft liggen tot morgen ochtend :pray:

:dance: :dance: 23 weken vandaag

23 weken :dance:

En verder ff :hug:

Jee Angel wat een gedoe zo!

Maar alweer 23 weken jahoei!

En Bigsby? :angel: