:shifty: het is de bedoeling maar vaak staan er heel veel spullen op :oops:
haha hier precies hetzelfde, wij eten lekker voor de tv :shifty:
Lekker slecht hé
Bigsby! :naughty: :mrgreen:
Angel, ja, dat weet ik nog van de pooltafel!
Grappig dat jullie zoon zijn zusje al aan het pesten was :mrgreen:
Is zijn naam nog steeds hetzelfde? (Darius dus nog niet met andere ideeen gekomen?)
Gerdy, lekker hoor een nieuwe keukentafel. Een grotere was idd wel nodig natuurlijk nu.
Hoe gaat het nu met het werken? Weet dat je rustig aan moest doen en een paar dagen thuis moest blijven van het werk.
Monique: ja wij zitten ook lekker voor de tv te eten :oops:
Noemi: hij heeft een andere optie geroepen maar dat vind ik niks :oops:
de zoon van een kennis heet zo en die naam doet me toch teveel aan dat kind denken dus nee :shifty:
we zeggen steeds dat we nu toch echt met zijn alle aan de eettafel moeten gaan eten, maar we doen het steeds niet.
We wachten denk ik totdat Luca het wat meer beseft :oops:
:lol: :lol: kan je beter nu al mee beginnen
dan is het straks “normaal”
Wij eten altijd aan de keukentafel. Oké heel soms op zondag als we een broodje eten ofzo, dan wil ik het wel eens goed vinden om voor de tv te eten. Ik vind aan tafel zo belangrijk. We nemen de dag lekker door en praten lekker bij. Als we voor de tv zitten, dan wordt er niet gesproken en dat vind ik zo jammer. Ook omdat Willian zoveel werkt, vind ik het eten een belangrijk moment om als gezin bij elkaar te zijn en echt aandacht voor elkaar te hebben.
Ik zit nog steeds in de ziektewet. Ben vanmorgen op het werk geweest en heb samen met mijn baas overlegt. Hij vind, dat ik niet moet komen als ik zoveel last heb. Vind het zelf wel moeilijk omdat ik vind dat ik mijn collega’s in de steek laat. Mijn baas vind dat onzin. Hij blijft super, die baas van mij.
Wij eten hier ook altijd aan de grote tafel.
Vind het veel gezelliger.
Heel af en toe als we brood eten, eten we wel eens voor de tv.
wij eten hier ook altijd aan de grote tafel zelfs alsik met eline alleen ben dan eet ik met haar aan de grote tafel
alleen zondags als we eens patatjes eten ofzo dan zitten we voor de tv
of met een soepie ofzo !
donderdag een begravenis hub zn oma is overleden gister
eline vind het leuk om haar brood te herkauwen die eet t op en dan gooit zm der weer uit en eetm weer op en zo herhaalt zich dat 3 of 4 keer en dan blijftie er eindelijk in :mrgreen: gek kind :inlove:
Loessie: gecondoleerd met de oma van je hub.
Gatsie, herkauwen. Echt helemaal op en dan weer eruit?
Dacht dat Inge een viespeuk was door lieveheersbeesjes te vreten :mrgreen:
Loessie: gecondoleerd :hug:
gerdy haha nee niet helemaal op ze kauwt er 2 keerop en dan gooit zm deruit ern dat herhaalt zo 3a 4 keer
getver lieveheersbeestjes eten dat doet ze niet te vaak hoop ik ! :mrgreen:
pfff ik voel me toch weer beroerd, ik heb erg last van mijn keel, hoofd en heb koortsrillingen :? Maar ik mag nu echt niet ziek worden morgenmiddag moet ik naar het uitzendbureau, dan ff snel wat dingen in de stad oppikken, en s’avonds hebben we een ouderavond :roll:
Nee weg met dat ziek zijn :evil:
Gatver eet Inge lieveheerstbeestjes? :sick: :sick:
Loessie: gecondoleerd :hug:
Loessie, gecondoleerd… :hug:
Bigsby, niet ziek worden he, beterschap!
Ieuwww lieveheersbeestje, gatver, die dingen stinken!!
vind ze altijd een beetje eng… :shifty:
Gerdy, hihihi, ben je lekker goedkoop uit voor Inge als ze graag lieveheersbeestje eet :sick:
Loessie, gecondoleerd!
Bigsby, niet ziek worden!
Beterschap!! :-
Esther, hoe staat het met de verbouwingen?
Amy, hoe gaat het met je lieffie? :-
He dames even snel een berichtje
Loessie gecondoleerd :hug:
Angel, gaat hard bij jou :thumbup:
Noemi hoe is het met jou
Gerdy, alles goed ook met de kleine in de buik
Amy hoe is het en met je papa :hug:
hier gaat alles goed, foto’s staan in showforum http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67257
Hij is snel tevreden (behalve als hij honger heeft, dan kan het niet snel genoeg gaan :eh: :roll: ) Maar daarna erg tevreden mannetje
ja het gaat heel hard
haha heel herkenbaar Karin :inlove:
Te laat, ik ben al ziek, Gelukkig nog niet zo erg dat ik in bed moet liggen (nog niet) maar wel te ziek om een kind om je heen te hebben :roll:
Monique beterschap :hug: