1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Alweer een jaar geleden :cry:

Hennie :kaars:

Noemi: ja we hebben al een paar doelen waar we voor moeten sparen :smiley:

we willen graag een opel safira :inlove: (zo’n 7 persoons wagen :D)

en we willen een paar dakkapellen :shifty: (dak loopt hier vanaf de 1e verdieping al schuin naar zolder :? gelukkig maar aan 1 kant maar toch )

haha zo wil ik ook nog zooooo veeel :lol: :lol: :lol:

Jammer dat die lotto niet op jou is gevallen hé :lol: :lol:

Die konden wij ook heel goed gebruiken.

zo willen wij kunstof kozijnen en dubbel glas, over een tijdje een nieuwe keuken. En de rest kom ik ff niet op :mrgreen:

:mrgreen: kunstof kozijnen en dubbel glas hebben wij gelukkig al haha

en ik heb een straatje 1/5e loten dus op hoop van zegen zaterdag :wink: :mrgreen:

oh en nieuwe keuken hebben we ook nouja is ook alweer 2 jaar oud :lol: 8)

Wij hebben op 2 loten van de staatsloterij gewonnen1

Allebei € 10,- :mrgreen: maar ja daar kom je natuurlijk niet ver mee :lol: :lol:

:lol: :lol: ja dan heb je nog verlies ook

ik had ook verlies op m’n oudejaarsloten

:dance: :dance: 22 weekjes :dance: :dance:

nog 8 weekjes te gaan en dan moet het huis afzijn :lol:

en nog 18 voor ik meneertje zijn huurcontract opzeg en hem vriendelijk doch dringend verzoek zijn verblijfplaats te verlaten :lol: :lol:

merk wel dat dit nu al een veel drukkere beeb is dan Luna pffffff wat beweegt ie veel zeg haha

gisteren zat Luna tussen mijn benen met haar rug tegen mijn buik zat dat kreng z’n zus te schoppen :inlove: :inlove: :inlove:

haha nu al broer en zus gevechten angel???

pittig ventje dan al hoor!

de tijd gaat idd hard hoor is niet leuk meer !

hier ligt mevrouwtje al vanaf 1 uur in bed en ligt nog in dromenland :inlove:

dinsdag achter gekomen dat mevrouw al een kies heeft

ze heeft nu 8 tanden een kies en hoektanden en nog een kies aande andere bovenkant zijn ook onderweg!

pff zijn die vieze luiers toch nog ergens goed voor geweest!

:lol: :lol: ja aan de luiers merkte ik meestal dat Luna bezig was met d’r tanden en kiezen :sick:

ja het is sowieso een behoorlijk druk kereltje zeg of hij heeft de hele tijd de hik maar alleen 's nachts lijkt ie stil te zitten/liggen :lol: :lol:

@Loessie wrote:

hier ligt mevrouwtje al vanaf 1 uur in bed en ligt nog in dromenland :inlove:

ohh dat is toch wel iets wat ik mis bij Luna het middagslaapje :shifty:

haha Angel, nu al zijn zus aan het schoppen :lol: :lol:

Loessie: zo Eline krijgt ook al kiezen?

ja bigsby ze heeft er al 1 en de volgende voelde ik al zitten en der hoektanden zijn ook in aantocht

ahh zo zielig dr billetjes zijn helemaal rood en beetje kapot :cry:

oh das wel weer lekker angel dattie snachts wel rustig is :smiley:

mogguh

wat is het hier rustig he (ok ik ben hier ook niet zo heel veel meer :oops: )

wij zijn weer druk met klussen het weekend en door de weeks in de avond zijn we vooral spullen aan het uitzoeken :wink:

gisteren heb ik de zolder vooral uitgezocht en heb aardig wat ruimte gecreëerd :dance:

Je bent lekker bezig met opruimen zeg. Wat goed van jullie. Ik heb na 19.00 uur echt geen puf meer om iets te doen.

Moet het trouwens van de vk rustig aan te blijven doen. Daar houd ik me dan ook maar zo goed mogelijk aan. Valt niet mee, maar ik merk het meteen als ik het niet doe.

Willian is een andere keukentafel en stoelen ophalen. Gekocht via marktplaats. Ik ben er zo blij mee :dance: :dance: Het is een tafel waar we met 6 personen royaal aan kunnen zitten. Hebben we straks ook echt nodig.

ja ik zou nu ook moeite hebben met rustig aan doen beetje veel last van nessteldrang hahaha heb ik bij Luna nooit gehad

lekker hoor een grote tafel :thumbup: wij hebben een tafel waar je met z’n 8-en aan kan zitten :shifty: en als je je 's avonds verveelt kan je ook nog poolen hahahahaha :thumbup:

Gerdy: lekker een andere tafel, dat is bij jullie ook wel nodig natuurlijk :wink:

Angel: haha ruimte voor een heel weeshuis :mrgreen:

nee joh zo’n groot huis heb ik niet ik heb alleen een grote tafel :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

haha jullie eten dus vaak aan tafel?