haha, ik zal jullie even uit de droom helpen hoor, ik ben niet zwanger
ook niet in de planning voorlopig.
maar hopelijk nog wel een keer een derde.
Ben nu net 31, dus heb nog wel een paar jaartjes.
wil nu eerst zo alles op een rijtje zien te krijgen want ik vind het erg druk allemaal, met een eigen baan van 2,5 dag, daarnaast samen een bedrijf waar ik de admin voor doe, daarnaast nu dus in de verbouwing, m’n moeder is ziek dus voorlopig kan ze niet oppassen en m’n hulp in huis in ook al heel lang ziek en komt voorlopig niet terug dus ik moet echt alles alleen doen en weet soms niet waar ik de tijd vandaan moet halen om alles te doen… :?
Maar ik wil zoooo graag nog een keer zwanger zijn, nog een keer dat kleine van een beebje… :inlove:
maar we zijn wel nu aan het verbouwen ja, het was boven heel klein, geen zolder, geen ruimte over.
nu hebben we er 2 slaapkamers bij
noa en wij krijgen een nieuwe.
ik hou er dan 1 over voor de was enzo en yara krijgt tzt een nieuwe kamer, babykamer blijft zo.
Heb vanavond nog weer een uurtje geverfd, 2e laag grondverf.
zijn nog lang niet klaar
@sabje25 wrote:
Hallo Allemaal,
Met mij gaat alles goed en ik ben inderdaad 15 KG afgevallen![]()
Ik ben vandaag bij de Gyn geweest en jahhhhhhh ik mag eind januari starten met primolut en clomid, ik(wij) zijn zo blij blij blij :dance: :dance: .
Mijn bmi zit nu op 33 en deze moet op 32 zitten dus vandaar dat ik in februari mag starten met clomid en eind januari met primolut kan starten.
ik heb alles al thuis,en vind het allemaal zo spannend,het kan nu gewoon gebeuren.Ik kan niet uitleggen hoe blij ik ben en ik wou jullie het toch heel graag vertellen.
angel mooie buik!
Groetjes sabine
Sabje, wat goed dat je zoveel bent afgevallen!!! Mag je trots op zijn joh!
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
sorry, had nog niet op je PB gereageerd, dus maar even hier!
Super dat je mag beginnen met de primolut.
ik ga heel hard duimen dat het allemaal aan slaat en dat je ook gauw zwanger mag zijn!

Ik vind het ook super leuk dat je ons hier nog op de hoogte houd!
@Amy82 wrote:
meiden…
mijn verlof en vakantie zit erop… morgen weer aan het werk!
jayden gaat naar so, ben benieuwd hoe het allemaal gaat~!!
liefs!
Succes morgen als je weer gaat werken!
spannend he?
ik zag er toen vreselijk tegenop, maar het viel heel erg mee
en nu vind ik het heerlijk, een paar dagen er tussenuit.
haha nou Esther heeft het al uitgelegd, dit was een geintje tussen haar en mij :lol: :lol:
Fijn dat je nu meer ruimte krijgt Esther :thumbup:
Sabje: wat goed dat je zoveel bent afgevallen :dance:
En eindelijk mag je er voor gaan, hopelijk is het snel raak
Amy: werkse vadaag!
Amy: werkse vandaag
pffffffffffff waarom gaat die tijd zo hard???
bij Luna duurde die zwangerschap echt langgggggggg!!! en nu ben ik alweer gewoon bijna 22 weken :shock:
voelt als de dag van gisteren dat ik erachter kwam zwanger te zijn
net als dat ik zo’n 2 weken :think: of is het alweer 3 weken :roll: geleden zei ik heb helemaal niet het gevoel dat het alweer kerst is en ook niet het gevoel dat het jaar er alweer bijna opzit en nu zitten we alweer gewoon een week in het nieuwe jaar :shock:
gisteren avond bijvoorbeeld hadden we de babykamer een beetje opgeruimd (moet nog een hoop hoor) en om 22.30 ging ik even op de bank zitten met de planning 23.00 naar boven naar bed te gaan kijk ik naar mijn gevoel 5 minuten later naar de klok is het gewoon alweer 23.30 :shock:
wie kan de tijd ff langzamer laten gaan :mrgreen:
Angel, de tijd vliegt idd echt!
Esther, lekker hoor dat jullie nu meer ruimte boven krijgen.
Alleen alle troep is altijd zo vervelend.
Sabje, goed zeg! En ik hoop dat je ook net zoals ik in de eerste ronde met clomid zwanger mag raken. Ik ga voor je duimen!
Amy, succes met je 1ste werkdag vandaag :hug:
oja jij was ook gelijk 1e ronde clomid zwanger he ik zat te twijfelen :doh: :oops:
zo net Luna weer naar school gebracht en dat was tranen met tuiten ze wou puzzeltje maken maar vandaag is het alleen brengen en gelijk weer wegwezen :?
Ja, ik ook :mrgreen:
Hoop deze keer ook weer :silenced:
Aaah, arme Luna. En waarschijnlijk arme jij, want je kindje huilend achterlaten is nooit leuk.
ik hoop met je mee
ja is idd niet leuk maar even doorbijten want als ik uitzicht ben is het weer goed
Laat die tijd maar mooi snel blijven gaan, ik heb daar geen last van :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zo net weer naar de vk geweest en alles was weer goed :thumbup:
oh ik ben blij :dance: :dance: :dance: :dance:
ik ben al tijden bezig m’n belastingteruggaaf 2006 te krijgen van de belasting (we moeten aardig wat geld krijgen nog namelijk omdat we in dat jaar dit huis hebben gekocht)
en vandaag heb ik eindelijk!! te horen gekregen van mijn boekhouder dat de teruggaaf zo goed als af is :dance: :dance: en dat ik volgens hem deze maand bericht moet krijgen (definitieve aanslag) en dus eindelijk m’n geld ga krijgen!!! :dance: :dance:
wat dus betekend dat we heel waarschijnlijk al deze maand van onze schuld af zullen zijn :o :shock: (ok is een schuld bij m’n ouders dus als ik een maandje zoiets heb van komt nu niet uit staan ze niet voor m’n deur geld te eisen :mrgreen: )
maar ik ben zo blij ok anders hadden we in mei van die schuld af geweest maar nu gewoon eerder en hebben we in mei gewoon zelf het vakantiegeld :dance: :dance:
en gewoon zelf het loon kunnen opmaken ipv een deel af te geven (ok we willen wel gaan sparen hoor haha)
Angel, oooh, dat zou goed nieuws zijn! :dance:
Nu dus maar duimen dat ze het geld dan ook snel storten.
Dan helemaal schuldenvrij, echt heerlijk!
Als het jullie lukt, zou je het geld dat je nu per maand afbetaald, apart op de spaarrekening moeten zetten, dan spaar je een aanzienlijk bedrag. Zeker omdat je nu ook al zo lang zonder dat extra geld rondkomt.
angel das wel fijn dan schuldvrij dit jaar verder !
amy hoe was je 1e werkdag?
hennie een jaar geleden alweer meid we missen je ! :kaars:
waar blijft die sneeuw nou er ligt hier echt maar een heel klein rot beetje ik wil een meter sneeuw en niet naar werk kunnnen!!!
ja als we zo doorgaan als nu dan zijn we binnen de kortste keren rijk :lol:
m’n moeder heeft eens uitgerekend hoeveel wij al hebben afgelost :shock: en dat was een aardig bedragje
we begonnen in 2006 met een schuld van 8000 of iets hoger nog en geloof dat we nu al gauw richting de 12000 zitten (ja tussendoor ook nog zitten lenen :oops: ) wat is afbetaald en dan staat er nu gewoon nog een 2000 open :lol: (en dan hebben we niet eens netjes elke maand afbetaald)
Angel: dat is super nieuws :dance:
@Loessie wrote:
waar blijft die sneeuw nou er ligt hier echt maar een heel klein rot beetje ik wil een meter sneeuw en niet naar werk kunnnen!!!
:lol: :lol: das wel een hoop hoor een meter

Loessie, een meter? Poeh hey, jij wilt het meteen goed doen :mrgreen:
Hoe gaat het nu met je?
Angel, lekker sparen nu dan!
Lieve Hennie, alweer 1 jaar geleden dat je bent overleden
Familie, heel veel sterkte op deze moeilijke dag
:kaars: