1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Joseetje: ik wacht nog af :pray:

:roll:

ik moet blijven diëten…

ze willen daar gewoon hun gelijk halen en hebben

omdat ik vanaf 12.15-15.30 niks had gegeten

en daarna een stuk kaas ophad 2 plakken ontbijtkoek en een chocolademelk had ik om 17.00 een waarde van 2.8

want ontbijtkoek is zoet en blablabla maar als ik in mijn lijstje kijk is ontbijtkoek 12 en een boterham 16

dus die boterham is zoeter dan die f**king ontbijtkoek

en die 1.6 van de ochtend is omdat ik fruitontbijt en chocolademelk op had en dat is zoet + zoet en dat is dan heel snel uit je lichaam had ik dus die lage waarde om 11.50 oh en natuurlijk ook omdat ik vanaf 9.15-12.00 niet had gegeten want ik moet om de 2 uur eten…ARGH!!!

kort gezegd ik heb zwangerschapssuiker!!

ff geknipt en geplakt

das balen Angel :hug:

ach straks belt de huisarts hopelijk word ik daar wijzer van

Angel, je moet dus vaker iets eten eigenlijk.

Ben benieuwd wat de ha zegt.

ha vind dat ik geen dieet moet volgen maar de hele dag door kleine beetjes moet eten

en mijn waardes zijn niet erg genoeg om doorgestuurd te worden :?

eet je zo weinig dan angel?

nee ik eet opzich niet weinig hoor :wink:

9 uur nuchter waarde 3.3

ontbijt beker fruitontbijt en een beker chocolademelk (benco + halfvollemelk)

10.15 na ontbijt 4.2

tussendoor glas cola light

11.50 voor lunch 1.6

Lunch 3 bruine boterhammen met boter en chocoladepasta en beker chocolademelk (benco + halfvolle melk)

13.15 na lunch 4.4

tussendoor stuk kaas 2 plakken ontbijtkoek + boter chocolademelk (benco + halfvolle melk) cola light

17.00 had ik een zweverig gevoel extra meting 2.8 chocolade genomen

18.05 voor diner 4.1

diner krieltjes + 4 vissticks met mayonaise en appelmoes cola light

19.33 na diner 5.6

maar iemand had als reactie of ik geen hypoglycemie heb dat is dus dat de alvleesklier te goed werkt en je bijnieren “slapen”

ofwel ik gooi suiker naar binnen m’n alvleesklier vernietigt het en mijn waarde daalt mijn bijnieren zouden dan glucose aan moeten maken zodat mijn waarde weer “normaal” word en zoals je zie zijn mijn waardes overal erg laag ze moeten tussen 4-7 zitten

en ik zit krap boven de 4 met 1 uitschieter boven de 5

vorige keer waren mijn waardes ook al zo laag

nuchter 3.9

na ontbijt 3.2

voor lunch 3.4

na lunch 4.6

voor diner 3.2

na diner 7.8

:think:

nou het zegt mij allemaal niks :hand:

Ik kom alleen hier ff klagen:

Ik zit niet lekker in mijn vel

Ik ben al een paar dagen sjaggie

volgens mij word ik ongesteld :evil: :evil:

Ik ben nu al 2x achterelkaar ziek geworden

Verder verwijs ik je weer naar boven :evil:

zo dat moest ik ff kwijt, daar loop ik al een paar dagen meer te shouwen :wink:

:hug:

Angel, nou, gewoon eens proberen met elk uur iets kleins te eten ofzo :think: Ik heb er echt totaal geen verstand van!

Bigsby, balen dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk vol goede moed naar de volgende ronde?!

ja en ik ga ook gelijk met een beter humeur naar de volgende ronde :wink: :mrgreen:

Ik ben trouwens nog steeds ziek,en mijn keel doet nog steeds zoo’n pijn :?

En Luca kan iedere ochtend zo vanuit zijn bed door naar de douche, zulke volle poepluiers dat hij echt helemaal vol zit :sick:

En wat denk je?.. 2 onderste hoektanden zijn door :mrgreen:

hij heeft me toch een mooi bijna compleet gebit, ben ik jaloers op. Ik hoop dat hij later ook zo’n mooi gebit krijgt :pray:

ben ik weer eens…

laat hier wel weinig van me horen, sorry…

en dan meteen allleen ff ego :shifty:

vaandaag bij mijn ouders geweest. papa krijgt steeds meer pijnstilling. hij heeft vandaag gezegd dat hij denkt niet meer erg lang te leven… dat is moeilijk hoor om te horen… hebben verder fijn zitten praten en huilen (ik dan papa niet :shifty: ), herinneringen op zitten halen… papa weet nu onze trouwdatum, verder nog niemand…

pff heb het er vandaag moeiljker mee gehad dan gedacht…

Amy :hug:

amy :hug: wat verschrikkelijk meid ik hoop dat hij jullie nog wel kan zien trouwen dan dat hij voor jou nog door vecht!!!

veel sterkte !!

Amy :hug: :hug:

Amy :hug:

Je weet me te vinden eh?!! :-*

@Loessie wrote:

amy :hug: wat verschrikkelijk meid ik hoop dat hij jullie nog wel kan zien trouwen dan dat hij voor jou nog door vecht!!!

veel sterkte !!

loessie, we gaan volgend jaar trouwen… dus hij zal het van boven aanschouwen…