1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

ja… dat dacht ik ook dat bloedprikken heeft zo goed als geen nut

tenzij ik m’n cyclus op 35 dagen hou dan is mijn nod 11 september maarja dan weet ik hoogstwaarschijnlijk ook al of het wel of niet raak is geweest

de gyn heeft eerder geen tijd om te bellen :wall: 3 september zat die al helemaal vol :?

ja hoor ik ook bij de “clomidmeisjes” dat ze het vreemd vinden dat ik geen fm krijg

ik heb daar ook niet naar gevraagd omdat ik er eigenlijk alweer een beetje vanuit ging dat ik niet geholpen zou worden :shifty:

nu gaan we maar een beetje om de dag klussen of we nu wel of geen zin hebben :roll: (gisteren kwam ik om 23.30 thuis na een thuisparty was doodmoe maarja…en dan vooral na zo’n kl*te nacht als maandag nacht…)

En mag jij niet bellen? Het is toch maar enkel zeggen ja of nee (eisprong gehad). Dat duurt nog geen minuut (bij wijze van spreken dan)

Verplicht klussen :mrgreen:

Maar groot gelijk, zo heb je de meeste kans!

Maar ik vind het gek, want nu zou je bij wijze van een 4-ling kunnen krijgen als er teveel eitjes springen.

Maar het kan natuurlijk ook dat de dosering te laag is en dat het eitje net niet groot genoeg is. Zou, als het deze ronde niet raak is (hoop dat het wel raak is natuurlijk!!!) bij de volgende ronde op een fm staan hoor!

nee ik moet dan echt de gyn hebben… en die heeft geen tijd…die staat al helemaal volgeboekt telefonisch…:?

ik kan misschien wel vragen of er een andere gyn is die wel tijd heeft :think: maar deze had mijn andere gyn aangewezen voor mij :?

En kan je hem niet mailen?

@Noémi wrote:

Verplicht klussen :mrgreen:

Maar groot gelijk, zo heb je de meeste kans!

Maar ik vind het gek, want nu zou je bij wijze van een 4-ling kunnen krijgen als er teveel eitjes springen.

Maar het kan natuurlijk ook dat de dosering te laag is en dat het eitje net niet groot genoeg is. Zou, als het deze ronde niet raak is (hoop dat het wel raak is natuurlijk!!!) bij de volgende ronde op een fm staan hoor!

en dat is nou net iets waar ik best bang voor ben :oops: een 2 ling ok maar meer zit ik eigenlijk niet op te wachten :silenced: :oops: :oops:

ik ga dan idd op een fm aandringen ja

geen id? maar ik zal eens bellen want dat bloedprikken heeft geen nut… :silenced:

en daarbij denk ik dat ik gisteren/vandaag m’n ei heb “gehad” aangezien ik weer fijn buikpijn had met klussen :? dus vanaf de 6e kanik ongeveer wel testen

Ja, idd. En kan je niet via de HA bloed laten prikken? Neem aan dat die dat toch ook kunnen testen? :think:

En je ei al gehad, zou dat mogelijk zijn qua timing?

Maar als dat zo is, heb je wel op het goede moment geklutst :wink: :mrgreen:

angel even een hele dikke knuf voor jou!! :hug: :hug: :hug: kan me voorstellen dat die opmerking van Hellen even helemaal verkeerd valt, maar ongetwijfeld heeft ze het niet zo bedoeld meid… :hug:

hoop zo dat het grote geluk ook bij jullie snel komt en dat je nu met die clomid snel zwanger mag zijn!!! :pray: :pray: :pray:

en niet te geloven he dat de 1e alweer bijna 1 wordt :silenced:

Noemi: ja we hebben wel goed geklust dan :lol: zondag verplichte kost gisteren verplichte kost :lol: dus als dat ei er nu is geweest dan zitten we goed als ze de weg weten

ja ik zou idd m’n ha kunnen vragen of die dat kunnen :think:

Amy: ja gaat hard he

en idd Hellen had het niet zo bedoeld maar het schoot bij mij heel erg fout :-*

joepieeeeeeeeeeeee

mijn moeder belde net, en de uitslag is binnen van die plekjes, en het is iig niet de kaa uu tee rotziekte!!! verder weet ik ook niet veel hoe en wat, maar dat is nu even het belangrijkste!! :dance: :dance: :dance: pak van mijn hart hihi! hij gaat morgen wel naar andere afdeling in het ziekenhuis, want pap zit nog steeds met die verstopping en koorts, dus ze willen nog wel verder onderzoeken :slight_smile:

:dance: :dance: :dance: goed nieuws Amy :dance: :dance: :dance:

Amy: wat een geweldig nieuws. Hopelijk vinden ze nu ook snel een oplossing voor de verstopping en koorts :hug:

Angel, Als ik het zo lees hou djou zh er maar rare praktijken op na, geen tijd om te bellen wat is dat voor gelul :? dan maken ze maar tijd!!

Francis: ja… maar ik zal morgen eens gaan bellen en vragen hoe en wat want ik hou helemaal niet van bloedprikken en als het dan al weinig nut heeft dat prikken zie ik het helemaal niet zo zitten :shifty:

:dance: :dance: :dance: jippie m’n mannetje heeft nu ook vakantie :dance: :dance: :dance: :dance:

en komt dan eindelijk weer in Rotjeknor werken :dance: :dance: :dance:

wat betekend

*dat we op woensdag heerlijk saampies (of met Luna erbij) in de stad kunnen lunchen (op woensdag krijgen ze geen lunch op de zaak :wink:)

*en dat hij gewoon elke dag 18.00 thuis is ipv 18.30-19.00 :dance: :dance:

wat fijn angel!!! :dance: enne nog gefeliciteerd met de nieuwe baan van Darius! (volgens mij nog niet eens op gereageerd :shifty: )

ik ga hier eens beginnen met eten maken :shifty:

Angel :hug: ik kan me voorstellen dat die opmerking net ff iets te veel was :-

Wat raar dat ze niet eens tijd hebben om te bellen voor de uitslag :shock: :shock: het is maar goed dat je zelf gaat bellen. Hopelijk heb je gister/vandaag je ei gehad want dan kan het wel eens raak zijn :pray: :pray: :pray:

Yeehhhhhhh wat fijn dat Darius nu iedere dag optijd thuis is :dance:

Amy: wat een goed nieuws zeg :dance: :dance: :dance: :-

:roll: ben nu al een paar dagen opzoek naar een aquarium maar lijkt wel of ze nu alleen groter en kleiner verkopen :roll: (op mp)

nu heb ik misschien een aquarium gevonden maar zet die **** de afmetingen er niet bij :roll: en zoveel verstand heb ik nu ook weer niet van aquariums :lol:

volgens mij mogen wij geen axolotls hebben :lol: :lol:

dit monstertje dus :inlove: