1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

Ons show-topic

mogguh

zow vandaag ga ik Luna naar opa en oma brengen en het laatste stukje van de kast afmaken :dance: :dance: :dance:

tevens ook het moeilijkste stuk door die schouw (hoop zaag werk)

:dance: :dance: :dance: de planken zijn af!!!

ik vul het deeltje wel alleen hoor 8) :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

vandaag een dooie kikker gevonden :frowning: stomme beest was uit het aquarium ontsnapt)

Sorry maar ik ben de afgelopen dagen ook een beetje erg druk geweest :oops:

Zondag was best gezellig, ik heb leuke dingen gekregen, zoals een pandora armband :dance: ik heb ook al wat bedels bij gekocht hihihi

En vanmorgen ben ik met een vriendin naar de stad geweest om nog wat spelletjes bij te kopen van de cadeau bonnen die in gekregen heb.

En daarna ben ik ff op kraamvisite geweest van een andere vriendin die op 4 augustus is gevallen, en wat heeft ze een lief klein meisje gekregen :inlove: :inlove: (ik wil ook zoooo graag een meisje :inlove: )

En we zijn met Luca bij cb geweest, hij weegt nu 8310 gram en is 72 lang :dance:

Luca lijkt ook een beetje verlatingsangst te hebben, hij gaat steeds brullen als je ff weg loopt :think:

Angel wat heb je dat goed gedaan :thumbup: wat moet er verder nou nog aan de kast gebeuren?

Ahhh zielig een dode kikker :cry:

Amy; 35,2 weken alweer :shock: wat gaat het snel :shock: Het duurt niet lang meer :dance:

Hebben jullie alles al klaar?

Loessie: dus bij jullie moet er ook nog wel wat gebeuren?

Hier moet ik ook op zolder nog wat dingen schilderen, en Gerard heeft nu vakantie dus die gaat ook nog ff wat dingen afmaken. Maar jammer genoeg is je huis nooit klaar :roll:

Monique: meisjes zijn niet zo lief hoor :silenced: :oops: (of is het gewoon de leeftijd :think: :lol: )

voor het mooie zou de muur erachter nog geverfd moeten worden :lol: (maarja als die kast gevuld is zie je die muur ook niet meer toch :angel: )

en ik moet nog even een paar mdf planken beplakken met plakplastic

en dan moeten er schuifdeurtjes voor komen (heb mooie platen kalk eiken gezien die mooi voor deurtjes door kunnen :smiley: alleen nu kijken of Darius het ook mooi vind)

en dan moet ik als er weer ruimte is op zolder de andere kant nog maken :wink: de kast is nu nog maar voor 2/3 af :mrgreen:

maar aan die kant liggen nog zo’n 18 pakken laminaat :shock: :shock:

Angel: haha ik heb wel eens vaker gehoord dat meisjes in het algemeen niet lief zijn :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ik heb zo het idee dat ik de volgende keer weer een jongen krijg :think: geen idee waarom!

Wij hebben ongeveer ook zo’n kast die jij aan het maken bent (kleding kast) het geraamte daarbinnen hebben wij ook nog… alleen zitten er mooie schuifdeuren voor :mrgreen: Idd daarbinnen kun je toch niet zien als er deuren voor zit.

:mrgreen: :mrgreen: hier komen ook nog deuren voor hoor :lol: :lol:

en de kledingkast komt bij ons aan de andere kant van de zolder :smiley: een inloopkast van 1.10 diep ongeveer

maar dat word een werkje voor Darius ik hou niet zo van muurtjes metselen heb ik zeer weinig geduld voor :shifty: (scheelt dat hij over een weekje ongeveer vakantie heeft hahahahahahaha)

ik heb totaal geen beeld bij wat de volgende evt zou kunnen gaan worden :shifty: 8)

ik hoop op een meerling :lol:

voor Luna wilde ik heel graag een jongetje maar nu lijken mij allemaal meiden ook wel leuk (nouja leuk… :wink: :stuck_out_tongue: )

@Angel & Luna wrote:

ik heb totaal geen beeld bij wat de volgende evt zou kunnen gaan worden :shifty: 8)

ik hoop op een meerling :lol:

voor Luna wilde ik heel graag een jongetje maar nu lijken mij allemaal meiden ook wel leuk (nouja leuk… :wink: :stuck_out_tongue: )

2 meiden is ook erg leuk hoor Angel!

maar ze kunnen idd erg bichey zijn!

we hebben het met NOa ook niet altijd even makkelijk…

En wat ben jij mega crea met die kast zeg, dat zou ik echt niet zelf voor elkaar krijgen!

Bigsby, nog gefeliciteerd met je verjaardag, had ik even gemist, sjorry

angel; mooi hoor die kast zo!!

monique; ja snel he… hebben alles af, alleen gordijntjes moeten nog binnen komen :slight_smile:

Sorry dames, Ik ben een beetje aan het verwaarlozen he :? Ik heb het erg druk, ik werk deze week 40 uur zodat ik volgende week een paar dagen vrij ben.

Marco is nu nog vrij dus ik hoef niet naar huis voor de kindjes.

Volgende week vrijdag ga ik weer op oefening tot de donderdag erop en daarom wilde ik daarvoor een aantal dagen vrij zijn.

Even zitten voor een heel verhaal wordt hem nu dus ff niet…

:-*

Angel: mijn complimenten voor de kast. Heb je super gedaan :thumbup: :thumbup:

Jammer van je dode kikker. :hug: voor de familie van de kikker.

Francis: Veel plezier op oefening. En wel heftig een werkweek van 40 uur. Wel lekker dat Marco lekker thuis is.

3meiden is ook helemaal geweldig. Nu moet ik zeggen dat ik 2 heel makkelijke meiden heb en 1-tje die redelijk makkelijk is. Dus een 4-de meid zou ik niet erg vinden. (al hoe wel een jongen wel mijn voorkeur heeft :silenced: ssssttt niet verder vertellen hoor!)

Ga naar bedje toe, morgen weer om 5.00 uur mijn nest uit om te werken.

bedankt voor de complimenten :mrgreen:

Esther: voor Luna lijkt het mij geweldig een zusje voor haar maar voor mezelf :think: :lol: :lol:

Francis: zo druk aan het werk zeg

veel plezier op oefening iig

Gerdy: o o o voorkeur hebben he :naughty: (heb ik ook hoor ssssttttt)

zo we zijn weer even boven bezig geweest met de kast wel te verstaan 8) :lol: :lol:

Darius heeft het plakplastic aangebracht en moet morgen nog 1 plank beplakken :smiley:

ik heb het gereedschap uitgezocht (en ben tot de conclussie dat ik teveel heb :lol: :lol: neemt echt veelste veel ruimte in beslag :? dus moet even iets anders gaan verzinnen daarvoor)

morgen hoop ik de voor zolder te kunnen gaan uitzoeken en in de kast te gaan leggen :smiley:

en volgende week hoop ik Luna haar kamer te kunnen gaan doen :shifty:

ik wou eerst een speelkamer gaan maken voor haar (weet niet of ik dat verteld had hier) maar van dat id ben ik afgestapt :angel:

ze heeft een behoorlijk grote kamer nu al (haar kamer is 4.50 lang en het ondiepe gedeelte (ze heeft een L vormige kamer) is 2 meter en het diepe gedeele 3.50 )

dus ga ik op het lange gedeelte 4.50 een hele grote kast maken :mrgreen: (60 cm hoog ofzo zodat het gelijk een werkblad is) en dan zet ik daarbovenop al haar grote speelgoed (poppenhuisje en dat soort dingen) en dan in de kast zelf bakken met speelgoed (naja met de tijd komt er wel een foto :angel: )

maar goed voor de komende periode dus genoeg klus plannen :mrgreen: de andere klusplannen staan genoteerd in de agenda :angel: :shifty: :oops: 8) :lol:

en onze oude slaapkamer word dan dus de meerling babykamer

Heb een kl*tenacht achter de rug. Inge heeft sinds kort groente en fruithapje. Gisteren had ze worteltjes en dat vond ze zo erg lekker dat ik haar teveel heb gegeven denk ik :oops: Ze heeft van 2.00 uur tot 4.55 uur bij mij in mijn armen liggen huilen en helemaal overstrekken. Voor die laatste 5 minuten ben ik maar niet meer naar bed gegaan. Heb net op de bank even heel diep geslapen, maar daar word ik ook niet vrolijk van. Heb nu het gevoel dat ik niet wakker kan worden. Vanavond maar vroeg mijn bed in om lekker te :zzz:

Gerdy :hug:

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: nog 2 1/2 week :zzz: :zzz: :zzz:

wou dat ik behang had dan kon ik Luna erachter plakken :silenced: :oops:

Angel: behang lenen? :lol: :lol: :silenced: oh sorry ik heb geen behang :angel:

Wat dacht je van een drieling? en allemaal meisjes :lol: :lol: :lol:

Gerdy: ik kan me voorstellen dat je een voor keur hebt, je hebt al 3 meiden!

Esther: bedankt! :lol: hoe gaat het nou met jou? en je man?

Amy: fijn dat je alles (op de gordijnen na af hebt) mooi optijd hoor :thumbup:

Francis: 40 uur is wel veel, maar als je daarvoor een paar dagen vrij kunt krijgen…

even egoberichtje :frowning:

we hebben bij de septembermama’s een vlindertje gekregen…

Heske is vandaag bevallen van haar dochtertje Lente :vlinder:

:frowning: