1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

ik hoop ook dat het nu eindelijk eens raak is mag ook wel toch nu Darius goed zaad lijkt te hebben :lol: :pray:

ja…ik ga ff koken…weinig zin in eigenlijk :oops:

Angel: nu nog koken? :shock:

Wat een grappige beestjes, het lijken wel aliens :lol: :lol:

Luca kan sinds gister zitten :dance: en vandaag deed hij het weer :dance:

En hij kan ook al voorruit komen :dance:

Monique :clap: :clap:

mooie/leuke vakantie foto’s trouwens had ik nog niet op gereageerd :oops:

ja Luna is vandaag bij opa en oma wezen spelen en eten en Darius komt als het goed is zo thuis met Luna dus vandaar zolaat eten :oops: (haalt haar gelijk op uit z’n werk)

het zijn salamanders alleen zijn ze in de larvale stadium blijven hangen je kan ze als het goed is wel salamander laten worden maar dan gaan ze na -2 jaar al dood en in het water kunnen ze 20-25 jaar worden :shock:

Angel: Tanx :mrgreen: ik heb nog veel meer foto’s, vooral nog van de omgeving maar het is zo’n werk dat verkleinen :oops: .

Jeetje wat kunnen ze in het water lang leven :shock: ik vind het leuke beestjes. Heb je die nu al? en hoeveel?

?? hoe doe je die foto’s verkleinen dan?

en wat voor windows heb je? (het kan namelijk heel snel :wink:)

ik heb ze nog niet ik moet een 80 cm aquarium zien te vinden dan wil ik er 2 hebben :mrgreen:

ik heb nu een “te klein” aquarium dat moet tevens ook een filter aan worden voor het grote aquarium want die is lek :lol: (dat filter dan he) dus ipv het water te zuiveren word het nu gewoon rond gecirculeerd :wall:

Ik doe dat met picture manager, het gaat ook wel snel maar dat kan volgens mij maar 1 foto per keer :think:

Heb jij nu een te klein aquarium? wil jij hem nog groter dan? :shock:

Angel, wat balen dat het filter stuk is.

En ik vind die monstertjes echt wel leuk :mrgreen:

Amy, goed nieuws van je vader!!

Bigsby, Luca is een leuk ventje zeg! :inlove:

En wat goed dat hij kan zitten!

Hele leuke foto’s ook.

@bigsby wrote:

Heb jij nu een te klein aquarium? wil jij hem nog groter dan? :shock:

:lol: :lol:

ik heb 2 aquariums 8) 1 van 160x70x70 en een kleintje van 60x30x40 :wink:

die kleine moet dus 80x40x50 worden :mrgreen: en dan is ikke weer helemaal happy :dance:

Noemi: ja behoorlijk balen af en toe stopt hij met water spuiten en als ik hem dan aan en uitzet spuit hij een heleboel rommel het aquarium in :wall: (gelukkig staan er 2 filters op het aquarium dus het water word wel gefilterd :wink:

Angel, ooh, gelukkig, dacht al dat je anders over een paar dagen met allemaal dode visjes zou zitten.

Heb je de HA al kunnen bellen? Of de gyn?

ik ga morgen bellen :wink: ik was vanmiddag niet erg in de stemming om te gaan bellen :wink:

Nee, ok, snap ik.

Ben benieuwd wat er morgen uitkomt.

Maarre, vanavond is het dus rust :mrgreen: , morgen weer gas geven :wink:

:lol: :lol: ja vanavond verplicht rust :lol: (ook dat nog :doh:) en morgen mogen we weer lief zijn tegen elkaar hahahahahahahahaha

het heeft wel wat opzich 8)

Hihihi. Even energie opdoen eh, is nodig! 8)

Ga mijn bedje induiken, morgen weer werken (en overmorgen en dan is het gelukkig weer WEEKEND :dance: )

Trusten!

slaap lekker en werkse :-*

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Had ik al gezegd dat ik moe word van 2 uur flik sporten :silenced:

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

:shock: ik word al moe van alleen het lezen ervan 8) :lol: :lol: :lol: :oops:

gerdy gefeliciteerd heee leuk joh nu hopen dat je niet weer zon hoofdpijn krijgt

amy wow goed nieuws zeg :mrgreen:

angel :hug: toch wel een paar kleine pluspuntjes waar je blij van wordt toch

lijkt me heerlijk om weer samen te kunnen eten

bigsby gefeliciteerd met luca hij kan zitten :dance: :dance: :dance:

ik heb vandaag mn officiele operatie datum gekregen

26 september is t geworden

ben nu al zwenuwachtig!!!

eline is gelukkig weer wat beter ze eet ook weer gelukkig

ze hoest nog wel maar daar hebben we gelukkig hoest siroop voor gehaald

die hub vervolgens vandaag op het kdv heeft laten staan :?

gelukkig heeft schoonpappa een nieuwe gehaald

weliswaar ander spul maar t helpt wel !!!

ik ga nu lekker me bedje in want ben gebroken

eline kwam vannacht een paar keer en klaar wakker he hoop dat ze vannacht wat doorslaapt

slaap lekker

loessie, its gemist denk ik, waar moet je aan geopereerd worden dan? :think:

ben trouwens benieuwd hoe het met Sabje is :think:

op Di 12 Feb 2008 was haar laatste post:

hoi hoi,

tijdje niet geweest ivm verhuizen en geen interpret.
af en toe wel ff gelezen.

gefeliciteerd amy en luna1,beetje laat.

noemi gefeliciteerd met je prachtige zoon.

gerdy spannend bijna uitgeteld..

als goed is heb ik over paar weken weer internet. achterlijk dat dat allemaal zo lang moet duren.

ik woon nu net week in het nieuwe huis,helemaal toppie.
vandaag tv aan gevraagd moet 2 weken wachten voor we pas tv kunnen kijken en daarna kunnen we pas internet aan vragen,net zo vaag,maja.
verder dus erg druk geweest met verbouwen 2,5 maand bezig geweest.
in de tussen tijd allemaal weer onderzoeken gehad in ziekenhuis omdat 14 weken heb gebloed?het was geen menstruatie volgens gyn?maar wat dan wel?ze dachten poliepen,maar de echo zag er mooi uit..ik heb erg veel last van mij buik en rug gehad. ze laten me wel lekker aan klooien.
bij de echo had ik stiekem de hoop dat ik misschien zwanger zou zijn maar ja ik wist eigenlijk wel beter.
mijn rechte eierstok konden ze alweer niet vinden,toen ik aan gaf dat dit de vorige keer ook al zo was,zijn ze toch maar gaan zoeken(niet prettig) maar ja ja hij zit er.
mijn darmen zijn vol/dik en zat de eierstok mooi tussen verstopt!? ze zagen allemaal eiblaasjes,helaas geen eitjes voor mij!
ik moet zeggen dat ik het steeds moeilijker ga vinden en mij angst steeds groter word.
ik wil er niet zoveel aan denken,maar het gebeurt gewoon.
als ik baby zie moet ik me echt inhouden want moet dan bijna huilen..pfff ach ja het is nu bijna 14 maanden dat ik de pil heb laten staan en nog geen 1x ongie geweest uit mijzelf. zou het ooit nog gebeuren,ach ja posi blijven.
15 febr moet ik weer naar gyn,ben benieuwd.

ik hoop dat gauw weer internet heb en dat ik vaker kan komen.

nou groetjes sabine

ja ik ben ook benieuwd naar sabje :think:

wij gaan vandaag naar ballorig :dance: :dance:

leuk angel, veel plezier!!!