Hellen: jeetje al 5 dagen overtijd :shock: baby mag wel snel komen nu!
Hoe gaat het verder met jou?
Ach, gaat eigenlijk wel goed met me. Ben gisteren nog geweest aquajoggen. Maar heb wel gezegd dat het nu de laatste keer was. :mrgreen:
Ik kan nog aardig wat, maar benw el erg lui.
Slapen 's nachts is iets minder. Ben iedere nacht standaard 2 uur wakker. maar ja, dat ben ik straks met de voedingen ook, dus ik probeer er maar aan te wennen.
Nee, klagen wil ik niet. Dus we gaan maar gewoon verder.
jee hellen ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren en laat het ons wel snel weten he!!!
was je met dionne ook te laat eigenlijk???
ik heb ook 12 dagen overtijd gelopen ik kon nog wel maar je bent zo benieuwd naar de kleine in je buik.
ik denk dat de kleine zich in t weekend gaat laten zien!!!
@noemie heerlijk 7 maanden verlof,
hier gaat alles super, beebje groeit goed aantal dingen zijn helemaal goed gekeurd. Vrijdag de officieel 20 week echo. Maar mijn gyn. is helemaal tevreden.
@Hellen ik denk dat je voor het weekend je beebje in je armen hebt.
Bigsby super hoor van Luca
Nou, ik denk niet dat ik beebje voor het weekend in mijn armen heb.
Ben net terug van de vk en nog steeds niet stripbaar. Bmm was wel weer iets weker, maar lag nog ver terug en nog geen ontsluiting…
En un heb ik het officieel gehad. Vrijdag een CTG en naar de gyn. en dan vermoedelijk maandag weer. NU wil ik dus niet meer he.
Hellen :hug:
een beeld zegt meer dan woorden:
woooooooooooooooooow super Gerda Gefeliciteerd :dance: :dance:
Gerdy: gefeliciteerd!
Ik ga nu 9 maanden duimen voor een redelijke zwangerschap zonder te veel aanvallen.
whaaaaaaa gerdy wat goed!!! :shock: :inlove: gefeliciteerd!! :inlove:
wens je echt een superzwangerschap toe!!!
Gefeliciteerd Gerdy!!
Gerdy, Gefeliciteerd!!! :dance:
Karin, Wat fijn te horen dat het goed met je gaat :-*
Hellen, Kom op meis nog even en dan is het zover, die paar dagen moet je kunnen volmaken toch! Ik ken het gevoel hoor Brian was oo 8 dagen te laat
Kom net terug uit de stad heb nieuwe lenzen en ik kan morgen mijn bril ophalen daar moesten sterkere glazen in.
Gerdy: joepie!!! van harte gefeliciteerd :dance:
Hellen: :hug:
Luca was gister weer tot 22:30 uur op :shock: hij had 3 kwartier geslapen en toen werd hij luid gillend wakker, geen idee wat er mis was. Hij was ontroostbaar dus hebben we hem er ff uitgehaald en wat roosvice gegeven en toen weer in bed geschoven. Toen was het stil…
Ik heb geen idee waarom hij de laatste tijd zo lang op is s’avonds :?
gerdy: gefeliciteerd
opgelost
Angel :hug: :hug: :hug:
Ik denk echt niet dat Hellen het zo bedoelde hoor.
En ik hoop dat het nu met de clomid raak voor je is, het heeft nu lang genoeg geduurd. Wanneer mocht je nou terug? Dag 21 toch? Wanneer is dat?
Lieve Angel, je hebt helemaal gelijk maar ik denk niet dat ze het zo bedoelde :hug:
ze zal het misschien niet zo hebben bedoeld maar komt heel hard aan zoiets echt heel hard…
volgende week woensdag mag ik bloedprikken en dan de 11e september krijg ik pas de uitslag
Angel, snap het hoor meis!
Maarre, pas 11 september de uitslag van het bloedprikken? Waar slaat dat op??? Dat is toch veel te laat??
Dan weet je zelf ook wel al hoe of wat. Waar is dan dat bloedprikken voor nodig?
Vind het trouwens ook gek dat ze niet met echo’s werken :think:
Ik heb een echo gehad en bloedprikken. Toen zagen ze dat mijn ei op springen stond en toen moest ik klussen (nouja, moest niet natuurlijk, maar dan had de clomid ook geen zin :mrgreen: (even grapje tussendoor)). En daarna bloedprikken en de dag erna (was het geloof ik) kon ik bellen en zeiden ze dat ik een eisprong had gehad.