1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

:lol: :lol: :lol: ja ze zijn ook heel lief en schattig achter glas 8)

Bigsby, welkom terug! Heerlijk dat jullie het zo lekker gehad hebben!

En Luca die dus wil rollen ipv zijn luier om laten doen, vervelend!

En stinkie is weg :dance: :dance: :dance:

Angel, aaaaaah, een springende garnaal, bah! :shock:

Nou, mijn eerste werkdag zit er dus op. Was vanmorgen even moeilijk om mijn kleine mannetje achter te laten op het kdv. Maar het is heel goed gegaan met hem. Hij heeft goed geslapen, netjes gegeten en de andere kindjes eens goed bekeken. Toen ik hem ging halen reageerde hij niet echt, pas toen hij thuis was ging hij naar me lachen.

Eenmaal thuis hem eten gegeven en in bed gestopt en we hebben hem gewoon niet meer gehoord, zo moe was hij.

Noemi: fijn dat stinkie weg is :dance:

en fijn dat je dag is meegevallen en dat de kleine het ook naar z’n zin heeft gehad op kdv

:cry: ik heb weer galstenen :cry:

@Angel :hug: :hug: :hug: Hopelijk wordt je er snel aan geholpen

Noemi, fijn dat je mannetje zo goed doet op kdv (had je zo lang verlof?)

:dance: Stinkie weg

whaaaaaaaaaahahaha oja stinkie!! wat fijn noemi dat ie weg is :mrgreen: :dance:

angel :hug:

zal hier ook ff update plaatsen… mijn ouders zijn zondag thuisgekomen van vakantie Italië, maar mn vader had laatste week zo’n last van opstoppingen in darmen, ontlasting wou niet komen enzo… zondag meteen naar dokter geweest en nu ligt ie in het ziekenhuis :frowning: Ze hebben na meerdere onderzoeken een plekje op zijn lever gevonden, hij krijgt vandaag bioptie en morgen daar de uitslag van :frowning: de ontstopping weten ze nog niet waar dat vandaan komt, had er vandaag nog steeds last van, dus nadat hij zondag al een klysma had gekregen vandaag ook weer een…

duimen jullie mee dat er niks ergs is? :frowning: :pray:

Amy: :hug: ik ga voor jullie duimen hoor

even over gisteren avond het is misschien m’n maag

volgende week krijg ik gelukkig die maag onderzoeken dus even afwachten

Hallo allemaal.

Amy, Oh wat spannend zeg :? hopen dat het iest onschuldigs is!!

Angel, Heb je nu weer zoveel pijn?

We zijn net terug van het cb Joël woog 8480 en Chayenne 8880 Joël was 70.5 cm en Chayenne 70 Hij heeft haar dus gewoon ingehaald en dat met een achterstand van 6 cm!!

Ze deden het prima en Chayenne was zelfs erg vlot omdat ze nu al kon tijgeren ( de juiste kant op )

Toen ik ze aan het aankleden was nog iets grappigs, er komt een man binnen en die komt naast me staan, ik keek hem aan zie ik dat het Theo Maassen is Dat is nou niet iemand die je daar verwacht, we hebben een tijdje geklets over tweelingen en toen hield hij de deur open en kon ik makkelijk met 2 cosys naar buiten lopen haha ik vond het wel grappig.

Francis: zo netjes dat hij zo goed is gegroeid :thumbup:

en dat verwacht je zeker niet haha :smiley:

nee ik had gisteren iets minder pijn dan de andere keren zelf denk ik dat dat komt omdat ik vrijwel direct naar de wc ben gegaan om m’n vinger achter in m’n keel te stoppen :shifty:

nou de medicijnen die ik gisteren had gehad mocht ik dus uiteindelijk niet slikken :lol: :lol: :doh:

en zijn ook eigenlijk beetje vage medicijnen die medicijnen slik je eigenlijk als je dus “altijd” pijn je maag hebt en niet zoals ik een “aanval” krijg :wall:

net eventjes bij geslapen :lol: Luna had ik met speelgoed sapje en chippies op haar kamertje gezet 8) maar dat werkte niet die kwam elke keer speelgoed naar mij brengen en chippies allemaal heel lief en aardig maar pffff

toen uiteindelijk wilde ze de blokkendoos naar mijn kamer verhuizen :shock: dus na 10x nee te hebben gezegt was ik maar m’n bed uitgegaan om haar tegen te houden :shifty:

gaat ze stampvoetend naar ons bed hahahaha gaat op Darius z’n helft liggen en daar ligt ze nu nog steeds :inlove:

oh ff showen :mrgreen:

:inlove: :inlove:

Amy ik zal heel hard voor je vader duimen :thumbup: :thumbup:

Angel: heb je nou wel of niet galstenen? :think:

Noemi: wat fijn dat Ray het naar zijn zin had op het kdv, Misschien laat je hem morgen dan wat makkelijker achter, de eerste keer is altijd moeilijk.

joepie stinkie is weg :dance: :dance: :dance:

Francis: wat een mooie foto :inlove: en dat Joël haar heeft ingehaald zeg :shock: wat heb je hem te eten gegeven?? pokon zeker hihihihihi

dank jullie meiden :-*

ohhhhhhhhhhhhhhh francis wat een scheetjes :inlove: :inlove: :inlove:

ik ben heeeeeeeeeeeeerlijk van mijn verlof aan het genieten!!! :mrgreen: :dance:

Karin, ja, was gisteren mijn eerste werkdag na 7 maanden!

Hoe gaat het met jou?

Amy, heerlijk dat je zo van je verlof geniet!

En ik zal meeduimen voor je vader hoor. :hug:

Francis, wat groeien ze goed! En Joël die Chayenne heeft ingehaald, echt super hoor! Nu nog die 400 gram qua gewicht inlopen! :mrgreen:

En wat leuk dat je naast Theo stond! Grappig dat jullie zo hebben zitten kletsen. En dus een echte gentleman dat hij de deur voor je openhield!

En die foto :inlove:

IK WIL ZE WEER IN HET ECHIE ZIEN!!! :mrgreen:

Angel, ben benieuwd wat het nu is.

En hebben ze je gewoon de verkeerde medicijnen vorige keer gegeven?

Wat fijn dat Luna uiteindelijk toch is gaan slapen zodat jij ook wat hebt kunnen bijslapen!

Bigsby, ja, vandaag ging het wat makkelijker. Scheelt echt als je weet dat hij het er naar zijn zin heeft.

Ik heb hier een paar vakantie foto’s :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55076&postdays=0&postorder=asc&start=990

Noemi, Sorry ik weet dat ik weer langs moet komen maar ja ik moest weer zo nodig naar Duitsland he :mrgreen:

Bigsby, Ik zag de foto’s en kan Luca nou al staan of was het nep :stuck_out_tongue:

Amy, Geniet er nog maar ff van ja :mrgreen:

Francis: hihihi Luca kan al staan, maar alleen als je hem zo vast hebt :mrgreen:

Maar vandaag heeft hij wel voor het eerst alleen gezeten :dance: :dance:

angel :hug:

amy i kduim voor je

francis wat een poepies zeg maar ze gaan wel steeds minder op elkaar lijken of is dat bedrog???

i kga nu ff een nieuwe serie kijken op net 5 pushing daisys

doei

loessie: ik ben benieuwd of die nieuwe serie wat is :think:

Nou, ik zal ook nog maar eens wat van me laten horen. :oops:

het schiet er behoorlijk bij in. Ik schrijf veel bij mijn maandmam’s op het moment, maar vergeet gewoon om ook nog verder te kijken.

Tja, wat zal ik zeggen. Ik loop nog steeds rond en het is nog steeds rustig hier. Dus ben erg benieuwd wanner er nu eens iets staat te gebeuren.