@bigsby wrote:
Ik meld me ook af, wij gaan morgen ochtend al redelijk op tijd weg naar Schiermonnikoog, en we komen maandag ergens weer terug. Ik heb er echt zin in :dance:
oo je gaat lekker weg, veel plezier joh!! :dance:
@bigsby wrote:
Ik meld me ook af, wij gaan morgen ochtend al redelijk op tijd weg naar Schiermonnikoog, en we komen maandag ergens weer terug. Ik heb er echt zin in :dance:
Esther: 1 september begint de psz weer :dance: dan is het 4 dag delen RUST!!! :silenced: :oops: :shifty:
nessie gaat niet door omdat ze niet bij visjes kunnen (alles wat in hun bek past dat eten ze op :shifty: nu heb je dat met een aantal andere vissen natuurlijk ook wel maar deze moet ook nog in koud water gehouden worden dus moet dan apart in een ander aquarium :?)
nu had ik dan nog zoiets van dan kunnen ze evt wel in het kleine aquarium maar zo schattig vind Darius ze toch niet :lol:
@Angel & Luna wrote:
Esther: 1 september begint de psz weer :dance: dan is het 4 dag delen RUST!!! :silenced: :oops: :shifty:
nessie gaat niet door omdat ze niet bij visjes kunnen (alles wat in hun bek past dat eten ze op :shifty: nu heb je dat met een aantal andere vissen natuurlijk ook wel maar deze moet ook nog in koud water gehouden worden dus moet dan apart in een ander aquarium :?)
nu had ik dan nog zoiets van dan kunnen ze evt wel in het kleine aquarium maar zo schattig vind Darius ze toch niet :lol:
:mrgreen: :mrgreen: ach 1 ding scheelt vanaf volgende week donderdag is Darius ook vrij dus dan heb ik het wat makkelijker :dance:
:dance: :dance:
ik heb baby kersenbuikjes
8) :lol: :lol: :lol:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kersenbuikjesbaby’s.
Hier gaan de oudste 2 maandag weer naar school. Van mij had de vacantie nog wel eventjes mogen duren hoor. Maar planmatig met oppas is het wel weer beter :thumbup:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, verlof!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
zo dat moest er eerst ff uit :shifty: :oops: :mrgreen:
:dance: :dance: :dance:
hallo allemaal
Ik heb nu eindelijk weekend maar van rusten komt nog niet veel terrecht want we gaan dit weekend de laatste zolderkamer opknappen zodat het een mooie slaapkamer wordt omdat mijn broertje hier door de week komt wonen omdat hij hier in Eindhoven gaat studeren.
Angel, Joepie baby’s :mrgreen:
Amy, Jaaaah eindelijk!
Ik moet nu gaan risken, ze zitten op me te wachten
Francis: gezellig klusze :mrgreen:
Zo, wij zijn weer thuis. Zijn lekker een paar daagjes naar zee geweest.
Hebben ontzettend mooi weer gehad en echt even genoten.
Vandaag laatste dag en morgen weer voor het eerst werken. Heb het er moeilijk mee. Het enige dat me een beetje op de been houdt is bedenken dat het maar voor 2 dagen is en dat ik dan weer een dag thuis ben. Echt erg, ik weet het!
noémi :hug:
fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!! alleen wat vervelend dat je je nu zo rot voelt over het weer moeten gaan werken wat je zegt het is maar voor 2 dagen, daarna weer lekker een dagje vrij, daar moet je je aan vasthouden!
:hug: :-*
Noemi: lekker dat jullie er even tussenuit zijn geweest
en ka mij wel voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt om weer te gaan werken :hug:
vond ik ook toen Luna nog kleiner was en ik af en toe een weekendje naar de markt moest
nu vind ik het heerlijk als ik een dagje zonder Luna zit maar dat heeft denk ik meer met haar leeftijd te maken
Angel, ja, hij is nog zo klein eh. En ik weet dat hij het naar zijn zin gaat hebben op het kdv hoor, hij vind andere kindjes fantastisch, kan hij lekker observeren (doet hij graag). Maar toch, voor het eerst sinds bijna 7 maanden niet meer samen met mijn kleine mannetje.
Wel eens voor een paar uurtjes, maar dit is gewoon een hele dag :shock: Heb echt het gevoel dat ik hem bijna niet meer ga zien. Hij is volgens mij doodmoe van het kdv, krijgt eten en dan meteen zijn bed in tot de volgende ochtend.
En van de verhalen te horen over Luna kan ik begrijpen dat het wel eens lekker is een dagje zonder haar :mrgreen:
Hoe gaat het met de babyvisjes?
En clomid is allemaal ingenomen? Dus nu gewoon om de 2 dagen klussen :mrgreen:
oh ik heb vandaag gelachen trouwens
ik heb vandaag op de markt gestaan (nee dat was niet zo grsappig )
en Darius kwam langs met Luna
dat was zo rond 12-13.00 (Luna word meestal zo rond 8.00-9.30 wakker)
zegt ie pfffffffffff ik word zo moe van dat kind pffffffffffffff nu snap ik hoe jij de hele dagen zit hahahahahahahahahahahaha (ik klaag de laatste dagen nogal dat het tijd word dat school weer begint maar dat is nog 2 weken…)
en dan had hij nog maar een halve dag of nog niet eens erop zitten hahahahahahahahahahahahahahaha
Noemi: ja alle clomid geslikt nu om de dag verplicht lief doen tegen Darius :shifty: :mrgreen: :mrgreen:
nog 3 dagen!!! en dan heeft Darius vakantie :dance: :dance: en dan vanaf 1 september gaan we gewoon sávonds als een gezin avond eten :o :shock: :o :shock: :o :shock: :dance: :dance: :dance:
babyvisjes gaat goed trouwens :thumbup:
angel:fijn zeg eindelijk weer samen eten
gefeliciteerd met je guppies
noemi :hug: lastig hoor weer de 1e werkdag maar je zult merken dat het toch ook wel weer fijn is om weer onder de volwassen mensen te zijn
en voor de kleine is het ook goed om eens andere mensen te zien :mrgreen:
hier is eline beetje ziek ze heeft gister niks binnen gehouden en haar hele bedje snachts onder gespuugd
vanmorgen wilde ze geen fles om 7 uur en na 2 slokjes wilde ze alweer slapen
om10 uur was ze weer wakker en heb ik haar een fruithapje gegeven die ging er gelukkig wel in
daarna was ze weer heel erg moe en had ze ook 38,5 verhoging
heb haar weer in bed gelegd en ze heeft tot 1300 uur geslapen toen heeft ze gelukkig wel een paar stukjes brood gegeten en wat sap gedronken
smiddags nog even getempt en nu had ze 39.4 gaat wel snel omhoog
om 1500 uur heeft ze nu wel haar fles leeggedronken gelukkig en heeft ze daarna weer geslapen tot 18.15
groente wilde ze totaal niet heb 2 hapjes gegeven en die kwamen er meteen weer utizetten :?
om half 8 heeft ze haar fles wel gelukkig weer leeggedronken en viel ze meteen weer in slaap bij mij in me armen :inlove: :inlove:
om 20.30 heb i khaar maar naar boven gedragen en na t avond ritueel is ze weer als een blok in slaap gevallen
ben benieuwd hoe t vannacht gaat ik hoop dat haar koorts een beetje gaat zakken want ze had nog voor ze naar bed ging nog 39,2 en ik heb haar maar een zetpilletje gegeven
ze ligt nu nog wel te hoesten maar is nog niet huilend wakker geworden zoals gister avond.
hoop dat ze morgen weer wat is opgeknapt anders ga ik de ha maar even bellen denk ik
Ik ben er weer!!!
Het was erg gezellig maar helaas weer veel te snel voor bij, en we hadden ook zo’n mazzel met het weer :dance:
We hadden een super mooie kamer, een hele ruime :o
We hebben veel gewandeld want het is echt een mooie omgeving, en Luca is me toch veel wakker geweest :shock: . Ook hebben we lekker met Luca gezwommen, we hebben zo’n nijntje band gekocht en hij vond het erg leuk daarin en dan in het grote bad :inlove: Daar hebben we filmpjes van gemaakt en die laat ik nog wel zien.
En als Luca lekker lag te slapen dan kon ik beneden naar de sauna (gerard bleef dan op de kamer).
Luca kan nu ook vooruitkomen, hij doet het nog niet vaak maar het begin is er :dance:
Hij is wel heel eigenwijs aan het worden, als je hem wilt verschonen of aankleden dan gaat hij steeds rollen :roll: je kunt je wel voorstellen dat het dan niet lukt hé :?
Hij blijft ook tijdens het eten niet meer rustig, hij wil steeds alles zelf pakken :roll: :lol:
Angel: joepie baby visjes :dance:
Amy: lekker dat je eindelijk verlof hebt :dance:
Heb je nog leuke dingen gepland?
Noemi: jij ook al een lekker weekendje weg gehad?
Hoe ging het op je eerste dag? en is stinkie er nog?
Esther: zullen meisjes nou zo veel erger zijn dan jongens? misschien mag je 2e dan toch maar weer een jongen zijn :lol: :shifty:
Loessie beterschap voor Eline :hug:
Hoe gaat het nu met haar?
Loessie: beterschap voor Eline hoop dat het alweer een stuk beter gaat :hug:
Monique: fijn dat jullie het getroffen hadden met het weer
oh erg bekend Luna werkt af en toe ook zo goed mee met een luier aan doen :roll:
zo net even een paar garnaaltjes van het ene aquarium naar het andere geschept…
de eerste garnaal dacht yeah vrijheid en die sprong zelf het aquarium uit :shock: :shifty: toen lag die nog wat na te springen op de vloer :shifty: dus ik stond even van ehhhhh… help…
in eerste instantie dacht ik ff oppakken en in het bakje gooien maar toen die begon te springen had ik zoiets van slik :shifty:
komt Luna achter mij staan MAAAAAAAAAMAAAAAAAA!!! HEEEEELP!!!
toen heb ik toch maar alle moed bij elkaar geraapt en het arme spingende beestje gevangen :shifty: (heel moedig met in de ene hand een blaadje en in de andere hand een schepnetje 8) :lol: :lol: )
:lol: :lol: :lol: :silenced:
Die foto van die garnaal… die vond ik eigenlijk best grappig, hij lachte gewoon naar je :mrgreen: