hellup, nu is het dus officieel ook volgens het lijstje dat ik als eerstvolgende mag bevallen :shifty:
gerdy; hoop idd niet dat de migraine aan je zwangerschap hangt!! want dan ga je nog lange 35 weken tegemoet :hug:
@Amy82 wrote:
hellup, nu is het dus officieel ook volgens het lijstje dat ik als eerstvolgende mag bevallen :shifty:
:lol: ik kan wel een fictief iemand boven je zetten :P :hug: :-*
@Angel & Luna wrote:
@Amy82 wrote:hellup, nu is het dus officieel ook volgens het lijstje dat ik als eerstvolgende mag bevallen :shifty:
hihihihihi :mrgreen:
Gerdy: het is te hopen dat die migraine aanval niks met je zwangerschap te maken had!
Ik hoop het ook zo. Straks waren mijn schoonouders hier om Inge terug te brengen (die gaat daar maandagmiddag altijd naartoe omdat ik dan eigenlijk werk) en mijn schoonmoeder maakte al de opmerking: "Nou, dat is het zelfde als in je zwangerschap, maar jullie gaan echt niet meer aan een 4de beginnen, dus het zal wel iets anders zijn"En Willian en ik in koor:“Ja, dat denken wij ook” :lol: Ze moesten eens weten.
:lol: :lol: :lol:
pffff heb gevoelige (.)(.) zelfs Darius is opgevallen dat ze “opgeblazen” aanvoelen
ARGH!!! ik wil weten wanneer m’n nod is…
Angel , De spanning stijgt dus met de minuut :mrgreen:
Gerdy, Ik hoop voor je dat het een eenmalige aanbiedfing was
Ik word echt helemaal gek van de situatie tussen mijn ouders. Mijn moeder zei vandaag toen ik vertelde dat ik geen partij wilde kiezen dat ze dat raar vond want ik wist immers wat er allemaal gebeurd was. Ik werd een beetje boos en heb heel duidelijk gemaakt dat ik het ook niet leuk vbind hoe het nu gaat maar ja ik ga geen partij kiezen. Wat later in het gesprek zei ze ja maar je moet begrijpen dat dit geen manier van leven is en al shet zo blijft leeft ik niet lang meer kan ik je vertellen!! :wall: fijn heb ik weer!!
Oh en bij Chayenne vandaag haar eerste tandje door gekomen :inlove: 3 dagen later dan bij Joël
Angel, ik had ook gevoelige borsten, maar dacht ook dat het van de clomid was, maar toen was het dus raak.
Hoop dat het bij jou ook raak is meid!!! :-
Gerdy, balen van de migraine!
Hellen, gefeliciteerd met Jart!
Amy, bijna bevallen :mrgreen:
Bigsby, ooh, wat schrikken van Luca zeg!!
Gelukkig gaat het nu wat beter.
Francis :hug:
Lieve meis, dat is ook echt wel balen dat je ouders zo doen nu. En dat jij dan tussen de 2 vuren gezet wordt, bah! Dat mogen ze echt niet doen :naughty:
Hele dikke :- voor jou!
En dat mensen zomaar aan de spekkies van Chayenne komen! Snauw ze maar goed af :mrgreen:
En J en C een tandje, jaaaaah :dance:
oh ik ben niet erg blij met het nieuwe ritme geloof ik :lol:
maarja vandaag komen ze het gas goed leggen ofzo geloof ik :think:
Darius had Luna wakker gemaakt om 8 uur :lol: arme kind was doodmoe maar wou papa toch nog wel even uitzwaaien :inlove:
en toen papa goed en wel weg was zei ze tegen mij mama Luna moe mag ik naar bed toe :inlove: :lol: :lol:
dus die ligt weer lekker in bed (ben niet jaloers hoor :liar: )
Francis: :hug: jammer dat ze jou erzo bij intrekken :hug:
de spanning stijgt idd maarja ik ga nu maar gewoon rustig afwachten tot morgen iig dan krijg ik telefoon van de gyn
Noemi: hoeveel rondes had jij clomid geslikt? of was het 1e ronde clomid raak?
@Angel & Luna wrote:
@Amy82 wrote:hellup, nu is het dus officieel ook volgens het lijstje dat ik als eerstvolgende mag bevallen :shifty:
heel lief van je maar dat is ook weer niet nodig :mrgreen:
francis; gefeliciteerd met 1e tandjes nu van chayenne! en wat een gedoe met je ouders zeg :hug:
oja, bib! :inlove:
Francis: probeer er toch een beetje afstand van te nemen. Het is ook een emotionele chantage waar je moeder mee bezig is (zeer waarschijnlijk niet eens bewust, maar ze doet het wel).
Mijn ouders zijn nog wel bij elkaar, maar die hebben ook zeer woelige tijden gehad. En mijn moeder had er ook een handje van om dan bij mij te komen klagen over mijn vader. Heb op een gegeven moment tegen haar gezegd, dat ik daar niets meer over wilde horen. Ook zij kwam met de opmerking:“maar je kent je vader toch, jij denkt er toch precies zo over?” Dat ik er ook zo over denk, wil nog niet zeggen dat ik haar kant ga kiezen. Dat kun je nooit van kinderen verwachten. Niet als ze klein zijn en ook niet als ze volwassen zijn. Het blijven je ouders. Op dit moment gaat het heel goed tussen mijn ouders, heel af en toe steken mijn vaders oude karaktertrekken weer de kop op. En als mijn moeder daar over begint, kap ik het gesprek meteen af. Niet altijd leuk voor mijn moeder, maar ik doe er niet aan mee. BASTA!!!
Wat gaaf dat je twins nu beide hun eerste tandje hebben. Ziet er altijd zo koddig (dialectwoord voor grappig/snoezig) uit.
Angel: wat spannend voor je meid. Als het zelfs Darius opvalt, moet het toch wel bijna zo zijn, zegt ze heel voorzichtig Nog even volhouden tot morgen en dan weet je weer meer.
Nou ik ben bezig met duidelijkheid krijgen in onze financiele situtie. Zoals jullie weten stop ik na de geboorte van nr. 4 met werken. We komen geen geld te kort, maar we wilde wel even duidelijkheid over waar ons geld zo’n beetje aan op gaat. MENNNN waar ben ik aan begonnen :doh:
Ik kom er wel uit, maar het is een heel gezoek. Ben dus sinds gisteren ook begonnen met een kasboek bij houden. Dat wordt nog schrikken denk ik op het einde van de maand :shifty:
Gerdy: ja ik denk ook niet meer dat je nog tijd over gaat houden als nr 4 er is, maar een beetje geld overhouden zou ook best fijn zijn :think:
Wat dubbel hé?
haha ik heb me rot gelachen om die opmerking van je sm, ze moest eens weten :lol: :lol:
Angel: jeetje wat spannend zeg! heb je veel van die goedkope testen liggen? zo ja dan kun je altijd zo ff tussendoor testen :lol: :silenced:
Neehoor je moet echt wachten :naughty: :mrgreen:
:lol: :lol: :naughty: :naughty: ik heb nog 7 testen liggen geloof ik ja dus ik kan nog wel even vooruit
Vanmorgen waren mijn schoonouders even opde koffie en weer zo’n leuke opmerking tegen Inge: “Wat zijn we trots op jou, je zult ons laatste kleinkind wel zijn, dus we gaan extra goed van jou genieten.” Ik moest toen toch snel even bij de wasmachine gaan kijken of de was al klaar was, die ik er 15 minuten daarvoor in had gedaan :mrgreen:
Angel: even een compliment voor jou, dat je nog 7 testen over hebt en ze gewoon niet gebruikt :thumbup: :thumbup:
Gerdy: pfff… fijn schoonouders… is het misschien niet gewoon uitlokken omdat ze een vermoeden hebben dat je zwanger bent? dus van die opmerkingen plaatsen in de hoop dat jij uit je slof schiet en je zo verspreek?
ja goed he dat ik ze nog niet gebruik :lol: ik wacht gewoon heel geduldig :liar: morgen even af even kijken wat de gyn zegt en dan desnoods donderdag ofzo testen maar denk dat het pas zaterdag zal worden…
Nee, ze hebben echt geen flauw idee. Ze zijn er echt van overtuigd, dat Inge de aller aller laatste is. Maakt het wel extra leuk vind ik.
Heb trouwens een rijmpje bedacht voor als we het bekent willen maken.Het is dan de bedoeling dat Kelly en Ilse het voordragen:
K: Ik ben nr. 1,
maar voelde me zo alleen.
I: Ik ben nr. 2
maar we waren niet tevree.
K+I: Dit is nr. 3 (wijzend naar Inge)
Maar mama en papa hebben nog plaats op hun knie
Dus eind april volgend jaar komt nr. 4, want die zit hier (wijzend op mijn buik)
Wat vinden jullie hier van? Is het wat?
Heel erg leuk :thumbup:
heb het gedichtje even aangepast. eerst stond er alleen mama, maar ik moet papa natuurlijk ook vernoemen. Want zonder hem was het me niet gelukt :oops: :mrgreen: