1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

jeetje Monique… :hug: dikke knuf, hoop dat Luca snel weer beter is!! :pray: heeft hij nu verder vanmiddag wel wat gedronken? :pray:

zo ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden :shifty:

ik hoop dat ik woensdag iig goed nieuws krijg over m’n ei :wink:

en dan daarna gaan we testen :pray: :pray: :shifty:

oh en morgen ben ik weer home alone :dance: :dance:

Darius z’n 1e dag bij z’n nieuwe baas en Luna weer naar de psz

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…

wij gaan morgen een testje doen :wink:

ik ging net douche en toen kwam er vocht uit m’n tepels (voor ik onder de douche ging dus 8) :lol: )

begin het nu steeds spannender te vinden :shifty:

:? negatief :frowning: hopen maar dat ik te ongeduldig ben geweest en te vroeg heb getest :pray:

bib :zzz:

vannacht ontzéttend slecht geslapen, elk uur wakker, ontzettend kramp in mijn heupen, zere onderrug, bah :frowning:

angel; balen zeg van die test :hug: Hopelijk te vroeg getest :pray: wanneer kon je ziekenhuis ook weer bellen om te vragen of je eisprong had gehad ? :think:

woensdag middag belt het ziekenhuis mij

Goedemorgen allemaal,

Angel, Oh wat zal jij nuin spanning zitten zeg!! Ik vind het zelfs spannend :mrgreen:

Amy, Nog even meis en dan ben je al die rotnachten vergeten!!

Chayenne nu schijnbaar zoveel spekkies heeft dat mensen in de winkel haar in de beentjes knijpen, zo die heeft veel spekkies, lekker hoor HET IS WEL MIJN MOOIE MEISJE JA!!!

Ik ben bijna de hele week in Duitsland alleen maar op de vrachtwagen aan het rijden geweest. Ik had het zo druk dat ik niet eens tijd had om de kids echt te misssen. Ik had pas echt het gevoel dat ik naar huis wilde toen ik op de terug weg in een wegrestaurant een kindje zag, toen wilde ik echt mijn kindjes knuffelen.

Verder is het in de familie sfeerredelijk negatief, mijn ouders zijn nu 4 jaar uit elkaar maar nu is de oorlog uitgebroken. Advocaten over en weer en ik zit er lekker tussen in :frowning: Mijn vader zegt dat hij niet meer kan betalen :?

jeetje francis dat is ook niet niks met je familie :frowning: sterkte :hug:

en ja nog een paar weekjes :inlove: het komt nu écht dichtbij :shifty:

Francis: :inlove: lekker toch spekbeentjes :wink:

:hug: sterkte met je ouders

fijn dat je je kids bijna niet hebt gemist

ik vind het veelste spannend nu… maarja zal geduld moeten hebben :roll:

Amy: begin je al een beetje zenuwachtig te worden?

angel; ja toch wel een beetje hoor, begint ook wel heel spannend te worden :shifty:

wilde zeggen dat het ook raar staat dat ik nu bovenaan het lijstje sta… maar ja had hem nog niet geupdate na Hellen’s bevalling? :slight_smile:

:think: niet? :lol: uh… ik ga eens kijken :lol: en als hij idd niet ge-update is doe ik dat vanmiddag even :oops:

:oops: :oops: heb hem idd nog niet ge-update :oops: :oops:

denk misschien ben ik vergeten hem te uploaden dan maar vanmiddag ga ik hem gelijk updaten en uploaden :-*

Hé Monique: Hoe gaat het nu met Luca? Wil die al weer iets beter drinken?

Ilse heeft met het RS virus in het ziekenhuis gelegen. Een gewone verkoudheidsvirus (maar voor kleintjes kan die wel heel gevaarlijk zijn) die jij en ik waarschijnlijk ook elk jaar een keertje te pakken hebben. En dat is heel makkelijk in het slijm van de kleine te zien.

Angel: Meid, meid, meid. Het is gewoon vreselijk. Ik denk idd ook dat iedereen hier stikkeszenuwachtig is voor jou. Ik was gisteren nog aan het denken, zou ze niet al stiekem een test hebben gedaan? Je hebt het dus gedaan en niet stiekem. Heel erg jammer dat die nog geen duidelijkheid heeft gegeven. Maar het is ook wel erg vroeg hé?!?!?!? Voel je verder nog niets? mijn duimen blijven doordraaien :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Amy: Voor jou komt het eind nu echt in zicht. Nu slaap je niet van alle klachten en strakkies slaap je niet omdat je geweldig kindje verzorgt moet worden. Die nachten zijn veel minder erg dan deze nachten. Probeer gewoon je uurtjes tussendoor te pakken. Want uitrusten moet je nu wel hoor

Heb twee van de 4 foto’s van Inge ingestuurd voor baby van de maand. Ben benieuwd of ze uitgekozen word. Zal toch wel??? Ik vind haar in ieder geval de mooiste die er is.

Gerdy: ik heb gisteren en eergisteren het idee gehad dat ik iets kon ruiken :lol: en dat kan ik al zeker 2 jaar niet meer :shifty:

(.)(.) zijn gevoelig maarja dat kan ook aan de clomid liggen misschien?

ja ik weet het ik ben veelste vroeg :oops: over 3-7 dagen is pas mijn nod geloof ik :oops::oops:

idd Monique hoe gaat het nu met Luca? hoop dat het al een heel stuk beter gaat :pray: :hug:

Angel: spannend!!! nog ff een paar daagjes wachten en dan op nieuw testen, hopelijk was het gewoon te vroeg.

Francis: Wat een nare situatie voor je ouders zeg :hug:

ik het net het kdv gebeld en hij eet en drinkt gewoon weer :dance:

Monique: fijn dat hij weer goed drinkt :dance:

Francis: wat vervelend zeg. En helemaal dat jij er midden tussen in staat. Kan je niet aan beide partijen uitleggen dat jij dat heel erg vervelend vind en niet weet, wat je er mee moet?

Ik heb vandaag een baaldag. Heb vannacht een migraine-aanval gehad en ben wel op, maar mijn hele hoofd zit vol met watten. Mijn zicht is een beetje vertroebelt. Denk dat ik toch Willian maar vraag of hij Inge straks bij zijn ouders op wil halen en mijn moeder of die Kelly van de korfbaltraining wil halen. Durf nu nl. geen auto te rijden.

Angel: je lichaam kan rare dingen met je doen (weet ik uit ervaring). Dat van de clomid weet ik eigenlijkniet. Die ene maand dat ik clomid heb moeten gebruiken, om zwanger van Ilse te worden, was ik dus meteen zwanger. ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: en :pray:

Monique: Wat fijn dat Luca weer aan de betere hand is. Super

zo het lijstje is weer aangepast

Gerdy: wat is jou uitgerekende datum eigenlijk? dan zet ik die volgende keer er ook op :smiley:

balen dat je weer zoveel hoofdpijn hebt gehad :hug:

Mijn uitgerekende datum is 29 april 2009. Ik ga er vanuit, hoop heel sterk, dat deze aanval niets te maken heeft met de zwangerschap. Want als die ellende nu al begint, dan ben ik behoorlijk in de aap gelogeerd. Bij Inge begon het 'pas’met de 23 weken.