Ik heb net een afspraak met de HA gemaakt, ik ben er toch niet gerust op.
Hij is zo lusteloos, en als ik hem oppak dan gaat hij brullen. Hij wil alleen maar heel stil liggen. Ik heb het met de assistent overlegt en ze willen hem voor de zekerheid ff zien. Ohhh wat vind ik dit eng zeg
Sorry dat ik jullie ongerust heb gemaakt :oops: :oops: maar ze hebben in het zkh geen internet anders had ik mijn Laptop laten ophalen.
We moesten om 15:05 bij de HA zijn, en hij verwees ons door naar het zkh, ik schok wel een beetje maar ach hij was ook ongerust en kon zelf niks vinden. Dus wij kwam zonder überhaupt iets mee te hebben bij het zkh, en toen ze Luca na wilde kijken bleef hij maar hysterisch gillen, de een naar de ander kwam kijken en hem onderzoeken want het klonk allemaal niet goed Dus hun zeiden in koor dat opgenomen moest worden, nou ik kreeg een hart verzakking en begon zelf ook te huilen. Ze wisten dus niet wat hem mankeerde, ze namen bloed af en urine en daar zou het dan vanaf hangen. Wij werden naar de kinderzaal gebracht, Luca kreeeg wat drinken en een paracetamol en mocht naar een hoop gedoe eindelijk slapen. Ik heb bij hem gezeten en zijn handje vastgehouden (zelf helemaal ongerust want was er toch mis met hem ) en gelukkig viel hij gelijk in slaap. Gerard ging ondertussen wat spullen voor hem en mij halen want ik ga toch echt niet bij mijn kind weg, en ze hadden gezegd dat 1 van ons daar mocht blijven slapen. Hij was erg onrustig en constant aan het jammeren. Na een tijdje werd het beter en sliep hij rustig, toen hij wakker werd was zijn temp. al een stuk lager. Aan het eind van de middag kwam de arts vertellen dat er niks raars was gevonden in zijn bloed of urine :dance: maar dat hij nog wel moest blijven want ze wilden hem goed in de gaten kunnen houden, hij denk aan een bacteriële virus maar daar kunnen ze niet goed op testen. Oke de rest van de avond en nacht was hij heel onrustig en kwam de koorts dubbel zo hard terug, s’ochtends was hij weer aan het kreunen. Ze hebben hem om 6 uur weer een paracetamol gegeven want die werkte heel goed bij hem en onderdrukte de koorts heel goed, daarna ging het weer goed met hem. Aan het eind van de ochtend kwam de arts weer en zei dat we naar huis mochten maar moesten bellen als er wat veranderden.
Dus alles leek goed te gaan, Gerard stond erop dat ik gister met mijn schoonzussen naar Dirty Dancing ging dus werd ik door hun opgehaald. We zouden eerst gaan winkelen en de voorstellen begon om 20:00 uur. Hij vond dat ik wel wat afleiding kon gebruiken, al voelde ik me daar wel een beetje raar bij maar ach alles ging toch weer goed? En Gerard zorgt net zo goed voor hem…
Toen ik thuis kwam ging het weer niet goed, hij wilde niet eten en had diarree Vannacht hebben we nog geprobeerd of hij wat wilden eten (een paar keer over) maar hij drink maar kleine beetjes. Vanochtend hebben we het zkh gebeld om dit te vertellen en ze wilden dat wij het nog ff aanzagen, ze bellen aan het eind van de ochtend terug. Dus ik hoop dat hij dan wel weer wat gedronken heeft want anders ben ik bang dat we weer terug mogen
Nogmaal sorry, ik post idd heel regelmatig maar ik ben zelf niet eens meer thuis geweest.
Oja en het toeval is dat ik donderdag mijn telefoon op het werk heb laten liggen, anders had ik Francis een berichtje kunnen sturen. Ik wilde hem vrijdag op halen omdat we toch speelgoed gingen halen in Amstelveen, Gerard heeft wel het speelgoed kunnen halen maar hij kan natuurlijk niet mijn telefoon halen want hij komt het gebouw niet eens in
Het is dus weer afwachten! Ik ga zo de boel maar eens ff opruimen want vanmiddag komen onze vrienden langs en hier is al een paar dagen niks gedaan.
Jeetje Monique: Wat zullen jullie gschrokken zijn. Snap je tranen wel in het ziekenhuis. Ilse heeft als baby van 5 weken ook in het ziekenhuis gelegen en ik was er helemaal ondersteboven van.
Hoe gaat het nu? Gewoon weer bellen hoor als je het niet vertrouwd.