1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

leuk gedichtje gerdy!

ik was van plan om op de fiets naar de c1000 te rijden, volgens buienradar zou het rond dit tijdstip wel droog moeten zijn :think: alleen als ik naar buiten kijk zie ik toch iets heel anders :wall:

Is het echte regen of meer van die miezerregen (vreemd woord en volgens mij ook helemaal niet goed geschreven, maar hoop dat je snapt wat ik bvedoel). Want die hele fijne regen kan de buienradar niet registreren.

Gerdy:leuk gedichtje hoor

pfffff heb even Luna d’r kamer geordend (speelgoed enzo) wat een werk zeg en nog niet helemaal klaar maarja ze komt nu zo uit school… :roll:

Angel: tot zaterdag wachten? dat duurt nog zooooo lang :lol: :lol:

Nee ik mag je niet pesten hé :lol: :lol: (maar ik doe het lekker toch :stuck_out_tongue: )

Gerdy: ik vind het een leuk gedichtje :thumbup:

Maar wel heel toevallig dat ze steeds zulke opmerkingen maakt, misschien wil ze nog wel een kleinkind :think: het lijken wel hinds :think:

Amy: hoe voel je je?

:lol: :lol: ja duurt te lang he eigenlijk :lol::lol:

ik ga iig morgen middag braaf afwachten :wink: hopelijkkan de gyn mij vertellen wanneer ik het beste kan gaan testen :pray: :pray:

@gerdy wrote:

Is het echte regen of meer van die miezerregen (vreemd woord en volgens mij ook helemaal niet goed geschreven, maar hoop dat je snapt wat ik bvedoel). Want die hele fijne regen kan de buienradar niet registreren.

miezerregen…

ben op de fiets heen en weer geweest, regenjas aan (en ja die past nog ja :mrgreen:) en huppekee…

monique voel me goed hoor! alleen slapen wil 's nachts niet echt ivm ontzettend kramp in mijn dijbenen/heupen… dus ben elk uur wel wakker, moet dan draaien, maarja voel me dan net zo’n wally walrus, dat gaat ook weer niet echt makkelijk :eh: :mrgreen:

oh spannende dag vandaag :shifty: vanmiddag na 16.00 krijg ik de uitslag over m’n ei :pray:

Goedemorgen allemaal,

Nou het feestje gister op de kazerne met Guus Meeuwis was weer gezellig :mrgreen:

Angel, Spannend hoor!!

Francis: fijn dat het gezellig was :thumbup: :mrgreen:

Angel, Ondanks dat je vanmiddag pas hoort of je een ei hebt gelegd :wink: voel je nog van die vage klachten?

:lol: :lol: :lol: tok tok tok tok :lol: :lol: :lol: :oops:

vanmorgen misselijk geweest,nog steeds last van m’n (.)(.) gelukkig niet de hele tijd door :lol: en ik plas me een ongeluk :shifty: en dat terwijl ik niet eens meer zoveel water drink

ohhhhhhhhhh spannend angel!!! ik duim zo voor je!!! :pray: :pray: :pray:

zou toch wel een giller zijn als je nu met de clomid in 1x zwanger zou zijn :shifty:

francis; mooi dat het gezellig was met Guusje :mrgreen:

oja, bib!

ik denk dat het opzich wel logisch zou zijn eigenlijk omdat er nu dan (hopelijk) een ei is geweest en we ongeveer wisten wanneer die zou springen (met mijn cyclus was het elkekeer maar afwachten en somswasdieineensheelkort endan weer lang

enikwordgekvanm’n spatiebalkdieweigert

Angel, ooh spannend meid! En dan nog tot 16u wachten, pff, konden ze je niet 's morgens meteen helpen? :wall:

En bij mij was het de 1ste keer raak, dus kan je niet zeggen hoe clomid moet aanvoelen.

Hoop ook dat het bij jou raak is!! :-*

Francis, leuk dat het feestje gezellig was!

Lekker mee zitten brullen met Guus? :mrgreen:

Amy, nog even en je hebt ook je beebje in je armen!

Gerdy, grappig gedichtje!

Bigsby, hoe gaat het nu met Luca?

Noemi: ja ik ben echt bang dat het dalijk gewoon de bijwerkingen van clomid blijken te zijn :doh:

spanend Angel ik ga heeeeel hard duimen :pray:

Angel: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ben totaal niet zenuwachtig :liar: :liar: :liar: :shifty: (had die rot test nou maar gewoon positief uitgeslagen had een hoop stress gescheelt :silenced: )

En Angel??? Weet je al wat meer??

ik zit nog steeds te wachten :frowning: 16.50 ga ik zelf bellen als ik nog niet gebeld ben