1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

hey leuk binnenkort weer 2 die op de 2e ronde lijst gaan komen :lol: :lol: :thumbup:

@Angel & Luna wrote:

hey leuk binnenkort weer 2 die op de 2e ronde lijst gaan komen :lol: :lol: :thumbup:

:mrgreen:

Ooh angel ik heb ook naar de wii gekeken maar vind hem echt veel te duur!!!

Ik kom wel bij jou spelen :mrgreen:

ja hij is erg duur idd :smiley: bij saturn was hij in de recklame wii sport voor 225

@Noémi wrote:

@Angel & Luna wrote:

:mrgreen:

ja ik zag ineens jouw en EJB haar naam staan :thumbup: :mrgreen:

het is idd wel een grappige computer alleen ik word genadeloos ingemaakt door Darius :cry:

Hooi ben ziekig, maar wilde even zeggen dat ik het leuk vond om Bigsby en Francis gisteren even gezien te hebben.

Francis herkende ik gelijk :mrgreen:

Bij bigsby moest ik toch echt even naar haar naamkaartje gluren :angel:

Ik vind het erg leuk en hopelijk zien we elkaar snel bij de 1ste kwartaal meeting.

joseetje beterschap :hug:

Joseetje beterschap!

Angel, balen dat je wordt ingemaakt, maar wel logisch als Darius al bekend is met de Wii.

Hier net 2 MEGAGROTE spinnen!

Gelukkig zijn ze gekilled door mijn lieve grote man.

Bah, brrrrrrr, zo eng.

:dance: :dance: ik maak Darius in met bowling hahahahaha

Wat bedoelt Angel met 'komen er straks nog 2 op de lijst te staan voor de 2e ronde"?

Noemi heb jij ons wat te vertellen?? :mrgreen:

Joseetje: ik vond het ook harstikke leuk om jou in het echt te zien, ik herkende jou gelijk. En je had je gezicht moeten zien toen ik vroeg wie ik ben :lol: :lol: :lol: :lol: 8)

Beterschap :-*

Wij hebben ook een WII, en Gerard wil de fit nu ook hebben :roll:

Luca was vanmiddag de hele tijd aan het proberen om zich overal aan op te trekken :inlove: ook tegen de bank maar hij gleed steeds weg. En maar blijven proberen hé :lol: :lol: :lol: hij is wel een echte doorzetter 8)

:lol: :lol: Noemi heeft over 2 maanden iets te vertellen haha :thumbup: en EJB ook :lol:

Wat dan?

Dat klinkt als… :silenced: tijd voor een pb’tje!!!

Nieuwsgierig!!! :mrgreen: :wink:

Hohoho, nog niets aan de hand dames!

Nieuwsgierige aagjes :mrgreen:

In januari gaan wij er weer voor :mrgreen:

hihihi :lol:

SUperleuk zeg, Noémi!!! Spannend hoor! :mrgreen:

Stelletje paniekzaaiers :lol: :mrgreen:

:lol: :lol: zijn ineens allemaal nieuwsgierig he terwijl het maar een heel klein stukje naar beneden scrollen is en je de naam EJB al ziet staan :lol: :lol: (toevallig zag ik daar eerder Noemi staan dat ik even nieuwsgierig werd en ging gluren haha)

Bigsby, wat goed dat Luca zo aan het oefenen is!

Jaja, leg het nu maar uit :wink: :mrgreen:

Ach, het zal daarna toch wel weer even duren … clomid enzo.