1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Ik heb nog niet sgezien zal zo eens kijken.

Oh Amy, Wat een goed nieuws oh ik hoop zo dat het werkt!!

Angel, Jammer he dat de bruine kleur altijd zo weg is :mrgreen:

Luna, Fijn dat hij naar huis mag!!

Oh het was gisteren echt super gezellig! Eers 2 uur steengrillen en toen 2 uur bowlen en ik heb gewoon 2 keer gewonnen van de 4, dat moet ook wel want ik heb de hele week lopen roepen dat ik ging winnen.

Daarna zijn we hier in Eindhoven de stad in geweest ze hebben hier nu een 3 gezusters geopend, dat is een discotheek die je door heel nederland hebt zitten. Nou ja het was heel erg gezellig en ik lag om 0400 in redelijk beschonken toestand in bed

Amy wat een mooi nieuws :inlove:

Lady c Gefeliciteerd!!!

Francis, je hebt je reputatie dus hoog gehouden door ook echt te winnen :mrgreen:

ik heb een paar foto’s van Aruba geplaatst :wink:

Meiden die naar de meeting gaan, heel veel plezier!

:frowning: Luna wil terug naar Aruba :lol:

vanmorgen had ze het al over dat ze naar baby Luna wou :roll:

nu wil ze naar het blauwe bad (zwembad) :roll:

Ah, lief :inlove:

Dit zal wel weer slijten als ze terug naar school gaat, niet?

Is natuurlijk ook weer even een omschakeling voor haar.

ja ik hoop het wel want de laatste dag had ze zoiets van ik wil naar school :inlove:

ik hoop maar dat we maandag zo vroeg wakker kunnen worden :lol: :lol:

Ach en zo niet blijf je toch nog wat langer liggen? :silenced: :mrgreen:

Wij gaan zo bij vrienden eten. Heb er zin in!

:lol: :lol: ja idd als het ons niet lukt blijven we langer liggen das het makkelijke als ze nog niet leerplichtig zijn :lol:

veel plezier!!

Angel: idd handig dat ze nog niet perse naar school hoeft, kun je mooi nog ff uitslapen :lol: :lol:

De meeting was gezelluuuugg, alleen jammer dat de reis zolang duurde :roll: Er was op de heenweg en op de terug weg vette file :?

:zzz: :zzz: :zzz:

gaan vandaag naar de najaarsbeurs maar pffffffffffff ik ben moe :zzz: :zzz: :zzz:

en Luna heeft nog steeds niet in haar eigen nest geslapen :frowning: dus die gaat morgen ook nog niet naar school waarschijnlijk dinsdag pas eerst maar zorgen dat die kleine weer in d’r eigen bed gaat slapen :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Ah, Luna moet nog steeds acclimatiseren. Balen!

Voor jullie en voor Luna natuurlijk ook.

Gisteren was het gezellig! Eten was ook erg lekker!

En de kleine man is braaf in de kinderwagenbak gaan slapen (jaja, hij past er nog steeds in, maar het is dan ook een hele grote bak).

Vandaag nergens zin in, dus blijf lekker op de bank hangen :mrgreen:

zo ik heb weer veelste veel geld uit gegeven :lol: :lol:

maar ben gelijk klaar voor 3 verjaardagen :lol: we hebben een wii + wii fit gekocht en 2 goede pannen 8)

en Luna vond de wii fit ook leuk dus ben ook gelijk klaar voor haar verjaardag 8) (nee ze zou van ons toch niks krijgen omdat ze gewoon veelste veel heeft en kerst en sinterklaas ook nog komen)

Oh, mooi geslaagd dus!

Lekker hoor. En nu dus veel met de Wii spelen :mrgreen:

ja gaan hem zo uitproberen tenminste ik dan Luna heeft hem op die beurs geprobeerd en Darius speelt weleens op z’n werk

en geloof dat m’n moeder ook wou kijken met dat fit haha om te gaan afvallen :smiley:

Nou, het is wel leuk hoor.

Wij hebben wel eens die gezelschapspelltjes gespeeld (zelf hebben we er geen hoor).

En de Wii fit schijnt ook wel leuk te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

wij hebben sports en fit omdat ze de wii pakket met fit niet hadden :?

ik heb me verder nog niet verdiept in die computer eigenlijk :shifty:

Oh, dacht dat je ook de Wii fit had. Gewoon verkeerd gelezen dus :wall:

Joh, al die spelletjes zijn leuk volgens mij, dus dat komt vast goed.

ja ook de fit haha dus sport en fit

ik vind er tot nu toe weinig aan duurt mij allemaal te lang dat instellen :oops: