1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Ons show-topic

:zzz: :zzz: en ze is weer wakker :cry:

ik ga slapen

slaap lekker

Oei Angel, Luna alweer wakker vannacht. Heeft ze de nacht wel een beetje geslapen?

Francis, als je hem wil bijkleuren, moet je er toch aan geloven :mrgreen:

heee Dames

Ik zit een beetje in een dipje :cry:

wat is er dan Karin?

Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Bang dat ze de uitslag van de vlokkentest hebben verwisseld. Dat er toch iets mis met ons mannetje. Ga dingen zien in de 3d echo daardoor werd ik zo onzeker :wall:

Oh Karin meis, dat is logisch maar heel naar, probeer rationeel te denken en blijf tegen jezelf zeggen dat je je gek zit te maken, dat heeft mij ook geholpen toen ik mezelf zo gek zat te maken over de tweeling.

Karin: :hug: hoop dat je het gauw weer positief ga inzien allemaal :hug:

@Karin1981 wrote:

Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Bang dat ze de uitslag van de vlokkentest hebben verwisseld. Dat er toch iets mis met ons mannetje. Ga dingen zien in de 3d echo daardoor werd ik zo onzeker :wall:

jeetje wat naar zeg.

ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, na wat je mee hebt gemaakt.

maar probeer vertrouwen te hebben in de onderzoeken die je hebt gehad

en als je in dit gevoel blijft hangen kun je misschien je arts of gyn bellen om te vragen of ze de test nog een keer willen checken, of alles klopt?

gewoon voor je eigen gemoedsrust.

heel veel sterkte meis, het zal ook niet makkelijk zijn

het is ook bijna een jaar geleden he…

:hug:

Ik heb ook een brief gekregen over de uitslag. Ook daarin staat dat er geen afwijkingen zijn gevonden in het chromosoom patroon. Moet misschien meer vertrouwen krijgen in de medici. En zeker met zulke dingen zullen ze uiterst secuur zijn

ja ik denk dat het beter is als je wat meer vertrouwen krijgt

maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk…

misschien kun je een gesprek met je gyn aanvragen, om je zorgen te bespreken?

of heb je geen fijne band met je gyn?

of mag je gewoon naar de vk eigenlijk… :think:

@Esther28 wrote:

De Gyn weet gelukkig hoe onzeker ik ben, hij is echt een super gyn. Dus snapt het ook. Ik moet bij de gyn blijven ivm keizersnede en omdat Daan* trisomie 18 had.

Ik ga maandag bellen met mijn huisarts , hopelijk kan hij me geruststellen.

@Karin1981 wrote:

@Esther28 wrote:

De Gyn weet gelukkig hoe onzeker ik ben, hij is echt een super gyn. Dus snapt het ook. Ik moet bij de gyn blijven ivm keizersnede en omdat Daan* trisomie 18 had.

Ik ga maandag bellen met mijn huisarts , hopelijk kan hij me geruststellen.

Fijn dat je zo’n goede gyn hebt, dat is heel wat waard.

Goed dat je maandag gaat bellen

hopelijk kan hij wat van je onzekerheid wegnemen.

sterkte!

Noemi: 1 uur is idd wel erg lang, wat moet je al die tijd doen :think: oke behalve KOK-en :mrgreen:

haha wat lief dat je baas bezorgt om jou is, ben je echt zoveel afgevallen dan?

Angel: je hoeft toch niet zolang bij de tante te blijven?

Amy: wat een lieve foto van je manneke :inlove:

Hay Joseetje ja ik ga ook naar die mega meeting, leuk dat jij ook gaat :thumbup:

Karin: probeer jezelf niet gek te maken meid :hug: nog maar een paar weekjes en je kunt met eigen ogen zien hoe prachtig mooi jullie mannetje is :-*

Zo alles bijgelezen :mrgreen: nu ga ik maar eens strijken :?

Monique: wij gaan hoogstwaarschijnlijk gewoon gelijk de 1e dag naar Darius z’n tante omdat dat toch al een verloren dag is

gisteren heb ik ook eindelijk alle papieren gezien van de vakantie en ik ben echt alles behalve blij met die kl*** arke wat een &$% reis buro is dat zeg :silenced:

we hebben een 9 daagse reis geboekt maar we hebben uiteindelijk maar 6 dagen in Aruba :shock: :naughty:

dag 1 komen we daar 14.00 aan dus dan is het naar het hotel en alles verder regelen :? (dus word al hard hopen dat we die dag überhaupt naar z’n tante kunnen…)

dan heb je tot de 23e-28e dat je vakantie kan vieren 29e moet je snel ontbijten daar dat is op dag 8 en moet je om 11.45 al op dat vliegveld zijn

dag 9 zijn we om 7.45 in Nederland :shock: :naughty:

ach ik heb in ieder geval ervan geleerd dat ik zo’n reis nooit en dan ook nooit via een riesburo zal boeken want dan word je gewoon genaa**

Karin :hug:

Angel: ja je hebt altijd 2 nutteloze dagen, dat is wel erg balen!

Je zult het nooit geloven… maar Luca heeft weer een kies door :shock: dit is nu dus zijn 2e :shock:

Ik ben vandaag heel druk geweest, ik heb de was gestreken, was gevouwen, 2 kamers geschilderd (nou ja de kozijnen bijgeschilderd) bollen geplant en de stoep geveegd. En ik heb op mp mijn fitness apparaten neergezet :mrgreen:

Monique: :lol: :lol: ja 2 wij hebben er nu dus 3 :wall: :wall: de dag van heen reizen en de “2” dagen van terug reizen want we vertrekken niet op dag 9 zoals mij logisch had geleken maar op dag 8 :wall: en dan vertrekken we ook nog eens vroeg :? )

zo druk en dat op een zondag :wink:

wij hebben heerlijk rustig aan gedaan vandaag koffers gepakt (althans dat wil zeggen mijn en Luna haar koffer zijn gepakt en het zal een groot wonder zijn als Darius hem voor woensdag klaar heeft…scheelt dat hij daar kleding wil kopen als we daar tijd voor hebben hahahaha)

m’n moeder heeft zoveel excursies ingepland :shock: dus in die paar daagjes zullen we elke cm2 van het eiland zien hahahahaha

en toen ben ik lekker met Luna in bad gaan relaxen (ahum… elkaar nat spetteren dus :lol: )

Angel: zooo nu al haar koffer gepakt :mrgreen: ze heeft er wel zin in hé 8)

ja en dan duurt het nog 3 nachtjes arm kind haha maar haar spullen zitten in mijn koffer scheelt dat het zomer kleding is :smiley: