Hallo allemaal :oops:
Karin :hug:
Jullie zullen wel denken heb je haar weer :oops:
maar wou toch heel erg graag even ergens mij verhaal kwijt :oops: :oops: .
Zoals jullie weten heb ik de pil laten staan in 2005.
na enige tijd kwam eruit PCO,en afvallen.
aantal keren geprobeert maar het lukte mij niet.
ik voelde mij niet serieus genomen door de gyn.
in februari zijn we verhuist en ik heb maanden liggen hikken om een afspraak te maken bij een andere gyn.
paar weken geleden toch de stap gezet en een verwijs broef via huisarst gekregen.
3 weken geleden was de afspraak bij de nieuwe gyn.
samen met mij vriend rik er heen geweest, helemaal top gesprek en aantal onderzoeken gehad… eindelijk een gyn die niet alles op overgewicht gooit.
gelijk door pakken zij ze.
ik en mijn vriend helemaal blij we werden eindelijk geholpen,ik kon die dag alleen maar
kon het niet geloven.
afgelopen donderdag kregen we de uitslagen.
het liep allemaal uit de afspraken dus we hebben een tijd gezeten op het ziekenhuis en ik zei steeds tegen mij vriend,ik heb het gevoel dat het nu helemaal goed komt(ik had weer hoop na een hele lange tijd)was ook weer begonnen met afvallen inmiddels 5kg kwijt.
Maar goed na enige tijd zitten wachten,waren we dan eindelijk aan de beurt.
En kreeg ik te horen dat ik suikerziekte heb en de eerste tijd niet zwanger mag raken en werd gelijk door verwezen na een internist waar ik maandag(morgen) gelijk heen moet.
ik kon alleen maar
.
ik moet nu eerst de suiker onder controle krijgen en als dat omnder controle is mogen we waarschijnlijk met clomid beginnen.
ik krijg alleen nog een baarmoederonderzoek om te kijken of mij eileiders niet verstopt zitten en rik moet een sperma analyse.
deze onderzoeken gaan gelukkig allemaal wel door.
maar voor op staat het suiker onder controle te krijgen.
Ik hoop zo dat alles goed komt en dat het allemaal snel onder controle is en ik gauw mag beginnen met hormonen en dan heel gauw een kindje in onze armen mogen sluiten.
nou beetje kort samengevat mij verhaal.
liefs sab
Goedemorgen allemaal,
Even snel een berichtje vanaf mijn werk.
Thuis zitten we al 2 dagen zonder internet, mijn modem is de kluts kwijt, dacht eerst de router maar het blijkt het modem te zijn :wall:
Hopelijk tot snel!!
Sabje, :hug: Wel fijn dat je nu serieus genomen wordt!!
Sabje, wat een tegenslag! :hug: Ik hoop dat je de suiker snel onder controle hebt en dat de onderzoeken verder in orde zijn! Geen leuke uitslag, maar wel fijn dat je serieus wordt genomen door deze gyn. Sterkte!! :-
Francis, balen van het internet. Ik hoop dat het snel gefixed wordt!
Angel, lekker dat jullie op vakantie gaan :mrgreen: . Jammer dat het niet lekker geregeld is , maar toch vast veel plezier!
Wij boeken tegenwoordig trouwens ook nooit meer via het reisbureau, maar lekker zelf uitzoeken en boeken via internet.
Bigsby, dat gaat snel: tweede kies! Heeft hij er veel last van, of valt het mee?
Karin, heb je al de huisarts gebeld? Heel begrijpelijk dat je zo onzeker bent! :- Fijn dat je in ieder geval een begripvolle gyn hebt!
Verder kan ik niet teruglezen. Wij zijn net terug van een lang weekendje Zwitserland . Heerlijk, maar doodvermoeiend. Gelukkig vandaag even bijkomen en morgen pas weer werken.
Heey Allemaal,
jemig LUca is wel snel met zijn tandjes
Sab, fijn dat je nu serieus wordt genomen. Balen van je suiker, hopelijk heb je dat snel onder controle en dankunnen jullie gauw met clomid beginnen.
HA is op vakantie is er pas maandag weer. Mijn eigen gyn is ook 3 week weg :? Enige wat ik nog kan doen is bellen met het umcg afdeling genetica maar of dat zo veel zin heeft
Sabje: fijn dat je nu eindelijk serieus genomen word alleen balen van je suikerziekte maar ook dat hoeft natuurlijk niet in de weg te staan :hug:
hoop dat jullie gauw groen licht krijgen en dat de clomid net zo snel aanslaat als bij ons :-*
Francis: balen van je internet
LadyC: zo lekker weekendje ertussen uit geweest :thumbup:
Karin: :hug: balen dat iedereen weg is nu
Sabje: leuk dat je weer eens langs komt, ik was al zo benieuwd hoe het met je ging.
Maar balen dat je suiker hebt en dat je nu niet zwanger mag worden, hopelijk heb je dat snel onder controle :hug:
Hou je ons op de hoogte?
Francis: balen dat je internet eruit ligt :-*
LadyC: Hebben jullie het leuk gehad in zwitserland? laat je ons nog foto’s zien?
Luca is de laatste tijd wel wat mekkerig en al bijna 2 heeel moe, hij slaapt echt veel nu maar dat zal er wel bijhoren :think:
Karin: is er niemand anders die je kunt bellen? zodat je toch iets gerust gesteld kan worden?
Ik heb foto’s op het SF van de nov2007mama’s staan. Klik hier .
Karin, balen dat iedereen weg is :-* .
LadyC, leuke foto’s :inlove:
Karin, balen dat iedereen weg is.
Angel, pfff, dan kan je beter zelf boeken ipv een reisbureau. Dit is echt zonde zeg.
Bigsby, nu al kiezen? Jeetje, wat gaat Luca hard.
Francis, balen meid, hoop dat de modem het snel weer doet.
Sabje, wat leuk dat je weer wat van je laat horen. Heerlijk dat je door de nieuwe gyn wel serieus genomen word!
Balen dat je suiker hebt. Wel logisch dat dat eerst onder controle moet. Ik hoop dat als je mag starten met de clomid dat het dan snel raak is (net zoals bij Angel en mij in de 1ste ronde).
karin :hug: kop op meid geen gekke dingen in je hoofd halen he!!!
over een week of 12 (toch) heb jij een gezonde baby in je armen hoor! daar duimt iedereen voor mee dat weet ik cker en dat gaat lukken !
sabje leuk wat te horen balen van de suikerziekte wel fijn dat je nu een goede gyn hebt kop op meid t komt echt wel goed en ik hoop voor je dat het zodra je begint met clomid dat het net zo snel gaat als bij angel!!!
francis balen zeg geen internet heb je de router al weer een beetje op orde gekregen??
ladyc wat een mooie vent is perrin zeg en hij is al zo groot!!
ennuh heb je nog fotos gemaakt in zwitserland?
luca wat ga je hard met je tandjes en kiezen joh heeft hij er erg veel last van gehad bigsby??
ik ben al bijna 7 kg kwijt gaat de goede kant op !! :dance:
ENNUH IK HEB VANDAAG 2 KAARTEN GEWONNEN OP KOK VOOR DE JONGE GEZINNEN BEURS JEEEEEEEEEEEEEEEEHIHAAAAAAAA
ben zo blij ik win echt nooit wat en nu voor t eerst en dan zoiets winnen geweldig :dance: :dance: :dance:
ff niet bijgelezen…
ik had toch verteld over mijn vader 2 maanden geleden ongeveer, dat hij in het ziekenhuis lag enzo
hij heeft kanker, in de lever en alvleesklier… geen idee hoelang hij nog heeft… operatie en chemo kunnen al niet meer…
Amy :hug: :hug: :hug: :hug: jemig meis heel veel sterkte
is er verder niks aan te doen ?
sorry te snel gelezen, echt kaauuteee, meis :hug:
:kaars:
:hug: jeetje Amy wat een rot nieuws :hug: hoop dat hij nog een hele poos bij jullie mag blijven zonder al te veel pijn :hug:
:kaars:
Sterkte Amy! Wat vreselijk! :hug: :hug:
Loessie, de foto’s staan hier
En gefeliciteerd met je kaartjes!! :dance:
Amy, wat een verdrietig nieuws
Heel veel sterkte, geniet nog van elkaar de komende tijd! :hug:
Oh Jemig Amy, heel erg veel sterkte!!! :hug:
Amy; wat een vreselijk nieuws :hug: :hug:
LadyC: wat een lieve foto’s :inlove: was Perrin vervelend dat hij achterste voren moest zitten?
Loessie: jeetje wat ben jij al veel afgevallen :shock: goed hoor :thumbup:
Het valt best mee met hoeveel Luca last van zijn kiezen heeft, hij is wel al een tijdje mekkerig en erg moe maar verder…
mogguh
ik denk niet dat ik vandaag nog veel online zal zijn mijn schoonmoeder komt zo die gaat hier op de vissen en katten passen :lol:
en die wou Luna natuurlijk ook nog even zien voor de vakantie
Luna gaat vanavond al naar m’n ouders (voor wie het nog niet wisten die gaan dus ook mee :inlove: ) want daar worden we morgen ochtend om 5.15
opgehaald door de taxi naar schiphol :dance:
dus komende nacht word een “lekker” kort nachtje
tot over een weekje ongeveer :-* :-*