nee hoor bigsby, ik had hem niet vast gezet en toen was hij zelf gaan ronddraaien op zijn stoel. Erg grappig . Ik liep ook de hele tijd achter zijn stoel, dus wilde hij omdraaien.
Alvast fijne vakantie Angel!! :dance:
LadyC: haha het ziet er wel grappig uit, en natuurlijk wil hij zien wat er achter hem gebeurd :mrgreen: Luca draait zijn hele hoofd om :inlove:
Angel: fijne vakantie, geniet er lekker van :dance:
Ik heb vandaag Luca zijn cadeautjes vast gekocht, voor sinterklaas krijgt hij een laptop :mrgreen: en voor zijn verjaardag een rol en dol pretpark :mrgreen: en een hamer voor nu :mrgreen: We hebben besloten om maar 1 cadeautje per keer te doen aangezien hij van iedereen meerdere dingen gaat krijgen :roll: en hij dan veel te veel krijgt :roll:
Maar ik blijf ondertussen wel steeds dingen voor hem erbij kopen
Angel, hele fijne vakantie!
Bigsby, goed zeg dat je al cadeautjes gekocht hebt, scheelt je straks weer!
Loessie, wat goed zeg dat je al 7 kilo kwijt bent!
Amy, nogmaals een dikke :hug:
amy :hug: :hug: :hug: meis veel sterkte !!
angel fijne vakantie!!!
ik ben erg moe dus ga ff dec mamas lezen en dan lekker me bedje in
moet er morgen weer vroeg uit en ook weer voor t erst werken
zal mij benieuwen hoe dat gaat lopen~!!
fijne avond
Hallo allemaal,
Bigsby, Ik heb voor Brian al iets voor de sint gekocht en verder ben ik nog niet, ik moet nu du snog 3 cadeaus voor de verjaardagen :?
Loessie, Werkze morgen!
Joël zijn billen zijn nog steeds kapot
Francis, hoe komt het dat J zijn billen kapot zijn? Wel sneu voor het kleine mannetje :hug:
Succes nog met 3 verjaardagscadeaus te kopen.
Loessie: werkse!
Francis: arme J :hug:
Ja jullie moeten veel meer cadeautjes kopen, wij hadden in de krantjes gekeken wat we wilden kopen dus ik hoefde alleen ff naar de winkel :mrgreen:
francis; bij de kruidvat hebben ze hele gave garage, met brandweer auto en politieauto… knopjes op garage maken geluidjes en geven lichtjes! :inlove:
alex heeft er al een gekocht voor jayden voor volgend jaar, hij vond hem zo gaaf :silenced: :shifty:
Amy, jaja, dat is Alex zijn excuus dat hij het voor Jayden koopt voor volgend jaar, maar volgens mij gaat hij er straks zelf mee spelen :mrgreen:
Loessie, hoe is je eerste werkdag meegevallen?
Mijn mannetje heeft een slaapdagje vandaag!
Om 8.15u wakker vanmorgen en dan van 10u tot half 1 geslapen en dan van 14u tot … (hij slaapt nu nog).
nou was me t daggie wel weer hoor
wat een tegenvaller ben zo moe nu !!
ook nog eens ongi geworden op me werk (had niks bij me) gelukkig werk ik in een supermarkt alles bij de hand!! :wall:
francis hoest met j zn billen zijn ze al weer aan t helen!!
hebben jullie dat ook als je 5 min buiten loopt met kind in de buggy of kw
dat die kids zo snel koude handjes hebben ik ga echt handschoentjes aan doen hoor eline had vanmorgen ijsklompjes :shock:
ik ga ff relaxen
Loessie: zo je eerste werkdag zit er weer op en die vallen altijd het meest tegen!
Amy: haha nu al een cadeautje gekocht voor volgend jaar :mrgreen:
Wacht maar af hoeveel hij er in een jaar nog meer bij koopt hihihihihi
Ik heb vandaag die microscursus gehad, nou dat viel me toch tegen!
Ik snap er echt de ballen niet van, volgende week heb een afspraak staan met iemand die mij daarmee gaat helpen (gelukkig)
Morgen heb ik een gesprek met iemand die me meer kan uitleggen over die openstaande vacature :dance: Ik heb mijn cv al aangepast en de brief ook al bijna klaar, dus die kan ik waarschijnlijk morgen al naar boven brengen (naar p&o)
Bigsby, fijn dat iemand je kan helpen!
Loessie, balen dat je ongesteld werd. Gelukkig werk je in een supermarkt :mrgreen:
Ben kitchen nightmares aan het kijken met Gordon Ramsey.
My god, wat een goor restaurant! Gordon ging een paar gerechten proeven en is gewoon misselijk naar het toilet gerend om te :sick:
De kok denkt dat alles goed is en gaat. En hij wil niet veranderen momenteel. Hij vind dat zijn keuken netjes is en dat zijn eten goed is en dat Gordon Ramsey niets kan en die knul wil niets van Gordon aannemen momenteel (nog).
De kok is bekeerd door Gordon Ramsey. :mrgreen:
Hallo allemaal
De billen van Joël daar zitte nog steeds wonden op ongeveer een cm breed en 3 cm lang maar ze beginnen dicht te trekken.
Ik zag vandaag wer een tandje door komen das al de derde in een week :shock:
Loessie, Idd eerste dag gehad nog maar een paar te gaan :mrgreen:
Amy, Ja die heb ik zien staan maar we hadden daar al een cadeau voor Brian weg gehaald een bordspel
Noemi, Wat een slaapkop zeg :mrgreen:
Francis, jeetje wat een wonden op J zijn billen :shock:
Maarja, niet verwonderlijk natuurlijk als hij 3 tandjes op een week krijgt.
Je arme mannetje.
Ik duik mijn bedje in, trusten! :-*
Nekplooimeting was helemaal goed :dance: . We laten geen verder onderzoek meer doen.
Krijgen wel een heel uitgebreide 20 weken echo ivm de handicap van Willian. Maar dat vinden wij geen enkel probleem :dance: :dance:
Francis wat sneu voor Joel zijn billetjes zeg!
Gerdy wat fijn dat de nekplooimeting goed was!
en een uitgebreide echo is natuurlijk altijd fijn!!!
Zat zonnet het laatste toppic waar Hennie er nog bij was eens terug te lezen.
Wat hadden we het gezellig met zijn allen he
Joseetje :hug:
Het is zo oneerlijk, ze had nu gewoon gezellig mee moeten beppen
Gerdy, goed nieuws!!
ja idd hennie had hier gewoon nog bij moeten zijn en lekker beppen met ons over haar mooie dochter!!!
francis blijven smeren op die billen denk ik de beste methode (of niet?)
eline haar billen zijn ook wat rood maar niet zo erg al j ze heeft eigenlijk nog geen een keer echt heel erg last gehad van doorkomende tanden ik smeer altijd voortijdig dat tanden spul oja detinox heet dat erop en dan geen zure luiers geen kapotte billen niet kwijlen alleen wat bijterig
gerdy fijn dat alles goed was !!!en wat heeft w voor handicap dan?(hoeft niet te antwoorden als je niet wilt hoor)
ik ben vandaag met me nichtje de stad in gweest goh i kwist niet dat dat zo vermoeiend was en nou moet ik morgen ook weer werken en daarna naar me zwagerje en schoonzus om een sarah pop te gaan maken voor SM
dus ga zo maar lekker me bedje in
tot laters en slaap lekker allemaal