1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

joseetje weet jij trouwens hoe het is met marcel en cindy jane! ???

al een tijdje niks gehoord en ben toch wel benieuwd naar !

komt wel weer een zware periode aan voor jou en marcel en zijn fam :cry: :hug: :kaars:

joseetje :hug: :-*

volgens mij is Sterrenmama bevallen van zoontje Quinten! Bij de novembermama’s staat dat… :slight_smile: lees ook dat ze 3 liter bloed was verloren :shock: sterkte meid!

Joseetje: wij missen haar ook zo bij de decembermama’s :cry:

Maar we hebben idd al lang geen update meer gehad van Marcel, kun jij ons dat geven met een mooie foto van Cindy erbij :mrgreen: :hug:

Gerdy: wat een goed nieuws :dance:

Sterrenmama bevallen?ja ik las het. Ik hoop dat alles goed met haar gaat :pray:

Ik ben gisteravond lekker met schoonzus de stad in geweest, zij heeft laarzen gekocht en ik vond een heeel leuk rokje die ik niet kon laten hangen :mrgreen:

Nu moet ik echt gaan schoonmaken :?

Loessie: Dat mag je gerust weten hoor. Willian mist zijn linkeronderarm. Die heeft die nooit gehad. Volgens de doktoren (toen der tijd) is zijn onderarm afgekneld door de navelstreng in een heel vroeg stadium. Nou geloof ik dat niet zo, want op het stompje zie je echt de aanzet van een vinger en een piepklein nageltje. Maar wie ben ik??? Misschien klopt het wel.

Willian heeft er geen last van, omdat hij niet weet hoe het is om 2 onderarmen en handen te hebben. Hij kan dus ook alles (Sommige dingen makkelijker zonder prothese en sommige, daar heeft die z’n prothese echt bij nodig) omdat hij zich alles zo heeft moeten aanleren. Als wij nu door bv. een ongeluk onze onderarm zouden moeten missen, dan hadden we echt een vet probleem.

Regelmatig moet ook ik nog denken aan Hennie. Ze was zo’n sprankelende persoonlijkheid op het forum. Ze zal altijd gemist worden door degene die haar hebben gekend.

Heb nu eventjes tijd voor mezelf genomen en dan zo meteeen als een wervelwind door het huis. En vanmiddag fotoshoot van onze Inge. Dat hebben we kado gekregen van mijn ouders. Dat doen ze bij elk kleinkind :inlove:

Normaal gesproken mag dan ook het hele gezin op de foto, maar omdat we volgend jaar nog een keertje mogen doen we nu alleen Inge. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan.

Ik begin nesteldrang te krijgen. Loop me te ergeren aan het schilderwerk van de deuren en kozijnen, van het schrootjesplafond (maakt alles zo donker), van onze slaapkamer, was eerst de speelkamer en mooi lilakleur op de muren, maar ik baal er nu zovan. Zomaar ineens. Dus ik weet wat me de komende tijd te doen staat. :mrgreen: Alleen het schrootjesplafond, daar begin ik niet aan. Volgens Willian moest ik dat dan ook maar schilderen. Ben me daar een eind gek :roll: :roll: . Ik wil gewoon een nieuw plafond!!! :mrgreen:

Monique ik heb even toestemming gevraagd of ik een fotootje van Cindy mag plaatsen.

Het is natuurlijk niet aan mij omdat zomaar te doen.

@joseetje wrote:

Monique ik heb even toestemming gevraagd of ik een fotootje van Cindy mag plaatsen.

Het is natuurlijk niet aan mij omdat zomaar te doen.

Kan ik begrijpen, ik had ook niet verwacht dat je dat zomaar zou doen :wink:

Maar ze hoort er nou eenmaal bij dus willen we wel graag zien hoe goed ze groeit.

oh sterren mamma gefeliciteerd hoop dat alles goed is

gerdy ah ok maar is dat dan erfelijk dan nee toch???

en wat gaaf een foto shoot!

ja joseetje zou wel gaaf zijn om weer is die kleine cindy te zien !!! hoop dat het geen probleem is !!

eline is gister bij mijn nichtje heel hard gevallen ze zat op een loopauto met een ring eromheen en ze wieblde wat heen en weer en toen kukelde ze zo voorover tegen de tafel rand oh wat schrok ik me kapot zeg en zij gillen natuurlijk agossie was zo zielig en ze had gelijk een hele bult op haar hoofd en zag echt de rand van de tafel erin !!

ik ga ff me oogjes dicht doen ben kapot!!

Loessie: arme Eline :hug: het valt soms ook niet mee hé

Luca heeft dat laatst ook gehad, hij had me toch een bult op zijn hoofd :cry:

@Amy82 wrote:

volgens mij is Sterrenmama bevallen van zoontje Quinten! Bij de novembermama’s staat dat… :slight_smile: lees ook dat ze 3 liter bloed was verloren :shock: sterkte meid!

Ohjee, had hier helemaal overheen gelezen.

Sterrenmama gefeliciteerd met jullie zoon Quinten

En zoveel bloed, doet me meteen terugdenken aan Hennie :frowning:

ja en nog steeds geen nieuws over sterrenmama :think:

heb paar nieuwe foto’s in ons showforum gezet :mrgreen: die noemi trouwens al gezien had zag ik :wink: :mrgreen:

Jaja, ik ben snel :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3107171#3107171

ff scrollen :inlove:

Bigsby, thanks om ons erop te wijzen. Wat een prachtige foto’s!!

Las dit ook bij jullie:

@marijke79 wrote:

breekt even in

Meiden ik lees net een update over Heleen (nov. mama 2008)

Kopieer:

hallo hallo,

Hier weer even een zeer kort berichtje over Heleen. Ze ligt nu niet meer op de hc maar op de mediumcare. Ik hoop haar morgen even te spreken zodat ik jullie ook even wat kan vertellen. Helaas niet meer nieuws

Groetjes Sigrid

Hopelijk snel weer meer (en beter) nieuws dus.

Noemi: ja dat had ik nog niet gelezen :cry: :cry: hopelijk gaat dat niet hetzelfde als met Hennie :**: aflopen. Sterremama en hub hebben al zoveel meegemaakt :cry:

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte betreft Cindy, zij hoort gewoon bij ons zowel bij het gestopt als bij de decembermama’s.

Ik heb daarom ook om foto’s gevraagd, het was al zolang geleden sinds we wat van Marcel hebben gehoord. Maar ik moet wel zeggen dat ik me nu weer helemaal triest voel :cry:

Ja :frowning:

Amy, hoe gaat het met je papa?

Gerdy, nesteldrang al dus. Je mag je ook altijd hier komen uitleven hoor :mrgreen:

Enne, kan je niet gewoon alle schrootjes eraf breken en dan stucen? :mrgreen:

Heb mijn :inlove: geplaatst in het showforum van de februari mama’s.

Noemi hij is :inlove: :inlove: :inlove: wat een mooie ogen

Ja, hij is idd :inlove: :mrgreen:

En wij vinden zijn ogen ook zo mooi, zo mooi blauw.

Noemi: super mooi manneke hoor! :inlove:

Ik ga zo weer lekker fanatiek wezen, eerst zo ff eten koken en dan gaan we weer sporten :dance:

@Pattycoat wrote:

Hallo iedereen,

Ik heb net even fijn gebabbeld met Heleen. Ze ligt nu op de kraam afdeling en het gaat redelijk met haar. Ze heeft op het randje gelegen. Haar man heeft met quinten 3 uur alng zitten te wachten op het verlossende woordt dat Heleen het heeft gehaald. Ze heeft momenteel een baarmoeder ontsteking en koorts. Ook speelt haar SLE enorm op. Ik hoop voor haar dat ze snel weer opknapt.

Quinten is gboren met een keizersnde helaas is de ruggeprik niet goed gezet zodat Heleen alles heeft gevoeld, pas toen Quinten geboren was is ze begonnen met gillen ze hebben haar toen helemaal onder zeil gebracht.

Quinten woog bij zijn geboorte ongeveer 2600 gram en hij is 50 cm lang.

Met Quinten gaat het redelijk hij heeft een te hoog bilirubine gehalte en ligt daarom onder de lamp., op de neonatologie. Ze kan dus nu niet bij Quinten komen. Ze heeft alleen gister van hem kunnen genieten.

Ik hoop dat quinten goed en snel reageerd op de lamp zodat hij snel kan worden overgebracht naar Heleen zodath et grote genieten kan beginnen.

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Ik moest jullie de groeten doen en heel veel succes wensen met de laatste loodjes.

Groetjes Sigrid

Gelukkig is alles goed afgelopen.

Hoop dat je Quinten snel in je armen kan sluiten!