Bigsby, bedankt voor de update over Marcel en Cindy. Fijn dat het goed met haar goed en wat fijn dat de familie zo goed voor elkaar klaar staat en elkaar steunt. :-*
Verder even een leuk nieuwtje: zie mijn tweede banner :inlove: :dance:
Nummer 2 is onderweg :dance: . Ik ben 7 juli uitgerekend :mrgreen:
Bigsby, thanks weer voor de update!
Gelukkig zijn ze gerustgesteld door de kindercardioloog.
LadyC, gefeliciteerd :dance: :inlove:
Leuk hoor!!
angel welkom terug ben je nog een beetje gekleurd daar!
ladyc wow leuk joh gefeliciteerd meid
LadyC: super joh! van harte gefeliciteerde :dance: :dance:
Angel: ik ben ook wel voor om het weer van Aruba deze kant op te halen, ik ben dit klimaat ook al jaren zat :?
Lady C; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Helemaal super!!!
Angel: Jullie hadden wel een druk programma op vacantie. Fijn dat jullie genoten hebben. En het duurt nog eventjes voordat Luna 16 is. Tot dan kun je er toch gaan wonen?
Bigsby: Heel erg bedankt voor de update. Is fijn om te lezen dat ze zoveel steun aan elkaar hebben. Fijn dat alles goed was bij de kindercardioloog.
Hier gaat ook alles goed. Gisteren bij de verloskundige geweest. Kreeg onverwacht een echo. Heel erg :inlove: Ook deze verloskundige vroeg of we erg geschrokken waren met het feit dat ik zwanger was. Moest er erg om lachen. Nee, het was een bewuste keuze :thumbup: Alles was goed en over 5 weken mag ik weer terug komen.
Baal een beetje. Heb een vaginale schimmelinfectie. Erg vervelend. Heb er zalf voor gekregen, maar ik krijg er uitslag op mijn buik van die vreselijk jeukt. Kijkt het nog eventjes aan, stond wel in de bijsluiter. Kan verder geen kwaad.
Dat ik zo weinig hier kom, komt door het feit, dat ik druk bezig ben met schilderen van de binnendeuren en deurstijlen. Moet allemaal tussen de verzorging van de kids door, dus echt doorwerken kan ook niet. Heb nog een aantal dingen op mijn verlanglijstje staan om te gaan doen in huis. Dus ik ben nog wel een tijdje bezig :mrgreen:
wow lady c gefeliciteerd!!! super! :inlove: :dance:
gerdy; alweer over de 14 weken zwanger, en angel alweer 12 weken gepasseerd! :inlove:
angel fijn dat jullie leuke vakantie hebben gehad! :dance:
Gerdy, lekker aan je nesteldrang aan het toegeven dus!
Dat is natuurlijk wel minder dat je niet in 1x kan doorwerken, want dan ben je er meteen vanaf.
En een schimmelinfectie? Dat is minder. Hoop dat het snel over is en dat de bijwerkingen wegtrekken!
Ik kopieer je stukje even naar de feb.mama’s, hoop dat dat goed is.
goedemorgen
Luna ligt nog lekker te slapen :lol: die heeft de hele nacht bij mij in bed gelegen
is natuurlijk een hele omschakeling voor dat kind van samen op de kamer slapen naar weer een eigen kamer hebben :? nu maar hard hopen dat ze vanacht wel op d’r eigen kamer wil gaan slapen
we hebben er allemaal een lekker kleurtje van overgehouden maar hou lang dat kleurtje blijft hier in dat koude weer… :think:
m’n schouders zijn al aan het vervellen maarja ik was dan ook wel heel erg verbrand ik heb 2 dagen met een t-shirt aan moeten lopen en zwemmen omdat m’n schouders gewoon heet waren :?
Luna is eigenlijk het lekkerst gekleurd die was even verbrand maar dat is gewoon mooi bruin geworden alleen waar d’r zwempakje zat niet dus :inlove:
LadyC: gefeliciteerd!!!
Gerdy: hm… ja ook wel een id eigenlijk…
al weet ik niet of ik dan die terugschakeling naar hier weer zou kunnen maken
nu is het al schrikken na een weekje hoe erg zou het schrikken zijn na zeg 12 jaar en dan ben je die gewoontes helemaal gewend
ach zowieso over 4 jaar weer terug :dance: alleen dan iets langer dan gaan we naar curacoa en aruba :inlove:
zo het lijstje is weer aangepast
:dance: papa is niet terminaal! :dance:
mijn ouders hebben vandaag gesprek gehad met de oncoloog. die zei dat pap toch zeker wel minstens 2 maanden heeft, en het voorjaar ook in zicht is… heeft maandag bioptie gehad van zijn lever. de kanker is aangetroffen, maar ja dat wisten we. hij zat alleen wel aan de goede kant zeg maar, in die vorm dat het nog niet heel groot is…
papa gaat meedoen met dat experiment, dat is een soort chemokuur in pilvorm. kijk genezen zal hij nooit en ik verwacht ook niet dat hij er nog jaaaren zal zijn. maar die pil zal het delen van de cellen (HOOP IK) wel remmen
hopelijk slaat het goed aan bij papa!!!
nu gaan we eerst toeleven naar de kerst, oud en nieuw… dan misschien in januari mijn zusje haar verjaardag… in februari mijn verjaardag… dan koninginnedag, de zomer… en papa zei dat hij misschien wel een kaarsje aan mag steken, en dan bedoelt hij in september het 1e kaarsje van Jaydens verjaardagstaart :inlove: :inlove: :inlove:
ohh meiden duimen en hopen en bidden jullie mee dat die pil zijn ding gaat doen???
oh goed nieuws Amy
ik hoop dat die pil aanslaat en hij nog meer kaarsjes mag aansteken
@Luna1 wrote:
Goedemiddag.
Mika heeft vannacht redelijk goed op zijn buik geslapen. En meteen bijna geen saturatiedips meer :dance: Als hij dus op zijn buik blijft slapen mag hij met monitor en toeters en bellen mee naar huis
We krijgen helemaal een training babyreanimatie voordat we naar huis mogen :roll: Beleid van het ziekenhuis want stel je voor. :roll:
Nu gaan we kijken of hij zonder sonde kan. Dat zou helemaal mooi zijn. We geven hem nu in zijligging de fles en net hij heeft hij 55cc van de 85cc zelf gedronken :dance: Hopelijk verbetert dit nog als hij beter slaapt. Maar anders neem ik hem wel met sonde mee naar huis. Het wordt toch een medisch gebeuren thuis de komende 2 a 3 maanden.
Luna, we duimen dat Mika zonder sonde naar huis mag!
Amy, jaaaaaaaaaaaa meid wat een goed nieuws!!
Oh, wat een opluchting zeg!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Luna: ik hoop dat Mika zonder sonde naar huis mag hoor
Karin, sterkte vandaag :-*
Daan :**: 1 jaar.
Angel, ik hoop dat Luna vannacht wat beter slaapt, maar het zal idd een aanpassing voor haar zijn. Ach, en met z’n vieren in bed is toch ook wel eens gezellig niet? :mrgreen:
Gerdy: nou schilderse dan maar :mrgreen: alleen jammer dat je niet goed door kan werken
Amy: wat een goed nieuws :dance: hopelijk doet die pil heeeel goed zijn werk
Luna: hopelijk is het niet nodig om die sonde mee te nemen, maar wat fijn dat hij toch naar huis mag :dance:
Angel heb jij ons meeting topic al gezien?
Karin sterkte vandaag :kaars:
Monique nee niks gezien ik zaleens kijkuh
Volgens mij hebben Francis en Noemi het ook nog niet gezien :think: